Pawouk Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 Seat Toledo 2015 dostal světla čistě z LED Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 Vypadají fakt pěkně , rozhodně lépe než baby xenony na rapidu Zkoušeli je pravidelně na D11. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 LEDková hlavní světla jsou super, ale budou se jistě krást více než xenony - takže bych je na Rapida, co parkuje na ulici, nechtěl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 Na co mas asi pojistku... Myslis ze auta bez xenonu se méně kradou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 5. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 Z Toleda se krast nebudou, vzhledem k tomu, kolik se jich prodá, by nešly na odbyt. Vypadají fakt suprově. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Březen 2015 Sdílet Vloženo 6. Březen 2015 Seat Toledo FR Line a ještě jednou Toledo FR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 7. Březen 2015 Sdílet Vloženo 7. Březen 2015 Pekny, videl jsem to jiz pred par mesici v okoli MB na zkusebnich autech. Je docela zajimavy, jak puvodne budgetova dvojcata s viditelnymi usporami zacinaji dostavat hodnotnejsi prvky. Rapid od MR2016 take dozna prijemne zmeny. Nicmene Low power xenon v Rapidu mi prijde jeste odpovidajici dobe, full LED v Toledu bych ale necekal. Za to rozhodne 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 7. Březen 2015 Sdílet Vloženo 7. Březen 2015 Hezke no ...... full LED + alcantara ... uz z toho duvodu bych mozna misto Rapida volil Toledo jezdi to na stejne lince a defakto to je stejne auto akorat jina karosarina fakt pekne,... hezky toledo dospiva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 8. Březen 2015 Sdílet Vloženo 8. Březen 2015 Toledo ma podle fotek porad stejnou verzi sedadel, resp. stale posuv sedadla pres hrazdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 8. Březen 2015 Sdílet Vloženo 8. Březen 2015 Pokud vim, to se s modelovym rokem nezmeni, jen by mel pribyt maly postranni plast kryjici kolejnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2015 Objevila se spekulace o novém Toledu na konci roku 2017. Docela překvápko v rámci prodejních "úspěchů" Rapidu/Toleda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 zaujimave mne by ten termin skor daval logiku ak byvsa hovorilo o facelifte ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 Mně to na jednu stranu smysl dává, protože ten model úspěšný není. Obě auta nejsou na MQB. Na druhou stranu u Škody to úplný propadák není a hlavně není ani kam moc růst. Výš je přecejenom Octavia a v případě Seatu ještě rozměrově bližší Leon. Takže on to nakonec může být liftback z Leona po faceliftu.. uvidíme. U Seatu má být v Ženevě A-SUV, ve Frankfurtu facelift Leonu, 2017 Ženeva s miniSUV a v Barceloně nová Ibiza. Tři nová auta za rok asi nedají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 Taky bych to viděl na facelift - stejně jako se octě II po faceliftu houfně začalo říkat "octavia 3", i když skutečná třetí generace octavie se v tý době nacházela když ne ještě na konstruktérskejch obrazovkách, tak v prototypovejch dílnách nebo někde na zkušebně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 nu tak by ma celkom zaujimali cisla o uspeanosti rap/toledo . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 Data podle společnosti JATO Dynamics za Evropu Pořadí za rok 2014 1. Škoda Rapid - 76 925 2. Dacia Logan - 54 549 3. Seat Toledo - 11 037 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 21. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2015 diky pawouku ... tak veru dost slabota s Toledom ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 21. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2015 Já ten žebříček zkopíruju delší, on totiž odpovídá i jak si stojí ta proklamovaná konkurence rapidu podobě francouzů: 1. Škoda Rapid - 76 9252. Dacia Logan - 54 5493. Seat Toledo - 11 0374. Citroën C-Elysée - 5 9335. Peugeot 301 - 2 837 Takže seat ještě dobrý, na to že se o něm v souvislosti s rapidem až tak nemluvilo, narozdíl od 301 a Elysejích. Rovněž se sluší říci, že korejci považovaní za finančně srovnatelnou konkurenci, ač v jiných třídách (i30, cee'd), jsou na tom s prodejem podobně nebo lépe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2015 nu tak by ma celkom zaujimali cisla o uspeanosti rap/toledo . To se bohužel z dostupných zdrojů zjistit nedá, protože Škoda například nerozlišuje indickou Fabiu-Polo Sedan a Rapid. Vstupuje do toho taky Čína. Pokud se budou počítat "statistiky" JATO, ACEA a podobných nesmyslů, tak tam zase krom chyb a dvojitých registrací třeba nebude Mexiko. Toledo, dodávky koncovým zákazníkům: 2012 - 3 550 2013 - 20 974 2014 - 16 105 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2015 Já ten žebříček zkopíruju delší, on totiž odpovídá i jak si stojí ta proklamovaná konkurence rapidu podobě francouzů: 1. Škoda Rapid - 76 925 2. Dacia Logan - 54 549 3. Seat Toledo - 11 037 4. Citroën C-Elysée - 5 933 5. Peugeot 301 - 2 837 Takže seat ještě dobrý, na to že se o něm v souvislosti s rapidem až tak nemluvilo, narozdíl od 301 a Elysejích. Rovněž se sluší říci, že korejci považovaní za finančně srovnatelnou konkurenci, ač v jiných třídách (i30, cee'd), jsou na tom s prodejem podobně nebo lépe. Auta od PSA i Rapid mají těžiště prodejů mimo Evropu, tady jsou naprosto okrajovou záležitostí. Na západě se z Rapidů velká většina prodá jako Spacebacku. I z toho důvodu je Toledo vyráběné v mnohem menším počtu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 21. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2015 Aha, to jsem nevěděl. Skoro to vypadá, že evropské vozy se vyrábějí pro neevropské trhy a naopak asijské vozy (korejci, japonci) dominujou v Evropě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 21. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2015 presne tak jak pise BOJLER Je to nelogicke ale frantici a dalsi kralujou treba hodne v britanii a seat je jasny ve spanelsku, malo aut od PSA je prave zde v evrope, lepe receno, zde v CR, je jasne ze v CR jsou uchylove na skodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.