Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

taky by me zajimalo co vsechno se musi vymenit aby to zacalo fungovat jako v roce 2014..

  • 9 měsíců později...
  • 1 rok později...

Poslední dobou nadskakuji při zastavení zavření okna u LP dveří.  To je rána,  která se objevila za poslední 3 měsíce.  Neměli jste podobný problém? 

  • 2 měsíce později...

Trochu zase oživím téma ohledně NEmožnosti ovládání elektrických oken bez zapnutého zapalování.

Neřešil to někdo z vás nějak do hloubky, proč to nejde? Je to jen z důvodu úspor (nějaké relé za 10Kč)? Prostě mi to hlava nebere, že okamžitě po vypnutí motoru (klíček pořád v zapalování) již nejde pohnout s okny. Vím, že u předchozích modelů to šlo ještě 10 min po vypnutí zapalování.

 

Začal jsem to teď řešit, protože musím vozit babičku na vyšetření a poté ji nechávám sedět v autě 10-15 min, když jdu pro léky, nebo nákup. Kdybych měl švihadla, tak to řešit paradoxně nemusím. Je to totální pakárna proč to nejde.

 

Na druhou stranu jsem zjistil, že v tom Škoda není sama a že to tak mají i jiné automobilky i u mnohem dražších modelů. Copak je to tak strašně velký problém, mít v ŘJ jedno relé a časovač navíc, aby podrželo 12V v oknech na 10 mim po vypnutí zapalování a vytažení klíčku ??????? (stejně jako je tomu s osvětlením interiéru, to se vypne až po 10 minutách) Nebo to zakazuje EU ?

 

Nechápu.

Dokud měly škodovky řízeno ovládání oken řídící jednotkou, podržel časovač v jednotce po vypnutí zapalování napětí ve spínačích ovládání oken asi 10 min. (nebo do otevření dveří). Nyní to již možné není, i když motory oken mají stále +12V k dispozici. Chybí napětí +12V na samotných ovladačích oken, které je přítomno jen po zapnutí zapalování.

Jde o nesmyslnou politiku AŠ, ušetřit a zároveň alespoň základní výbavou odlišit od sebe Rapida a ostatní typy škodovek, které jsou na sto metrů prakticky od sebe nerozeznatelné.

Vždyť komu z vás nepije krev absence dojezdu okna řidiče nahoru a obou směrů dojezdu okna u spolujezdce?

Díky za osvětlení situace. Je to pěkně naprd tahle politika, kdy levnější auto přichází automaticky o podle mě základní prvky, které by měly být ve všech verzích. Prostě chybí nějaké regulace ala kontrola tlaku pneumatik a pod. povinná pro všechny EU automobily.

Automatický dojezd okna u řidiče nahoru i dolu Rapidy už mají (myslím si že od MR2015, já mám 2016 a tam dojezd je.). U spolujezdce by se to taky hodilo, ale už to není, tak kritické jako u řidiče.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.