Srpen 21, 201411 r taky by me zajimalo co vsechno se musi vymenit aby to zacalo fungovat jako v roce 2014..
Srpen 22, 201411 r Dnes jsem zjišťoval,jak je to s dešťovým senzorem a oknama v elektrice: http://forum.skodahome.cz/topic/127473-mr-2015/page-2 A podařilo se ti něco zjistit?
Květen 24, 201510 r A s tímto by to nefungovalo http://www.htcar.cz/elektronika-automat-dojezdu-2-okna/d-70776/
Prosinec 15, 20168 r Poslední dobou nadskakuji při zastavení zavření okna u LP dveří. To je rána, která se objevila za poslední 3 měsíce. Neměli jste podobný problém?
Březen 13, 20178 r Trochu zase oživím téma ohledně NEmožnosti ovládání elektrických oken bez zapnutého zapalování. Neřešil to někdo z vás nějak do hloubky, proč to nejde? Je to jen z důvodu úspor (nějaké relé za 10Kč)? Prostě mi to hlava nebere, že okamžitě po vypnutí motoru (klíček pořád v zapalování) již nejde pohnout s okny. Vím, že u předchozích modelů to šlo ještě 10 min po vypnutí zapalování. Začal jsem to teď řešit, protože musím vozit babičku na vyšetření a poté ji nechávám sedět v autě 10-15 min, když jdu pro léky, nebo nákup. Kdybych měl švihadla, tak to řešit paradoxně nemusím. Je to totální pakárna proč to nejde. Na druhou stranu jsem zjistil, že v tom Škoda není sama a že to tak mají i jiné automobilky i u mnohem dražších modelů. Copak je to tak strašně velký problém, mít v ŘJ jedno relé a časovač navíc, aby podrželo 12V v oknech na 10 mim po vypnutí zapalování a vytažení klíčku ??????? (stejně jako je tomu s osvětlením interiéru, to se vypne až po 10 minutách) Nebo to zakazuje EU ? Nechápu.
Březen 18, 20178 r Dokud měly škodovky řízeno ovládání oken řídící jednotkou, podržel časovač v jednotce po vypnutí zapalování napětí ve spínačích ovládání oken asi 10 min. (nebo do otevření dveří). Nyní to již možné není, i když motory oken mají stále +12V k dispozici. Chybí napětí +12V na samotných ovladačích oken, které je přítomno jen po zapnutí zapalování. Jde o nesmyslnou politiku AŠ, ušetřit a zároveň alespoň základní výbavou odlišit od sebe Rapida a ostatní typy škodovek, které jsou na sto metrů prakticky od sebe nerozeznatelné. Vždyť komu z vás nepije krev absence dojezdu okna řidiče nahoru a obou směrů dojezdu okna u spolujezdce?
Březen 18, 20178 r Díky za osvětlení situace. Je to pěkně naprd tahle politika, kdy levnější auto přichází automaticky o podle mě základní prvky, které by měly být ve všech verzích. Prostě chybí nějaké regulace ala kontrola tlaku pneumatik a pod. povinná pro všechny EU automobily. Automatický dojezd okna u řidiče nahoru i dolu Rapidy už mají (myslím si že od MR2015, já mám 2016 a tam dojezd je.). U spolujezdce by se to taky hodilo, ale už to není, tak kritické jako u řidiče.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.