Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Uvidim co koupim , budu moct porovnat maximálně s nbu v dalkovych nebudu schvalne kupovat nbu a whitevision abych mohl porovnat . Nbu me vyjde 550kč pár a whitevision přes 760kč pár [ mozna koupim po dvou vyplatach teď jsem vrazil 4000 do opravy auta musim nechat vyrovnat ucet do kladnych cisel .]

Editováno: , autor: George_rider
Vloženo (editace)

tak jsem právě zjistil, že Toledo má potkávací H7 a dálkový taky H7 :-) to je super. už to vidím, 2x philips H7 whitevision v každým světle na plný kule, světlo jak ve dne.  

Editováno: , autor: vormen
Vloženo

mě akorát zaráží ta dvojitá žárovka H15, drahá jak prase a žádný alternativy. takže až odejde denní svícení, tak hned 500. z těch dvou H7 mám fakt radost, nemusím řeit, co kam koupit a budu mít hromadu náhradních až je vyměním za philips. navíc ve velké krizi můžu vyndat z dálkovýho a vyměnit prasklou v potkávacím, to se může taky hodit, když nebude jiná žárovka po ruce.

Vloženo

Mám dotaz pokud dám do světlometu třeba NIGHT BREAKER UNLIMITED, které mají "větší svítivost" nepoškodí přední část světlometu resp. světlomet? Vyšší teplota atd.

Vloženo

ty NB mají stejnej výkon tj. 55W, takže logicky nemůžou vyprodukovat víc tepla než obyčejný žárovky se stejným výkonem. to bys musel koupit žárovky, který mají třeba 80 nebo 100W a to už by tekly i dráty ke konektoru.

Vloženo (editace)

no ja si teda myslim, ze budou hrat vic. Jde o tloustku a tvar toho vlakna + jiny plyn nebo tlak uvnitr. Jelikoz sviti vic a maji kratsi zivotnost, rekl bych ze v tom bude prima umera, a budou tedy taky vice topit....

Editováno: , autor: runner
Vloženo

H15 mi praskla po 15měsících... zajímavé je, že prasklo vlákno dálkového světla a ne to pro denní svícení. Nová je drahá, ale když si koupíte origo sadu od ŠA, tak vás vyjde celá sada na 500 Kč. Pořád lepší než kupovat samostatnou  žárovku za 700 Kč.

Vloženo

Jo, na to už jsem taky přišel, hned na začátku a už jsem to tu někde uváděl. lepší koupit origo sadu s H15. jinak doufám, že teda H15 bude mít standartně jinou životnost, než jaká potkala tebe.

Vloženo

Přikládám to tomu, že jezdím hodně v noci a jak to jde, tak svítím dálkovými světly. Což ne všichni dělají, ale u žárovky v této ceně bych životnost čekal někde jinde.

Vloženo (editace)

Tak to jsi mne dostal, nevím B)  něco kolem 15tis.

 

Mohlo by to být i přepětím... ale měřit se mi to nechce. Multimetrem toho moc nezměřím a osciloskop na baterku nemám. Jestli praskne i druhá tak se půjdu ptát do ŠA. 

Editováno: , autor: Effective
Vloženo

Tak moje NBU moc nevydrželi a to jsem s nimi moc nesvítil. Měl jsem je tam od 18.12.13 a 18.11.14 mi odešla levá žárovka. Celkem bylo najeto 13760 Km, ale NBU svítili tak polovinu, protože jsem většinou jezdil jen na denní svícení. I kdyby svítili 8 tisíc km. Tak mi to přijde málo. Teď jsem to vyměnil za ty originály a musel jsem si zase zvykat že to vůbec nesvítí. :-( Teď zvažuju jestli tam dám zase ty NBU nebo zkusím něco jiného.

Vloženo

NBU je modelová rada.. robia sa bežné H7, H1, H4 a možno aj nejaké ďalšie... 

a to isté aj tie Philips white vision, tiež to je modelová rada a robí sa v nej viac typov žiaroviek.. 

Vloženo

Teď jsem na stránkách Osramu našel zajímavou věc!

 

 
OSRAM COOL BLUE® INTENSE
 
Available ECE Types: H1, H3, H4, H7, H8, H11, HB3, HB4, W5W
Coming Soon: H15 - available February 2015

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...