Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP běží na 2 válce


Alan 07

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

panebože, co je to s těma ventilama? Otcovi, už jsem sem psal, má htp 83tis. najeto, kupoval to jako nový a občas se mu to chvěje na 2 válce.dokonce někdy to sekne chybu. Nakonec jsem zjistitl, že këcal, v servisu mu dali jen svíce. Nic víc. A už to po 3 týdnech občas přjde zase. Po znovu nastartování je to pak ok.Vag budu mít půjčenou příští týden. Pokud tam ta hláška bude, měla by se dát vyčíst nebo bude někde v bafru?

Tak a četl jsem dál abych se dočetl, že někomu stačilo ne- tankovat levný hmoty pohonný. Tak otec tankuje na 99% Herst. to je pumpa, kde bych palivo nevzal ani zadarmo.

Editováno: , autor: elvis78
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 10. 2017 na 11:50, Petr L. napsal:

Dnes jsem změřil tlaky při vlažném motoru 1.valec - 14bar, 2.valec - 15bar, 3.valec - 10bar.  Najeto 103tis. km, olej to nežere. Máte nějaký typ na dobrého motoráře ze sev. moravy, Třinec a okolí?

Vcera po sundání hlavy zjištěny podpálné výfukové ventily. 

Změřil jsem tlaky i tchánovi s HTP 40kW a 1válec 8bar, ostatní 10bar, najeto necelých 60 tis. km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak to může mít podpálený nebo popraskaný ventily? To mi hlava nebere.Nebo že by to pálilo → nic moc nic moc a pak najednou rána jako  z děla?karbon z lacinýho benálu?otec má natankovanou plnou z ČSAD Nymburk, tak uvidíme. Zatim je klid.

Editováno: , autor: elvis78
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mám doma půjčenou diag, v pátek se na to mrknu. Auto má 83 tisíc a otec jezdí jako člověk, ne jako hovado.Tak si myslím že na smrt je to brzy.Měl jsem po něm š105 v původním stavu a jezila jak víno, nežrala ani olej, ani benzin. Ve čtyřech s kolama na střeše jsme jeli po Plzeňský dálnici 130 no problém. Kámoš nevěřil že to auto dokáže i tak naložený předjíždět(byl zvyklej na renault21). Takže nevěřim že haťapka je na 83 tisících k.o.

Uvidíme.;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, elvis78 napsal:

Takže nevěřim že haťapka je na 83 tisících k.o.

Nejdřív jsem si říkal, že to musí být tím, že jsi tady nový. Ale ono tomu tak není. Co jsi tady těch deset let dělal? Vždyť se to tu řeší horem dolem.... Ty jsi o tom vážně nikdy neslyšel a nebo si děláš srandu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

caute,

som majitelom z poslednych F1-sedan(2008), 47kW(BME),naj. 114000. Tiez mam problem na volnbehu s 2 valcom. Skusal som vymenit komplet sviecky, cievky som nemenil a len prechadzoval medzi sebou a stale VAG vyhadzuje chybu na 2 valci. Olej menim po 10-12000(Shell 5w-40). Pal.filter menim po 30-40000. Na zaciatku vlakna "Alan07"..., pisali o tom ze im pomohla zmena paliva. Ja uz 3-4 r. tankujem len na Slovnaft, klasicku 95 (ziaden + power...). V najblizsej dobe planujem natankovat inde a nieco lepsie. Moja otazka znie: oplati sa, alebo ma vyznam vyskusat dat do paliva aj nejake aditivum ? napr. SONAX-cistic pal.sustavy. Alebo navstivit znac.servis, kde mi skontroluju ventily..., inak vo vysich otackach nad 800, slape auto OK.

Dakujem za rady.

Editováno: , autor: Michal346
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes jsem nechal přepisovat Andělu (F I) na dceru a slíbil jsem jí, že nechám přeměřit tlaky, aby věděla, jestli má ještě smysl s autem pak v létě, kdy končí STK) ještě něco dál podnikat a myslím, že ač žádné symptomy zatím nemám (volnoběh klidný, olej nežere), nemá smysl už do ní investovat v podobě lambd, EGR, katu

 

jen pro zajímavost měření z června 2014, kdy měla 281 600km

scan0037.thumb.jpg.6eedb25d6a59bb150bb9757e6ce8a85c.jpg

měření z dneška, kdy má 361 100km

20171116_185535.thumb.jpg.42c365548be068b219af11ab146522f0.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene Hube, opravovat určitě ne, to by byla ekonomická sebevražda. Kdyby ten třetí válec byl do 12,5 Baru, tak bych řekl mladé, ať si postupně pokoupí lambdy, EGR, kat až na závěr, aby se to dalo do cajku, skrz nuly v readness kódu a mohla by drandit ještě do aleluja, ale takto ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 11. 2017 na 21:50, Wittmann napsal:

No kdyby jsi to opravdu neznal, tak základní info zde:

http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf

 

jsem tady 10 let, ale původně jsem se registroval kvůli škoda 100/1000 mb a né kvůli moderním vozům, který mě nezajímaly. Před 10 lety jsem sem taky přestal chodit a můj účet ležel ladem takže HTP fakt nemám proštudovaný, takže se na mě nezlob.HTP má otec a bylo do letoška cajk.  Sám jsem pořídil rapida a tak jsem tu častějc.A díky za odkaz.Je to velmi užitečné a tak jsem chytřejší.

Editováno: , autor: elvis78
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...