Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dnes ráno opět stejny problém. Nastartuju trošku delši start ale chytlo v pohodě vyjedu z garaže vyřadim na neutrál a auto se začne klepat otáčky klesnou až na 700 a najednou sami vyskoci až na 1400 a pak se to ustálí na 1100 ale má to tendenci chcipnout po nastartovani po zahřátí to už neudělá. Napadla mě škrtící klapka ještě. Dik za rady.

Vloženo

chtělo by to asi VAGem zkouknout co to hlásí za teplotu před startem, jestli tam není nějaký nesmysl a tudíž se nastavuje nesprávně směs a asi by stálo za to vydělat klapku, vyčistit a udělat základní nastavení.

Vloženo

Bože,vždyť  je to pořád dokola a odpovídají rádoby mechanici různé nesmysly.

U HTP je pořád stejný problém.Podpalování ventilů,zadrhavání ventilů ve vodítkách-což by mohl být tvůj problém.Není měsíc,kdybychom nedělali v servisu u nás repasy hlavy a ceny?To je různé a záleží co kdo ti na hlavě udělá a kde.3000-8000 a neptej se co se má udělat a co né,to ti řeknou ti,co repas budou dělat.

Vyčištění a základní nastavení klapky ano,to neublíží,ale to nemá vliv na vynechavání válců,ale spíš na nepravidelný volný chod,když už je to jó špatné tak  to chcípne na křižovatce atd.

 

Vloženo

v autech se nevyznám, říkali že naměřené hodnoty byly v pořádku. tak asi vstřiky a tak. jestli melu blbosti tak se ommlouvám ale v autech se opravdu nevyznám

Vloženo

ale je fakt, že Cosbyho myšlenka není vůbec špatná, u zahřátého motoru budou ventily rozhýbané a pak jsou hodnoty tlaků pravděpodobně OK a pokud visí zkraje u studeného motoru, mohlo by se to projevit právě u měření na studeném motoru

Vloženo

Aha,ale vstřiky u tohoto snad nikdy neodchází.Pokud ti dělali dignostiku pouze na pc a neměřili ani tlaky za studeného motoru,kdy předpokládám,že ti to dělá problémy,tak ten servis pošli někam.

Říkám znova.Změřit tlaky  při telotě,kdy ti to dělá.Asi hned z rána při studeném motoru.Takže-auto jim nechat přes noc a ráno hned měřit.

Vloženo

Pokud to dělá jen za určitých podmínek,nikdy jindy tak to nebude OK.

Kdyby to dělalo,pořád,ale nekontrolovaně,mohly by to být zap.moduly,jeden cca 600,-Kč +-

Vloženo

ok zapalovácí cívky mezi sebou měnily ale pořad byl špatnej druhj  a třetí válec. Domluvím se tam na další týden a uvidíme. Dám potom vědět. Díky moc

Vloženo

nicméně vstřiky bych potom (v případě dobrých tlaků za studena) taky nevylučoval ... přece jenom 93t km za 11 let není zrovna velký nájezd a pokud se bere benzín někde na no name čerpačkách, s poctivým podílem biosložek, můžou být vstřiky při tak nevelkém ježdění lehce přicpané

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...