hubo44 Vloženo 9. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2017 Cidlo učite nie. Po premerani kompresie sa uvidi ako dalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 9. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2017 A co když zlobí hydroštel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 9. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2017 tak je iba hlučnejši/cvaka ale nestraca vykon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 Dnes ráno opět stejny problém. Nastartuju trošku delši start ale chytlo v pohodě vyjedu z garaže vyřadim na neutrál a auto se začne klepat otáčky klesnou až na 700 a najednou sami vyskoci až na 1400 a pak se to ustálí na 1100 ale má to tendenci chcipnout po nastartovani po zahřátí to už neudělá. Napadla mě škrtící klapka ještě. Dik za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 chtělo by to asi VAGem zkouknout co to hlásí za teplotu před startem, jestli tam není nějaký nesmysl a tudíž se nastavuje nesprávně směs a asi by stálo za to vydělat klapku, vyčistit a udělat základní nastavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 ok pokud to ukáže špatnou teplotu tak bude problém v čidle? tak to ale nemá vliv na ty válce ne? že jde špatně druhý a občas třetí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 znáš přesné hodnoty komprese na jednotlivých válcích? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 Neznám,nechám znovu změřit jak při studeném tak při zahřátém motoru. co nejhoršího může přijít? Repas hlavy a tak? Cena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 Bože,vždyť je to pořád dokola a odpovídají rádoby mechanici různé nesmysly. U HTP je pořád stejný problém.Podpalování ventilů,zadrhavání ventilů ve vodítkách-což by mohl být tvůj problém.Není měsíc,kdybychom nedělali v servisu u nás repasy hlavy a ceny?To je různé a záleží co kdo ti na hlavě udělá a kde.3000-8000 a neptej se co se má udělat a co né,to ti řeknou ti,co repas budou dělat. Vyčištění a základní nastavení klapky ano,to neublíží,ale to nemá vliv na vynechavání válců,ale spíš na nepravidelný volný chod,když už je to jó špatné tak to chcípne na křižovatce atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 vše nasvědčuje "klasice", ale je divný, že by v tom servisu na to nepřišli - to snad musí být první po čem půjdou, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 Klasice? to jako ty ventily? říkali že hodnoty jsou v pořádku, ale vynechává splalování na druhém a třetím válci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 Jaké hodnoty??Tlaky?Můžou být v pořádku,pokud to měřili a ventily chodily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 naměřené hodnoty byly v pořádku ale vynechávál druhý a třetí válec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 ptám se znova-jaké hodnoty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 v autech se nevyznám, říkali že naměřené hodnoty byly v pořádku. tak asi vstřiky a tak. jestli melu blbosti tak se ommlouvám ale v autech se opravdu nevyznám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 ale je fakt, že Cosbyho myšlenka není vůbec špatná, u zahřátého motoru budou ventily rozhýbané a pak jsou hodnoty tlaků pravděpodobně OK a pokud visí zkraje u studeného motoru, mohlo by se to projevit právě u měření na studeném motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 Aha,ale vstřiky u tohoto snad nikdy neodchází.Pokud ti dělali dignostiku pouze na pc a neměřili ani tlaky za studeného motoru,kdy předpokládám,že ti to dělá problémy,tak ten servis pošli někam. Říkám znova.Změřit tlaky při telotě,kdy ti to dělá.Asi hned z rána při studeném motoru.Takže-auto jim nechat přes noc a ráno hned měřit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 ok udělám to tak nechám jim to tam přes noc a uvidíme. pokud budou tlaky špatný tak co potom s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 repas hlavy,už jsem to psal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 a pokud by byly ok? tak kde by mohla být chyba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 Pokud to dělá jen za určitých podmínek,nikdy jindy tak to nebude OK. Kdyby to dělalo,pořád,ale nekontrolovaně,mohly by to být zap.moduly,jeden cca 600,-Kč +- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 ok zapalovácí cívky mezi sebou měnily ale pořad byl špatnej druhj a třetí válec. Domluvím se tam na další týden a uvidíme. Dám potom vědět. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 nicméně vstřiky bych potom (v případě dobrých tlaků za studena) taky nevylučoval ... přece jenom 93t km za 11 let není zrovna velký nájezd a pokud se bere benzín někde na no name čerpačkách, s poctivým podílem biosložek, můžou být vstřiky při tak nevelkém ježdění lehce přicpané Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohler Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 je fakt že jsem 3tí majitel koupil jsem ji v březnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2017 aha, tak pak ty kilometry beru zpět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.