Srpen 10, 20178 r Dnes ráno opět stejny problém. Nastartuju trošku delši start ale chytlo v pohodě vyjedu z garaže vyřadim na neutrál a auto se začne klepat otáčky klesnou až na 700 a najednou sami vyskoci až na 1400 a pak se to ustálí na 1100 ale má to tendenci chcipnout po nastartovani po zahřátí to už neudělá. Napadla mě škrtící klapka ještě. Dik za rady.
Srpen 10, 20178 r chtělo by to asi VAGem zkouknout co to hlásí za teplotu před startem, jestli tam není nějaký nesmysl a tudíž se nastavuje nesprávně směs a asi by stálo za to vydělat klapku, vyčistit a udělat základní nastavení.
Srpen 10, 20178 r ok pokud to ukáže špatnou teplotu tak bude problém v čidle? tak to ale nemá vliv na ty válce ne? že jde špatně druhý a občas třetí.
Srpen 10, 20178 r Neznám,nechám znovu změřit jak při studeném tak při zahřátém motoru. co nejhoršího může přijít? Repas hlavy a tak? Cena?
Srpen 10, 20178 r Bože,vždyť je to pořád dokola a odpovídají rádoby mechanici různé nesmysly. U HTP je pořád stejný problém.Podpalování ventilů,zadrhavání ventilů ve vodítkách-což by mohl být tvůj problém.Není měsíc,kdybychom nedělali v servisu u nás repasy hlavy a ceny?To je různé a záleží co kdo ti na hlavě udělá a kde.3000-8000 a neptej se co se má udělat a co né,to ti řeknou ti,co repas budou dělat. Vyčištění a základní nastavení klapky ano,to neublíží,ale to nemá vliv na vynechavání válců,ale spíš na nepravidelný volný chod,když už je to jó špatné tak to chcípne na křižovatce atd.
Srpen 10, 20178 r vše nasvědčuje "klasice", ale je divný, že by v tom servisu na to nepřišli - to snad musí být první po čem půjdou, ne?
Srpen 10, 20178 r Klasice? to jako ty ventily? říkali že hodnoty jsou v pořádku, ale vynechává splalování na druhém a třetím válci.
Srpen 10, 20178 r v autech se nevyznám, říkali že naměřené hodnoty byly v pořádku. tak asi vstřiky a tak. jestli melu blbosti tak se ommlouvám ale v autech se opravdu nevyznám
Srpen 10, 20178 r ale je fakt, že Cosbyho myšlenka není vůbec špatná, u zahřátého motoru budou ventily rozhýbané a pak jsou hodnoty tlaků pravděpodobně OK a pokud visí zkraje u studeného motoru, mohlo by se to projevit právě u měření na studeném motoru
Srpen 10, 20178 r Aha,ale vstřiky u tohoto snad nikdy neodchází.Pokud ti dělali dignostiku pouze na pc a neměřili ani tlaky za studeného motoru,kdy předpokládám,že ti to dělá problémy,tak ten servis pošli někam. Říkám znova.Změřit tlaky při telotě,kdy ti to dělá.Asi hned z rána při studeném motoru.Takže-auto jim nechat přes noc a ráno hned měřit.
Srpen 10, 20178 r ok udělám to tak nechám jim to tam přes noc a uvidíme. pokud budou tlaky špatný tak co potom s tím?
Srpen 10, 20178 r Pokud to dělá jen za určitých podmínek,nikdy jindy tak to nebude OK. Kdyby to dělalo,pořád,ale nekontrolovaně,mohly by to být zap.moduly,jeden cca 600,-Kč +-
Srpen 10, 20178 r ok zapalovácí cívky mezi sebou měnily ale pořad byl špatnej druhj a třetí válec. Domluvím se tam na další týden a uvidíme. Dám potom vědět. Díky moc
Srpen 10, 20178 r nicméně vstřiky bych potom (v případě dobrých tlaků za studena) taky nevylučoval ... přece jenom 93t km za 11 let není zrovna velký nájezd a pokud se bere benzín někde na no name čerpačkách, s poctivým podílem biosložek, můžou být vstřiky při tak nevelkém ježdění lehce přicpané
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.