jano33 Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Skusil som aj to dal som vstrekovac z 1 na druhy stale vypisuje chybu na prvom dal som to znova ako to bolo a skusil som prehodit 2 s 3 stale rovnaka chyba.Takze vstrekovac je v poriadku.Ako som uz vravel uz som aj vymenil vsetky 3 indukcne cievky .Mam podozrenie ci to nemoze byt v hlavnom kablovani ktore ide od riadiacej jednotky k induckam,strekovacom....atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Tak to zkus prozvonit. Připoj se multimetrem na pin konektoru od indukční cívky a zkus ho najít na konektoru řídicí jednotky. Taky zkontroluj, jestli uvnitř konektorů není nějaká oxidace. Jestli nic nenajdeš, tak pak už asi jenom osciloskop. Ta řídicí jednotka byla zkoušena v jiném autě zatepla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jano33 Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Riadiacu jednotku som poslal na odtestovanie pripadnu opravu do firmi co sa specializuje na taketo veci,avsak ty mi ozamili ze je vsetko v poriadku skusali to niekolko krat.Ziadnu chybu nenasli. Co ma dost prekvapilo bolo v akom stave boli kable po pootvoreni plastov su dost zaoxidovane po vonkajsku.Mam podozrenie ci pokial je motor studeny a v kabloch je aka taka vlhkost vsetko ide ako ma a vsak po nahriati motora a odpareni vlhkosti niekde nie je dostatocny prechod prudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 tak pak jedine krok po kroku kontrolovat elektriku, vstrikovac nech rozpojeny a na svorkovnici od RJ pripoj 12V zarovku, mela by pri startovani problikavat. U civky nech jiskru skakat mimo valec ja pouzivam toto http://www.uni-max.cz/tester-zapalovani-spark2/d/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jano33 Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 ok dakujem za radu skusim a dam vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jano33 Vloženo 21. Květen 2014 Sdílet Vloženo 21. Květen 2014 Skontroloval som kable krok za krokom nenasiel som ziadnu chybu.Ktosi mi poradil aby som skusil si kupit cistic na lambda sondu.Prestiekal som obe poriadne a na moje velke prekvapenie auto slape ako hodinky ;-))))) Musim dodat ze na pocitaci mi ukazovalo ze obe sondy pracuju ako maju pred vycistenim.Neviem si to vysvetlit ale auto ide ako ma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miro216 Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 rubaspavelMám taký istý problém stále mi vyhadzuje na vagu chybu 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 35-10 - - - Sporadicky. Okrem toho som zmeral tlaky a sú ok. Tak neviem v čom môže byť chyba, či v káblovačke. Prosím mohol by mi niekto poradiť??? Už fakt neviem čo to môže byť. Za rýchlu odpoveď ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 prohoď cívky, jestli se přestěhuje i chyba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 13. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2014 Potom vstreky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Š. Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 (editace) Zdravím, i já mám podobný problém. Rok výroby 2005, motor 40 KW, najeto 93 000 km. Při jízdě je vše ok, avšak při ponechání nastartovaného motoru na volnoběh se za chvíli rozbliká oranžová kontrolka diagnostiky, pokud ihned neprošlápnu plyn, rozsvítí se trvale a vypadne jeden válec. Vypnutí motoru a znova nastartování vše odstraní a motor jede v pohodě dál, jen kontrolka diagnostiky zůstane svítit a to do doby, kdy motor úplně nevychladne. Potom je vše v naprostém pořádku a vše funguje do doby, kdy to zase nechám jít na volnoběh. Co s tím? Mám strach, že mě taky čeká repas hlavy...... Editováno: 14. Červenec 2014, autor: Radek Š. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 tak ve tvém případě bych si dovolil trvdit s naprostou jistotou, že máš v háji ventily, podle příznaků co jsi popsal. Nech si změřit tlaky, ale už s tím dopředu počítej. V točkách to tolik nepoznáš, ale na volnoběh ano, jak se to zhoršuje, tak elektronika začne problematický válec odpojovat aby nedošlo k průniku nespáleného paliva do katu ... takže typicky tvé příznaky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Š. Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 (editace) No super, to mám radost! No nic, jedu se někam objednat do servisu............. Editováno: 15. Červenec 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Š. Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 Takže na servisu zjištěno: Diagnostika: Občasné výpadky zapalování válec 2. Objednány nové cívky a zítra budem chytřejší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 Ale Malta ti pisal že kompresiu daj odmerať cievky vyskušaš vzajomnou zamanou na valcoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Š. Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 tlaky jsou 14,13,12,5, dle mechanika v poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 tak tlaky jsou OK, pak teda cívky, nebo vstřikovače Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 Asi spíš ty civky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Š. Vloženo 16. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2014 (editace) za chvíli si jdu pro to, a pořádná projížďka bude až v pátek, využívám hezkého počasí a jezdím převážně na motorce Děkuju za rady Editováno: 16. Červenec 2014, autor: Radek Š. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petgo Vloženo 11. Únor 2015 Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 Zdravim,dnes jsem dal jen za dve stovky benzin,a po ujeti cca 500 metru zacalo jet jako by na 2 valce,je to 1,2 htp 47kw.Nevîte co je pricinou,kdybychom vyloucili benzin? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Únor 2015 Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 Myslím že to nebude souviset s benzínem, jen ti odešla jedna cívka na válci ... VAG, zjistit která, vyměnit a frčíš dál . Pokud nemáš VAG, tak metoda pokus omyl, vyměňovat od jednoho k druhému a narazíš na tu správnou, někdy poznáš i pohledově, která je proražená, špatná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 11. Únor 2015 Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 Přesně tak,ale lepší je ten Vag než zkoušet. Aspon si pak mázne chyby. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petgo Vloženo 12. Únor 2015 Sdílet Vloženo 12. Únor 2015 Zdravim. Tak vag nenapsal nic.Vyndal jsem tedy zapal.civky,premeril jsem je davali 400 jen na 1 a 4 pinu,ale na 2 a 3 pinu byla hodnota jen 16ohmu coz je divne,protože ta hodnota 400ohmu by mela bejt namerena na druhem a tretim pinu.To me hlava nebere,nicmene vyndal jsem svíčky a po vizualnim prozkoumani a přichicení na kostře jsem protočil motor a prostřední dávala jiskru nepravidelne,tak letela do koše.Nahradil jsem novou,tak se zdalo,že cívky a svíčky jsou v pořádku.Vysal jsem tedy hadíčkou benzín,byla prochlastaná.Našroubuju svíčky,nandám cívky,jdu nastartovat,natáhne benzín,točí točí ,ale nechytá..co dal?meřit kompresy?Obávam se,že ji budu muset nakonec nechat vyndat hlavu,a měnit ventily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 12. Únor 2015 Sdílet Vloženo 12. Únor 2015 (editace) No vidíš, po tvé "opravě" už to nejede ani na dva válce. 1,zdálo se mi....... ty musíš mít jistotu a ne že se ti něco zdá 2, Vag nic nehlásí. -to taky musíš něco umět a vědět a ne čekat na obecnou chybovou hlášku. 3, vysál jsem hadičkou benzín, byla přechlastaná..-odkud ???? Ale ať jen neprudím. 47Kw motor netrpí na ventily. Hledal bych to v zanedbané údržbě. (svíčku jsem vyndal a vymenil).. Takže naprostý základ. Svíčky, vzduchový filtr,palivový filtr-kdy byly měněny. Zjistit tlak paliva, udělat pořádnou diagnostiku přes měřené hodnoty. Pokud hledat souvislost s benzínem za 200,- přicpaný filtr bordelem z nádrže, špatný benzín...... Editováno: 12. Únor 2015, autor: Alma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petgo Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Diagnostika opravdu nic nehlasila.Už jsem ale na to přišel,a auto šlape jak hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 tak že by jsi se podělil, na co jsi přišel? Ono to příště může pomoci zase někomu jinému 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.