Leden 24, 201411 r víš jak, už fakt dlouho jsem tam neuklízel ani nevysával, když jsem to chtěl udělat na slovensku v poklidu na zahradě a né u benzinky jak musim v práglu, tak bylo hnusně a řek jsem si, že to před zimou stejně nemá cenu, a na jaře to dám někam na čištění, jelikož to už bude tak, že se mi nebude chtít to dělat ps: na fotce to vypadá ještě celkem v pohodě
Leden 24, 201411 r Tak OK, sezenu kastlik v dekoru dreva (vím, ze existuje) a nahodim svoji starou alpinku misto DX. Mate nekdo zkusenost s ovladanim alpinky na volantu pres adapter? I když mi jde stejne hlavne o volume na volantu a bez toho se da obejit. Upraveno Leden 24, 201411 r od MrChodny
Leden 25, 201411 r myslim, že když jsem to tak všude pročítal, tak ovládání z volantu šlo, akorád nefungovalo na maxíku zobrazování stanic a tak podobně, ale sup ti asi napíše víc, v tom já se prd vyznám
Leden 25, 201411 r To Doktorone: Kuřácký doupě hadr to jsou cigarety v tom popelníku jo! Jasně! já jsem myslel, že si tam někdo ublinkl knedlu nebo tak něco
Leden 25, 201411 r Autor Já ovládání na volantu moc nikdy extra neřešil, jen vyjímečné snad jednou. Většinou nemažu med kolem huby a říkám, že o maxidot a ovládání člověk přijde, i když to není samozřejmě pravda. Vyhnu se pak bádání a experimentování a drbání hlavy, jak to vůbec vymyslet Ale pokud jsi bral Alpinku z Revilo, tak tam Ti poradí majitel, Jiří karlovský, který má Hi-Fi nejen jako obchod, ale baví ho to a je to přesný odborník na slovo vzaté. Dělá v tom už hodně let a má za sebou instalace, které vyhrály Evropu. Naposledy se to stalo u mého kamaráda, s kterým postavili kategorii MINI a vyhrálo to letošní Evropu na Slovensku. Součástí byla podobná Alpinka jako máte (DEH-80PRS)
Leden 25, 201411 r to je fakt, mě to taky luxusně vysvětlil a je vidět, že tomu fakt rozumí, určitě poradí jinak to je celkem čerstvě vysypanej ten popelník, normálně je tam jehelníček
Leden 25, 201411 r Tak ja som síce magor čo sa čistoty auta týka, ale toto by som ti na kšeft nezobral Na firme sme dnes "pucovali" 3x fiat Ducato, 5x VW Crafter, 3xVW Caddy a jednu zasratú Audi Q7 - všetko naše firemné autá ale ani jedno nebolo tak zasrané a to je už čo povedať Mal som chuť umyť aj svoje ale tých -12 celsia ma trošku odradilo. Takže na zraz berem wapku,leštičku, kozmetiku... a ideme na to? ...samozrejme nič v zlom, robím si srandu je to kazdeho vec, o mne si zas susedia myslia ze som k**** kedze autíčko cistim aj 3-4x za mesiac, a asi majú pravdu
Leden 26, 201411 r já to rozhodně neberu nijak zle, vim sám moc dobře že je to zajebaný jako prase a z venku je to taky jak rally, když jsem se vracel ze slovenska, kde jsem to umyl, ted to nemá cenu mejt, stačí 2 dny a je to stejný a ještě mrzne, takže to mejt určitě nebudu, jo jo, mít zahradu, asi leštim ob víkend, to bych stim neměl problém, ale u benínky mě to v zimě neba, plus času taky neni moc, furt dřu a mám naštěstí kámoše, co má čistění interierů, ale asi příplatku za silně znečištěné se nevyhnu, ale stačí vyndat ty gumový koberce a dát hadr a je to rázem lepší, ty gumy už se nedaj umejt a už dost je to trochu off topic Upraveno Leden 26, 201411 r od Doktorone
Leden 26, 201411 r zeptam se jak vyndat nejsetrneji dosavadni radio co mam ? asi sundat ramecek a pak sou tam sroubky a vysunout nebo jinak ?
Leden 27, 201411 r Autor Pokud jsou pod rámečkem šroubky a tak je to jasné. Jinak na 1DIN jsou škodovácké klíče (placatý s očkem) a na 2DIN buď ty šroubky nebo klíč typu VDO (takové účko)
Leden 27, 201411 r u toho tvého nevim, mě stačilo sundal rámeček, vyndat šroubky, lehce povytáhnout, na jedný straně to vyskočilo samo a na druhý jsem lehce zestrany šroubovákem zamáčkl takový zoubek a bylo samo že s kroušky by to šlo jednodušeji
Leden 31, 201411 r Tak radio na ceste, a chystam se prodat to sve ale je tady problem bude chtit radio ten 4 mistny kod kdyz pujde do noveho auta? Jelikoz v papirech je ten kod vystrizeny :-D jde nejak zjistit nebo to dokaze pote nekdo odblokovat? Auto je z nemecka takze ten kod asi nesezenu
Leden 31, 201411 r Autor Pokud je radio původní z výroby, tak na VINko Ti ho musí říct zdarma! (podle TP, možná budou chtít velký) A vůbec se nespokoj s tím, kdyby Ti řekli, že za to něco chtějí. Pro ně je to jen otázka chvíle, kdy to zjistí z kompu a tento úkon není servisní, čili zdarma Upraveno Leden 31, 201411 r od SUP1
Leden 31, 201411 r Zdarma dneska nemusi nikdo nic. Me treba kod k DXku ve skodovce zjistovali tak, ze radio vytahli a kod hledali v kompu podle seriveho cisla na radiu, ne podle VINu.
Leden 31, 201411 r Autor Tak to byli buď jelita, nebo radio nebylo původní. Ke každému vozu je seznam instalovaných šarží a částí (z toho lze někdy vyčíst i přesný datum výroby dílu a kde byl vyroben) a pokud je výrobní číslo tak i výrobní číslo. A konkrétně radio na tom seznamu je Upraveno Leden 31, 201411 r od SUP1
Leden 31, 201411 r Dobry, ale spousta aut prave nema origo radia uz jen z jedineho duvodu. Puvodne jsem mel v supu symphony a mohl jsem klidne odpojit baterku a kod to po me nechtelo tak jsem to neresil. Pak jsem mel jedno dx A, ktery bylo bez kodu. Vzdy jsem zajel do skodovky a podle cisla radia zjistili kod, maj na to specialni databazi. U posledniho dx Can jsem uz mel i komplet knizku kde byl stitek apod, takze to vetsinou vyctou primo z prostroje pokud nemas k radiu doklady s kodem
Leden 31, 201411 r Shodou okolností je moje DX přímo z výroby. Když se nad tím ale zamyslím, jak to v servisu zjistí, že tam to moje rádio patří, pokud neznají jeho sériové číslo? V menu DXka ani přes VAG tuším nikde vyčíst nejde. Jedině podle štítku.
Leden 31, 201411 r a kdyz tam neni stitek, zjistis to tak, ze radio odpojis nebo vypojis baterku, pokud po tobe chce kod, neni z vyroby. tak mi to bylo receno
Únor 1, 201411 r Pokud je radio původní z výroby, tak na VINko Ti ho musí říct zdarma! (podle TP, možná budou chtít velký) A vůbec se nespokoj s tím, kdyby Ti řekli, že za to něco chtějí. Pro ně je to jen otázka chvíle, kdy to zjistí z kompu a tento úkon není servisní, čili zdarma Přesně tak, je to jejich povinnost a je to čern na bílém v návodu k DXku. Už se to tady někdy řešilo. Taky to chtěli zaplatit a ten dotyčný se nedal a volal do MB a pak se mohli přetrhnout!
Únor 1, 201411 r Chuj stym. Moje zkusenost byla takova, ze i kdyz je radio v aute z fabriky, kod po odpojeni baterky chtelo. Stitek s kodem jsem nemel, takze Servis Skoda, kde mi kod za 150 ochotne vytiskli. A dohadovat se s nekym o 150,-? Na to nemam nikdy cas ani naladu. V navodu k DXku je mimochodem pouze psane, ze pokud nemam kod, mam kontaktovat servis Skoda. Zadna povinnost servisu zjistit mi kod zadara tam napsana neni :-)
Únor 1, 201411 r Kluci tak pardon za mystifikaci, ale podivoval jsem se, ze to symphony kod nechtelo, mam uz facelift s can i navi typ C Can. Bylo mi to receno v servisu, jak to je, netusim. Mel jsem baterku odpojenou nekolikrat se symphony a nic to nechtelo, o to vetsi rekvapeni bylo, kdyz jsem ho montoval kupci a najednou to po me chtelo kod Upraveno Únor 1, 201411 r od brc.majkl
Únor 1, 201411 r Autor Ani ta 1dinová mrdka nechce kód, když je z výroby... Chtěl bych sedět u kompu a za 150Kč zjišťovat kódy k rádiím To by byl vejvar To není narážka...A jak píše Akire, pravda pravdoucí. Je fakt, že 150Kč je prd, ale když má člověk pravdu, tak se zhádám i kvůli stovce. Jde hlavně o princip, ne o prachy Jako nedivím se MrChodnymu, jestli narazil na debilního prodavče a kod potřeboval a třeba spěchal, ale zadarmo by měli vyhledat, pokud je radio původní. A už dost o blbostech
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.