ferda25 Vloženo 8. Červenec 2008 Vloženo 8. Červenec 2008 Chci se zeptat, stačí vyměnit ten plošňák s přepínači? No že bych nemusel měnit celou páčku? To by byla oprava raz dva. Plast ven, povolit 2 šroubky, vytáhnout z konektoru a vše s novým zpátky. To bych měl zvládnout každej.... Citovat
Miloš Vloženo 11. Červenec 2008 Vloženo 11. Červenec 2008 Já si myslím že ano, ale nemám odzkoušeno. Je to jen na tobě - nic s tím určitě nezkazíš. Jsou jen dvě možnosti funguje nefunguje. Citovat
Bladik Vloženo 11. Červenec 2008 Vloženo 11. Červenec 2008 Ja bych zkusil jen tak pro srandu promerit ty mikrospinace...ty se totiz pri castem pouzivani muzou rozsypat, prepalit kontakty apod. na tom plosnaku jinak neni co se zkazit, maximalne ze by se nejak pretavily odpory, opet velice jednoduche na promereni. Ale ja bych to videl v tech mikrospinacich....sou to standardni spinace, takze jejich nahrada je radove v korunach Citovat
automoto Vloženo 12. Červenec 2008 Vloženo 12. Červenec 2008 Jo, Jo mohu potvrdit, to co píše Luke288 - je to 100% páčka.Již jsem měnil. V návodech je mnou popsaný postup. Sežeň si novou - cena tak kolem 1000Kč a pusť se do toho. Žádný strach, jde to docela dobře. Kdyby jsi měl ještě nějaké otázky ohledně výměny - napiš SZ. No problem. nova origos packa na octaviu2 stoji 1000kč?to museli mat ale vazne aspon 80% akciu :-) v skodovke. Citovat
vancak Vloženo 22. Červenec 2008 Vloženo 22. Červenec 2008 Zdravim, podla mojich skusenosti su to vadne tie uhlikove voditka. Tiez som s tym mal prpblem, skusal som to cistit a stale nic raz to slo a raz nie. Tak potom som na skusku napajkoval tenky drotik medzi kontakty ktore ma prave ten bezec po tych uhlikovych voditkac spinat a od tej doby mam s tempomatom pokoj. Jediny problem je v tom ze teraz si nemozem na packe tempomat vypnut je na trvalo zapnuty. Ale vzdy lepsie ako ked to nefungovalo vobec. Mozno nejaky odbornik na elektro by mohol ozrejmit preco to prestalo fungovat s tymi uhlikovymi voditkami a ci sa to da nejako zrepasovat. Citovat
okob Vloženo 23. Červenec 2008 Vloženo 23. Červenec 2008 Ahoj mam OII s origo tempomatem, v RJ to hlasilo chybu a v RJ slopku take defekt packy,tak jsem packu vymenit ale tempomat nefunguje, poprve to chybu nenahlasilo ale pak v garazi jsem to napichnul na vaga a zase to same,stejne chyby.Nevim poradi nekdo jak ne tempomat?? Citovat
Miloš Vloženo 24. Červenec 2008 Vloženo 24. Červenec 2008 To vypadá na ŘJ. Mě pomohla výměna jen té páčky. Je ta páčka nová? U tebe to bude asi něco jiného. Zkus zkontaktovat přímo někoho z fóra zabývající se montáží temp. Citovat
jirkaK Vloženo 26. Červenec 2008 Vloženo 26. Červenec 2008 by mě zajímalo, co je na tempomatu tak komplikovanýho, že snad každý druhý auto s ním má potíže. Mě to zase občas jde a občas ne. Teď už jsem měl dlouho klid. Ale aby vás to nějak příliš nestresovalo, tak jsem jel dovolenou (4 000 km) s A6 za 1,5 mega a tempomat nefungoval taky. Takže v koncernu s touhle prekérkou asi bojujou na všech frontách. Citovat
ferda25 Vloženo 26. Červenec 2008 Vloženo 26. Červenec 2008 No a co ten uhlík úplně seškrábat a pěkně tam udělat plošky z cínu??? Jednou jsem tak opravil dálkové ovládání u modelu auta......, ale chce to si upravit hrot na šířku plošek. Pak je to na věčnost, jen to chce šikovné ruce Citovat
Luke288 Vloženo 26. Červenec 2008 Vloženo 26. Červenec 2008 poslední 3měsíce mi tempomat z 10ti pokusů funguje tak jednou. a to samozřejmě myslim jeden pokus na jedno nastartování Citovat
Kucho Vloženo 30. Červenec 2008 Vloženo 30. Červenec 2008 Taky mi teď začal haprovat tempomat, najednou nejde zapnout, ale stačí vypnout a zapnout zapalování a jede, takže asi to nebude jen v kontaktech. Citovat
BirK Vloženo 28. Říjen 2008 Vloženo 28. Říjen 2008 Tak už se mi ta závada s tempomatem projevila taky. Je to docela vopruz. Jedu po D1 a tempomat aktivní. V Praze vypnu motor, pochodím po obchodech a na cestě zpět už tempomat nejde zapnout. A to jsem mezitím jen vypnul a zapnul motor. Zastavím na D1, vypínám motor, startuji a tempomat se chytá. Párkrát dobržďuji, poté na tempomatu obnovuji rychlost (RES) a v pohodě. Asi tak při pátém opakování situace už tempomat nelze zapnout.... Vážně je to v páčce? Citovat
jarod78 Vloženo 29. Říjen 2008 Vloženo 29. Říjen 2008 (editace) je to v páčce..když ji vyměníš, je po závadě. Mně už to dokonce pak udělalo i za jízdy, což bylo dost nepříjemný. Neviem ci na skodovke je podobna packa ako na VW ale robilo mi presne to iste ,raz isiel tempomat raz nie.Tak som tu packu otvoril a ten plosak som vycistil so sprejom, taky aky sa pouziva na cistenie klavesnic ,dostat to v kazdom obchode s elektronikou a odvtedy to funguje ako ma. Editováno: 29. Říjen 2008, autor: jarod78 Citovat
j0ska Vloženo 1. Listopad 2008 Vloženo 1. Listopad 2008 Tak jsem se dneska vyděsil, že mi taky nefunguje páčka tempomatu.Mačkám tlačítko snad stokrát a nic. Už jsem se úplně opotil, když jsem si všiml, že na té páčce je přepínač ON/OFFNikdy ho nepřepínám na OFF a ani jsem si v první chvíli nevzpoměl, že tam nějaký je.Asi jsem o něj zavadil při čištění nebo při seřizování hodin. Nevím. Prostě byl na OFF.Takže bacha na to. Citovat
MisacekSK Vloženo 5. Listopad 2008 Vloženo 5. Listopad 2008 ja mel taky ten problem s nefunkcnosti tempa a zjistil jsem ze se mi casem jenom povytahnul konektor z plosaku :p Citovat
RAAAF Vloženo 13. Listopad 2008 Vloženo 13. Listopad 2008 Jo, Jo mohu potvrdit, to co píše Luke288 - je to 100% páčka.Již jsem měnil. V návodech je mnou popsaný postup. Sežeň si novou - cena tak kolem 1000Kč a pusť se do toho. Žádný strach, jde to docela dobře. Kdyby jsi měl ještě nějaké otázky ohledně výměny - napiš SZ. No problem. Měl jsem podobný problém - chyba byla ve špatném brzdovém spínači. Franta Citovat
Zdenus Vloženo 16. Listopad 2008 Vloženo 16. Listopad 2008 Po vyčištění uhlíkových kontaktu vypínače OFF- ON benzínovým čističem tempomat funguje OK. Demontujte tempomat z páčky. Odpojte od konektoru. Povolte dva šroubky a oddělte plošný spoj od vypínače. Na čištění použijte jemnou plátěnou látku, která nezanechává drobné vlákna. Pozor! Označte si připojení konektoru, je možno zapojit konektor opačně. Citovat
peterr Vloženo 9. Únor 2009 Vloženo 9. Únor 2009 Ahojte, kde moze byt chyba ked sa neda zapnut tempomat, a ani kontrolka nesvieti. Dakujem za rady Citovat
PROCHY603 Vloženo 9. Únor 2009 Vloženo 9. Únor 2009 Tempomat ide zapnut az od rychlosti 30Km/h a vysie. Skontroluj poistku. O II rok 2004 NEMA KONTROLKU tempomatu na pristrojovke. Citovat
cosby Vloženo 9. Únor 2009 Vloženo 9. Únor 2009 POkud ti nejde,je KO páčka-odcházely dosti.Jinak 04 nemá kontrolku Citovat
peterr Vloženo 10. Únor 2009 Vloženo 10. Únor 2009 Ahojte, kde moze byt chyba ked sa neda zapnut tempomat, a ani kontrolka nesvieti. Dakujem za rady A kde sa nachadza ta poistka na tempomat ak nejaka je a pod akym cislom diky Citovat
Tomas_ek Vloženo 10. Únor 2009 Vloženo 10. Únor 2009 na seatu altea (stejná páčka) jsem taky měnil. Jde o tišťák v páčce. Nemusíš sundávat volant nic. Nehtem nebo nožíkem páčku odchlípni. Odpoj tišťák a vyměň za novej. Citovat
Pitrisek Vloženo 12. Únor 2009 Vloženo 12. Únor 2009 já tu páčku přestříknuk kontaktolem a zase OK Citovat
Hondar Vloženo 20. Únor 2009 Vloženo 20. Únor 2009 Mě se také občas stane, že nefunguje tempomat, ale po restaru - vypnutí motoru začne opět fungovat, stalo se mi to asi 3x za 85 000 km. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.