Přejít na obsah

Spotřeba 1.6 TDI CR 77 kW


rachal

Doporučené příspěvky

Návštěvník

Pani.

Dnes som jazdil mal som dojazd 200km.

Potom som na 3 minúty zastavil v prudkom kopci.

Naštartujem a hneď naskocila rezerva skoro úplne minimum.

Dojazd 50km.

Autom som išiel asi 300 metrov stojí v rovine ale stále dojazd 50km a ručička úplne na rezerve.

Nikdy predtým sa mi to nestalo.

Jazdou sa to návrati naspäť alebo až keď natankujem?

Keby som ho postavil z kopca ukáže väčší dojazd?

Skoro vždy tankujem keď mám 1/3 a viac nafty doplna rezervu som dlho nevidel.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

EDIT: ospravedlnujem sa, ale nikdy sa mi to nestalo, tankujem vacsinou skor ako si to pyta...

Presiel som kludnou jazdou 35km, dojazd pribudal az na 180km, rezerva zhasla :D

Natankoval som 44 litrov, nadrz ma 55 (takze 11 tam bolo).

No nic dalsia skusenost :D 

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

151t KM najeto, Ostrava-Zadar průměr za 5.2, full naložený, 3 osoby, nonstop zapnutá klima, 4 brutální kolony kdy se popojíždělo sotva krokem. Ono celkově ty honiče spotřeby nechápu, jezdit do 6L mi příjde naprosto běžná a dobrá spotřeba. Přeci jenom fyziku nejde oblbnout, to auto něco váží a každý kg navíc se někde musí projevit.

Jediná země kde jsem jel dle předpisů bylo Rakousko, jinak 140-160km s tempomatem.

Editováno: , autor: Grooverider
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po diaľnici stále 5,5+ väčšinou aj viac ale jazdím 140+. Mimo mesto sa dostanem aj na 4 ale tak to sa človek musí veľmi sústrediť a predvídať. Priemer leto mam 5,4 zima 5,8.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím co se stalo, asi sem jel hodně v klidu a ty omezení taky něco uberou... Ale minulý týden jsem dojel UL-Brno za 4.5 [emoji3] ale podle mě jsem těch 130-140 taky jel... Jinak běžně dálnice mezi 5 a 6 litry... A jak jsem jel to Maďarsko tak taky nonstop klima, protože jinak bych chcipnul. A spal jsem v aute, a musel jsem občas v noci nastartovat a vychladit a vyvětrat.... A jeli jsme polonalozeni ve dvou...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Pozri, sú ľudia, čo nejdú 140+, do kopca veľmi nepridávajú, z kopca motor vypínajú, klímu nenechajú v automatike, no zapínajú ju len na nutnú dobu, prehusťujú gumy a robia podobné šetrné aktivity.

S OIIFL 1.6 TDI 105k 5MT sedan som jazdil dlhodobo niekde okolo 5,3 - 5,5.
Podrobnejšie som to tu už pisal dávnejšie. A to som sa nijako extra o spotrebu a eco jazdu nesnažil. Podľa mňa sa dá dostať pod 5.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ale na diaľnici ísť 90 aby bolo pod 5?
Mal som aj rotacku 1,9 aj PD teraz mam CR a všetky žerú nad 5l priemer.
Rozprávky o 3,5l spotrebe ma už nebaví čítať tak sa ospravedlňujem.
Som už ale mimo témy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná nebaví čítat ale dá se pod 5 dostat bez námahy, stačí aby se z dálnice vypakovali paka co neumí řídit a brzdí provoz viz foto.

D1 podiv se na čas, sobota večer, je ti jasné že při té průměrce jsem většinou jel lehce přes 140 (zúžení tu rychlost dost snižují)

Trasa Humpolec- Uherské hradiště, foceno před brnem.

 

Chci tím říct že když nemusíš zbytečně brzdit (za celou dobu jsem snad nemusel šáhnout na brzdu) se při 140 dostaneš bez žádné úpravy vozu atd. pod 5l

 

Samozřejmě při běžném provozu kde neustále zrychluješ z 80 na 140 je to nereálné a spotřeba se pohybuje mezi 5 a 6l, už jsem měl i 6.2l s průměrkou 50 km/h je to opravdu o tom kolik je zrovna v danou dobu na dálnici ignorantu, co ti to tam frknou v 80 do levého a nemají ani tendenci zrychlit. V běžným dopravních časech D1 to je obvykle jeden kousek na 500m

 

 

IMG_20180825_2153160.jpg

IMG_20180825_2153262.jpg

 

Konečná v hradišti byla 4.6l po okresce jsem jel převážně s tempomatem na 110 km/h ale klesla průměrná rychlost asi na 90 km/h

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ale problém retardů co blokují provoz ne auta, tj. záleží hodně na tom kde jezdíš a koho musíš trpět. Nicméně auto pod 5 na 100 při svižné jízdě jezdit může bez sebemenší námahy, prostě jen dáš tempomat na 140. Přední gumy tlakuji na 2.1 mám rád pohodlí.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, tomxass napsal:

Dobre ale v noci.
V normálnej premávke cez deň nereálne.

Tenhle post drobet nechápu? To vše přeci 15degren popisuje.

 

před 7 hodinami, tomxass napsal:

Ale na diaľnici ísť 90 aby bolo pod 5?
Mal som aj rotacku 1,9 aj PD teraz mam CR a všetky žerú nad 5l priemer.
Rozprávky o 3,5l spotrebe ma už nebaví čítať tak sa ospravedlňujem.

Za 3,5 to bude rozprávka, ale za 4,5 při plynulé jízdě není problém ani na dálnici a ani na okresce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím. Já jezdím tachometrově 125-130km/h na tempomat a dokázal jsem už i celých 91km D11 bez jakehokoliv brždění nebo přidání a pod 5l se nedostanu. Je to o charakteru silnice jako jsou kopce. Přes léto mě ale klima jede na auto, ale ráno mezi 5-6h stejně moc nefouká. Takže si nemyslím že bych se dostal z těch cca 5,3l na nějakých 4,7-4,8l. Ale o ty dvě desetinky asi jo.

Editováno: , autor: Ovce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Pod 5l sa na diaľnici dostať nedá.

Jedine na úseku dole kopcom bez klímy vetra a menšou rýchlosťou.

Ja som reagoval na kecy že 4ja s plným kufrom idú do Chorvátska za 4,5.

My sme boli 2ja s plným kufrom a 5,4l priemer, vedel by som ísť na 5 ale pod 140 som nešiel.

Nebavilo by ma to.

Samozrejme na R16 s najdrahšími pneu Conti, pričom väčšina z vás ma 17 a 18.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...