Leden 19, 201411 r Tak srozumem taky toč tak 15 vteřin více ne a dávej tomu 5 minutové odstupy... Už jen kvuli vinutí startéru :-)
Leden 20, 201411 r Už se v tom přestávám orientovat. Napiš sem znovu vše, co jsi na autě dělal, protože je to nějaké divné
Leden 26, 201411 r Jednoznačně jsou odpálené žhavící svíčky. Vloni jsem měnil dvě a dnes při -7 st. jsem zjistil opět spálené. Do 0 stupňů motor chytá hned, pak ale přece jen potřebuje trochu tepla. U motoru AWX jsou žhaviče na hlavě vpravo, hned za alternátorem. První tři jdou docela dobře vytáhnout prodlouženým nástavcem, čtrvrtá je vedle filtru paliva a přístup je otřesný. http://www.autobyznys.cz/x33543/svicka-zhavici-octavia/fabia/superb-1.9tdi-meyle-n10579202 http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb/motor-prevodovka/zapal-zhav/6289-zhavici-svicka-superb-od-r-02-08-1-9-tdi-pd.html Upraveno Leden 26, 201411 r od Petr.gr
Březen 2, 201411 r OPRAVDU UŽ VYŘEŠENO :-)Takže už definitivně vyřešeno, bylo to opravdu to čerpadlo, jak jsem psal naposled, že jsme ho vyměnily a pak to po nějaké době zase nestartovalo.Koupil jsme totiž čerpadlo z vrakáče a asi jim tam někde dlouho leželo či co, každopádně jsme to čerpadlo rozebrali, vyčistili a přetěsnili a vše normálně funguje.Škoda že sem musel vyměnit díly za 20,000 kč aby jsme na to přišli, protože jsme to vzali od předku do zadu. :-/Jinka čerpadlo z vrakáče kompletní za 2,500 kčTakže hoši, čerpadlo. čerpadlo ..... Upraveno Březen 2, 201411 r od SuperBob
Listopad 4, 20159 r Zdravím pánové, potřeboval bych taky poradit mám problém s ranním startováním, auto ráno chytne a hned zdechne, pak točím točím a chytne tak na 3 pokus. Ale jakmile končím v práci ve 4h, tak nastartuji normálně na brnknutí. Jinak baterka, čidlo teploty, vstřiky, žhavičky , filtry nové. Akorát mě zaskočilo, že mi to začlo dělat týden po rozvodech.
Listopad 5, 20159 r Bohužel asi jo, auto má i divný chod, je takové uklepanější. Každopádně zítra dávám na servis. Tak pak napíšu jak jsem dopadl.
Listopad 5, 20159 r Nebudou to rozvody soudím. Mám ten samý problém, ráno na první okulení chytne a zdechne, pak dlouhý točení, naskočí zaklepe se a běží a odpoledne když jedu z práce v pohodě naskočí. Když auto postavím do kopce, nenastartuju hned ani po 10ti minutách, z kopce i po 10ti hodinách. Není to vždy, dnes ráno na první otočení v poho, stojím přes před domem vždy na téměř stejném místě . Nemá to vliv zima ani teplo, jen doba po kterou stál. Zavzdušňuje se. Stejný problém tu je popsán. Je to v naftě a její dopravě- čerpadlo, tandemové čerpadlo, vstřikovače. Vyměnil jsem rozvody, senzory, čidla, filtry a stále stejný, stává se to nepravidelně. Pokud přijedu dom třeba ve 20h a ráno jedu v 5.30h, stává se, že chytne, pár vteřin se dusí, ale nezdechne a rozběhne se. Vychází mi z toho pouze nafta. Na diagnostice pár sporadických závad, nic co by stálo za pitvání. Ale jinak jsme spolu kámoši, já si zvykl na rituální startování a S si zvykl, že když spěchám, větráme klapky... Je to v naftě.
Listopad 6, 20159 r Špatný předvstřik ale nepoznáš v chybových kodech, ale v bloku hodnot Jakmile se to stalo po rozvodech, určitě to chce znovu zkontrolovat. Stačí, aby se uvolnila třeba napínací kladka. Určitě zkontolovat nejdříve toto
Listopad 6, 20159 r Může být, neumím se o tom přít, nejsem mechanik. Ale pokud ráno bez problému nastartuju, v práci nechám vůz stát po 17km jízdě10minut do kopce a nenastartuju, bude špatný předvstřik? za stejných okolností z kopce, nebo na rovině v poho. Je to jen moje zkušenost. Jezdím denně, někdy po celé republice, někdy jen do práce, tak jsem se to nějak vypozoroval. Nemá na to vliv změna hodnot, jen doba a směr kterým auto stojí. Na druhou stranu, není to Praga S5T, tedy se můžu krutě mýlit. Protože mě to nelimituje, nechal jsem opravu na zimu. Někdy je startování lepší, někdy horší a někdy bez problému. Vsázím na čerpadlo, nebo tandem, ale rád přijmu i jinou zkušenost, či radu.
Listopad 7, 20159 r ti vravim ze treba kuknut na rozvody niekto sikovny s vagom nato pride hned! Upraveno Listopad 9, 20159 r od sparco gti
Listopad 7, 20159 r Zdůvodnění pro M-P9: U špatného předvstřiku to startuje blbě studené a teplé už nemusí, nebo naopak startuje blbě teplé, nebo startuje dlouho teplé i studené a nebo si to dělá co chce. Já i kolega Sparco tam logicky tedy vidíme souvislost s těmi rozvody
Listopad 8, 20159 r JJ. Může být. Zeptám se zítra mechanika kdy bude mít čas a pak sem napíšu. Sám jsem zvědav.
Listopad 8, 20159 r pro SUP1 a sparco gti a štvete mě, bylo mi dobře dokud jsem chtěl měnit čerpadlo, tandem, palivové vedení, filtry přetěsnit vstřiky atd... :rolleyes:
Listopad 9, 20159 r Zdravím, tak se podělím o informaci ohledně toho špatného studeného startu. Po servisní kontrole byl zjištěn vadný vstřikovač, takže proběhne repas a uvidíme Jen je zajímavé, jak může vstřik ze dne na den odejít nechápu.
Listopad 9, 20159 r To tedy může, ale je divné, že by to mělo vliv na Tvou popisovanou situaci se startováním... Třeba k tomu řekne více sparco...
Listopad 9, 20159 r No prý to může být samotný vstřik nebo ta gumička pod tím vstřikem nebo co to je. Ale nejde mi to do hlavy to, že auto jelo normálně spotřeba 5,7L cca, akorát když jsem ho nechal jet na volnoběh déle, tak chcíplo.
Listopad 9, 20159 r vstreky vsetky von a nanovo pretesnit jasne ked pada nafta okolo vstrekov tak mas do rana zavzdusneny system a tym padom dlhsi start ale to je tazko takto na dialku posudzovat keby mal to auto doma tak pridem nato.a aku presne chybu vyhodilo ked to chciplo?nemas viac oleja ako je normal? Upraveno Listopad 9, 20159 r od sparco gti
Listopad 9, 20159 r Vstřiky půjdou určitě všechny ven a přetěsní se. Chybu? No něco v tom slova smyslu, že je slabý tlak ve 3 tím válci nejsem si jistý. Ale ten vstřik má velkou odchylku údajně. Prý to tam dávkuje moc paliva.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.