Publikováno Červen 9, 201312 r Ahojte, vie mi niekto poradit, ci sa da odstranit nasledovna vec? Rucicka otackomera je pri vypnutom motore, kedy su nulove otacky, v polohe priblizne asi o jeden dielik (250ot/min) do minusu, pricom by mala byt na nule. Potom pri zapnutom motore to skresluje aktualne otacky. Dakujem
Červen 9, 201312 r je rozdiel ci je zapnute zapalovanie - nenastartovany motor, alebo vypnute zapalovanie - vtedy by mohla rucicka ukazovat aj do minusu. Ked pri zapnutom zapalovani ukazuje minus,tak to musis riesit s rozobratim palubovky a mechanicky doladit rucicku aby pri zap. zapalovani ukazovala "nulu".Mne osobne by to az tak nevadilo,ale ako chces.
Červen 9, 201312 r A nebylo by lepší to napíchnout na diagnostiku a mrknout se jestli otáčky motoru vážně sedí s otáčkoměrem?
Červen 9, 201312 r Autor Pri zapnutom zapalovani sa trosku posunie k nule, ale stale je to tak 200 do minusu. Asi by to chcelo naozaj rozobrat a doladit. Nie je to nic vazne, tak uvidime :-)
Červen 9, 201312 r Autor Este otazka ci je vobec mozne mechanicky dostavovat rucicku otackomeru? Nerobi sa to cez Vag?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.