Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
no nevim, to se mi nechce zdát, že by se převodovka musela nějak zajíždět

Vždyť jsem o zajíždění nic nepsal, připadá mi, že jde o nastavení omezení řídící elektroniky, které má řidiči naznačit, aby to do 1500 km (během zajíždění) moc nehnal. Jezdilo se s tím totiž hooodně mizerně.

Ale v servisu nic nevědí a nevím kdy budu mít čas něco pořádného napsat do Škody - chtěl jsem z nich ještě vymámit graf měrné spotřeby motoru (pokud vůbec existuje)...

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Čus, jsem taky jeden z těch co si pořídili OII combi 1,9TDi PD 77kW s DSG.

Měl jsem již několik aut s automatem, ale DSG řadí a funguje výborně.

Mám na ní najeto 120tis.km.

Můj soused z toho byl tak hotovej, že zanevřel na manuál a přivezl si z D to samé, ale jen 2,0TDi 103kW s najetými 145tis.km a už ji hobluje.

Máme jen společný postřeh, a to mírné zazmatkování při řazení 1-2.

Motám se kolem aut pořád a zkusil jsem jich již několik a dělali to všechny.

Moje spotřeba 70% město 30% dálka a spotřeba v prům. 6l/100km a soused asi o 0,3l/100km méně.

Vloženo

Dobrý den,

mám měsíc octavii II rok výroby 2007 s DSG převodovkou.

Při podřazování z 5 na 4 a z 3 na 2 mi tam vždy cvakne, tak jsem se chtěl zeptat zda jste se s tím někdy setkali ???

V servisu mi dali vyjádření, že je to vlastnost této převodovky.

Děkuji za opověď.

Vloženo

Myslis podrazovani v automatickem rezimu D nebo kdyz si tam das sekvenci razeni? Ja jsem si niceho takoveho nevsiml, ale zkusim zitra vypnout radio a poslouchat a dam ti vedet.Ale myslim, ze mi tam nic necvaka...

Vloženo
Myslis podrazovani v automatickem rezimu D nebo kdyz si tam das sekvenci razeni? Ja jsem si niceho takoveho nevsiml, ale zkusim zitra vypnout radio a poslouchat a dam ti vedet.Ale myslim, ze mi tam nic necvaka...

Jo jo přesně tak, dělá to v režimu D i S.

Budu rád, když to vyzkoušíš ať vím.

Díky.

Vloženo

Caues, dneska jsem to zkousel a vubec zadne zvuky (cvakani) neslysel. Naprosty klid. Zkousel jsem to na Dcko aji na Sko a aji sekvencku. Jedine co obcas slysim, ale to nevim ejstli dela prevodovka, tak kdyz jedu se studenym motorem, tak kdyz popojizdim po meste tak to furt musi podrazovat a slysim jak to nekdy zbytecne pozde podrazuje a motor dusi, tak to tak jakoby bruci. Tot vse, myslim si, ze to cvakani neni normalni. Nemuzes to zkusit nahrat na mobil treba? A pak sem hodit odkaz...

Vloženo
Caues, dneska jsem to zkousel a vubec zadne zvuky (cvakani) neslysel. Naprosty klid. Zkousel jsem to na Dcko aji na Sko a aji sekvencku. Jedine co obcas slysim, ale to nevim ejstli dela prevodovka, tak kdyz jedu se studenym motorem, tak kdyz popojizdim po meste tak to furt musi podrazovat a slysim jak to nekdy zbytecne pozde podrazuje a motor dusi, tak to tak jakoby bruci. Tot vse, myslim si, ze to cvakani neni normalni. Nemuzes to zkusit nahrat na mobil treba? A pak sem hodit odkaz...

Ahoj,

můžu se tě zeptat kolik máš najeto? Já 85000.

Ještě ti to cvakání přiblížím. Nejvíce to dělá když dojíždím na rychlost 5 bez brždění a převodovka sama postupně podřazuje. A nejvíce to slyším z té 5 na 4 a z 3 na 2. V servisu mi nechali projet podobnou octavii také s DSG převodovkou a ta to dělala také, ale ne ta hlasitě jak ta moje. V zápětí jsem měl včera možnost projet jinou a ta byla úplně tichá.

V servisu tuto závadu poslali do mladé boleslavi a tam se k tomu vyjádřili, že je to normální jev.

Tak jsem zajel do firmy KAPSH, která opravuje převodovky a tam se s takovým cvakáním ještě nesetkali, tak nevím co dál.

A zítra ti to zkusím nahrát.

Vloženo

Najeto mam necelych 105tis... Zkousel jsem taky dojizdet bez brzdeni, aby si podradila sama a nedelalo to nic. Zkus to nahrat a uvidis, treba ti tu napise jeste nekdo jiny, ze mu to dela. Jinak jaky mas MR? ja mam MR05

Vloženo
Najeto mam necelych 105tis... Zkousel jsem taky dojizdet bez brzdeni, aby si podradila sama a nedelalo to nic. Zkus to nahrat a uvidis, treba ti tu napise jeste nekdo jiny, ze mu to dela. Jinak jaky mas MR? ja mam MR05

Je to 2.0 TDI 07 a nějak mi to cvakaní kazí radost z auta ;)

Vloženo

Mám na dílně zajímavě upravenou O II, motor BKD+DSG.

Kolik myslíte že je rozumná hodnota kroutícího momentu?

Ptám se proto, že my by jsme si hodnotu 500 Nm nedovolili, ani náhodou nastavit.

A to z důvodu životnosti.

Vloženo
Mám dojem,že jednou jsem to někde hledal a Google pomohl,ale už je to dávno

Ale tohle auto jsi chipoval ty Cosby.

Že by ten soft byl taky z googlu?

Vloženo

ahoj Cosby, srandu si Indi nedela, nastaveni softweru je doslova masakralni. Narusty temer 60% :help: nektere mapy do negativu, tohle bych nenastavil i na novej motor s manualem.. O tom ze byly hadice povystrcene z bajonetu a ze hadice co jde z kompresoru turba rozpraskana vlivem vysokeho EGT ani nemluvim. Softwer jsem zaradil do slozky humus masakr tuning. Chlape, ty nemas rozum... :feve:

Vloženo

Ten obasah jsem nedělal já male jeden,který je docela v oboru znám a ty ho znáš taky.

Jinak pokud mi chcete tvrdit,že tam je 500Nm,tak to bych chtěl tedy vidět.Ze 103 Kw motoru toto vytáhnout si myslím by bylo geniální.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak se chci podělit o mé zkušenosti s dsg převodovkou. Po zralé úvaze, ovlivněn některými příspěvky jsem se rozhodl koupit OII 1.9 TDI kombi s dsg. Hodně jezdím po městě a tak jsem si řekl, že pohodlí, které je všude popisováno a zejména možnost sekvenčního řazení bude tím nejlepším, co mne v O II může potkat. Nažhaven krásnou kombíkovou a unešen předváděcí jízdou 3 km jsem zakoupil 1.9 Tdi 77 kw dsg v kombajnu s plnou náloží.Po cca 1/2 roce mohu trochu rekapitulovat. Tak předně, potenciální zájemce musím upozornit, že není pravda(alespoň v mém případě), že spotřeba s touto převodovkou bude nižší než s manuálem. U mne de facto skutečná spotřeba kopíruje papírové předpoklady dané výrobcem. Tudíž komfort něco stojí. Dále, pokud jste zvyklí na rychlý přechod mezi 1 a zpátečkou, tak na to zapomeňte. Prodleva sice není konstantní, ale většinou překvapí v tom negativním slova smyslu, tudíž, když chceš a potřebuješ rychle přeparkovat, tak ta prodleva je dost znát, když máš čas a pomalu v klidu přeřadíš na R tak je prodleva minimální. Převodovka řadí pěkně nahoru, ale zdá se mi, že motor drží zbytečně mezi otáčkami kolem 1500/min, při snaze o rychlejší akceleraci pak musí podřadit a o to je pak reakce a celý např. předjížděcí manévr pomalejší. S mód moc nepomůže, protože jen točí do max otáček a nepodřadí rychleji.Ale to možná není dáno jen převodovkou dsg ale i typem motoru. Párkrát jsem se svezl se stejným typem auta, ale s manuálem a subjektivně se mi zdálo auto rychlejší a lépe zpřevodované. čekal jsem prostě moc a to se nikdy nevyplácí. Dsg je oproti jiným typům aut. převodovek výrazně lepší, o tom žádná, ale pořád je to automat.... Tudíž dražší údržba (každých 60 tis km olej a filtr), tady navíc chrastící setrvačník často volající po výměně již v 90 tis km. Možná je mé hodnocení ovlivněno tím, že jsem před O II měl a vlastně ještě mám:-((( (viz bazar) asi nejlepší OI - 1.8 turbo 20 V (mimo rs samozřejmě)a to byla ve všem jiná káva. V současné době uvažuji o chipu nebo ecobox, aby se alespoň trochu zlepšily dynamické vlastnosti auta.Takže všem co uvažujete o koupi O II s dsg doporučuji najet s touto převodovkou raději pár km navíc, aby jste mohli důkladně zvážit, zda je pro vás přínosem či se bez ni klidně obejdete a dál budete řadit kvedlačkou a hlavně šťastnou volbu "-)))

Vloženo

S tou spotřebou i prodlevou mezi 1 a R máš recht.Mám to stejný.Alespoň vím,že to nemám rozbitý :) Jinak to zpřevodování mi celkem vyhovuje.Nemám problém.Zatím 51tis.km :palec2:

Vloženo

Ty prodlevy jsou,bohužel,taky mě to štvalo a taky mě štvalo,resp.se mi zdá,že to zbytečně podtáčí motor a myslím,že je to jeden z důvodů proč tam tak často odchází setrvák

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Uvazuju o koupi ojete OII RS a rozhoduju se mezi manualem a DSG. Problem je, ze jich moc s DSG neni, ale ja bych si pockal.

Procital jsem poctive vsech 13 stranek a temer vsichni DSG vychvalujete a jste z nej nadseni.

Ja jsem mel moznost jezdit s Mercedesem SL, v benzinu, 5° automat, myslim, ze to byl tiptronic.

Ted mam moznost jezdit v Audi A6 3.O TDI s DSG 6°

a s DSG mam stejne zkusenosti jako vy. Tedy pri ubrani plynu a naslednem zrychleni to "rozmysleni" prevodovky jestli podradit nebo ne, coz je znatelne treba u tech krizovatek nebo v zatacce. Da se to treba resit ve sportovnim rezimu podradit packou pod volantem, ale prave v Mercedesu tyto problemy nebyly.

Uz si nezpominam jestli to melo dva rezimy D a S nebo jen jeden + manual, ale tam byla prevodovka dopredu rozhodnuta nebo v mziku podradila. Proste ty prodlevy tam nebyly. Najizdeli jste do zatacky s ubranym plynem a motor byl v otackach a kdyz jste v zatacce pridali, tak to proste jelo a bez prodlev.

Tak by me zajimalo, v OII RS asi je stejna prevodovka jako v te AUDI ?

Je nejaky rozdil mezi DSG v benzinu a nafte ?

DSG v Audi neni spatne, ale ten automat v Mercedesu byl proste lepsi.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...