Přejít na obsah

Převodovka DSG


omicron

Doporučené příspěvky

no nevim, to se mi nechce zdát, že by se převodovka musela nějak zajíždět

Vždyť jsem o zajíždění nic nepsal, připadá mi, že jde o nastavení omezení řídící elektroniky, které má řidiči naznačit, aby to do 1500 km (během zajíždění) moc nehnal. Jezdilo se s tím totiž hooodně mizerně.

Ale v servisu nic nevědí a nevím kdy budu mít čas něco pořádného napsat do Škody - chtěl jsem z nich ještě vymámit graf měrné spotřeby motoru (pokud vůbec existuje)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Čus, jsem taky jeden z těch co si pořídili OII combi 1,9TDi PD 77kW s DSG.

Měl jsem již několik aut s automatem, ale DSG řadí a funguje výborně.

Mám na ní najeto 120tis.km.

Můj soused z toho byl tak hotovej, že zanevřel na manuál a přivezl si z D to samé, ale jen 2,0TDi 103kW s najetými 145tis.km a už ji hobluje.

Máme jen společný postřeh, a to mírné zazmatkování při řazení 1-2.

Motám se kolem aut pořád a zkusil jsem jich již několik a dělali to všechny.

Moje spotřeba 70% město 30% dálka a spotřeba v prům. 6l/100km a soused asi o 0,3l/100km méně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

mám měsíc octavii II rok výroby 2007 s DSG převodovkou.

Při podřazování z 5 na 4 a z 3 na 2 mi tam vždy cvakne, tak jsem se chtěl zeptat zda jste se s tím někdy setkali ???

V servisu mi dali vyjádření, že je to vlastnost této převodovky.

Děkuji za opověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslis podrazovani v automatickem rezimu D nebo kdyz si tam das sekvenci razeni? Ja jsem si niceho takoveho nevsiml, ale zkusim zitra vypnout radio a poslouchat a dam ti vedet.Ale myslim, ze mi tam nic necvaka...

Jo jo přesně tak, dělá to v režimu D i S.

Budu rád, když to vyzkoušíš ať vím.

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caues, dneska jsem to zkousel a vubec zadne zvuky (cvakani) neslysel. Naprosty klid. Zkousel jsem to na Dcko aji na Sko a aji sekvencku. Jedine co obcas slysim, ale to nevim ejstli dela prevodovka, tak kdyz jedu se studenym motorem, tak kdyz popojizdim po meste tak to furt musi podrazovat a slysim jak to nekdy zbytecne pozde podrazuje a motor dusi, tak to tak jakoby bruci. Tot vse, myslim si, ze to cvakani neni normalni. Nemuzes to zkusit nahrat na mobil treba? A pak sem hodit odkaz...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caues, dneska jsem to zkousel a vubec zadne zvuky (cvakani) neslysel. Naprosty klid. Zkousel jsem to na Dcko aji na Sko a aji sekvencku. Jedine co obcas slysim, ale to nevim ejstli dela prevodovka, tak kdyz jedu se studenym motorem, tak kdyz popojizdim po meste tak to furt musi podrazovat a slysim jak to nekdy zbytecne pozde podrazuje a motor dusi, tak to tak jakoby bruci. Tot vse, myslim si, ze to cvakani neni normalni. Nemuzes to zkusit nahrat na mobil treba? A pak sem hodit odkaz...

Ahoj,

můžu se tě zeptat kolik máš najeto? Já 85000.

Ještě ti to cvakání přiblížím. Nejvíce to dělá když dojíždím na rychlost 5 bez brždění a převodovka sama postupně podřazuje. A nejvíce to slyším z té 5 na 4 a z 3 na 2. V servisu mi nechali projet podobnou octavii také s DSG převodovkou a ta to dělala také, ale ne ta hlasitě jak ta moje. V zápětí jsem měl včera možnost projet jinou a ta byla úplně tichá.

V servisu tuto závadu poslali do mladé boleslavi a tam se k tomu vyjádřili, že je to normální jev.

Tak jsem zajel do firmy KAPSH, která opravuje převodovky a tam se s takovým cvakáním ještě nesetkali, tak nevím co dál.

A zítra ti to zkusím nahrát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najeto mam necelych 105tis... Zkousel jsem taky dojizdet bez brzdeni, aby si podradila sama a nedelalo to nic. Zkus to nahrat a uvidis, treba ti tu napise jeste nekdo jiny, ze mu to dela. Jinak jaky mas MR? ja mam MR05

Je to 2.0 TDI 07 a nějak mi to cvakaní kazí radost z auta ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj Cosby, srandu si Indi nedela, nastaveni softweru je doslova masakralni. Narusty temer 60% :help: nektere mapy do negativu, tohle bych nenastavil i na novej motor s manualem.. O tom ze byly hadice povystrcene z bajonetu a ze hadice co jde z kompresoru turba rozpraskana vlivem vysokeho EGT ani nemluvim. Softwer jsem zaradil do slozky humus masakr tuning. Chlape, ty nemas rozum... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak se chci podělit o mé zkušenosti s dsg převodovkou. Po zralé úvaze, ovlivněn některými příspěvky jsem se rozhodl koupit OII 1.9 TDI kombi s dsg. Hodně jezdím po městě a tak jsem si řekl, že pohodlí, které je všude popisováno a zejména možnost sekvenčního řazení bude tím nejlepším, co mne v O II může potkat. Nažhaven krásnou kombíkovou a unešen předváděcí jízdou 3 km jsem zakoupil 1.9 Tdi 77 kw dsg v kombajnu s plnou náloží.Po cca 1/2 roce mohu trochu rekapitulovat. Tak předně, potenciální zájemce musím upozornit, že není pravda(alespoň v mém případě), že spotřeba s touto převodovkou bude nižší než s manuálem. U mne de facto skutečná spotřeba kopíruje papírové předpoklady dané výrobcem. Tudíž komfort něco stojí. Dále, pokud jste zvyklí na rychlý přechod mezi 1 a zpátečkou, tak na to zapomeňte. Prodleva sice není konstantní, ale většinou překvapí v tom negativním slova smyslu, tudíž, když chceš a potřebuješ rychle přeparkovat, tak ta prodleva je dost znát, když máš čas a pomalu v klidu přeřadíš na R tak je prodleva minimální. Převodovka řadí pěkně nahoru, ale zdá se mi, že motor drží zbytečně mezi otáčkami kolem 1500/min, při snaze o rychlejší akceleraci pak musí podřadit a o to je pak reakce a celý např. předjížděcí manévr pomalejší. S mód moc nepomůže, protože jen točí do max otáček a nepodřadí rychleji.Ale to možná není dáno jen převodovkou dsg ale i typem motoru. Párkrát jsem se svezl se stejným typem auta, ale s manuálem a subjektivně se mi zdálo auto rychlejší a lépe zpřevodované. čekal jsem prostě moc a to se nikdy nevyplácí. Dsg je oproti jiným typům aut. převodovek výrazně lepší, o tom žádná, ale pořád je to automat.... Tudíž dražší údržba (každých 60 tis km olej a filtr), tady navíc chrastící setrvačník často volající po výměně již v 90 tis km. Možná je mé hodnocení ovlivněno tím, že jsem před O II měl a vlastně ještě mám:-((( (viz bazar) asi nejlepší OI - 1.8 turbo 20 V (mimo rs samozřejmě)a to byla ve všem jiná káva. V současné době uvažuji o chipu nebo ecobox, aby se alespoň trochu zlepšily dynamické vlastnosti auta.Takže všem co uvažujete o koupi O II s dsg doporučuji najet s touto převodovkou raději pár km navíc, aby jste mohli důkladně zvážit, zda je pro vás přínosem či se bez ni klidně obejdete a dál budete řadit kvedlačkou a hlavně šťastnou volbu "-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Uvazuju o koupi ojete OII RS a rozhoduju se mezi manualem a DSG. Problem je, ze jich moc s DSG neni, ale ja bych si pockal.

Procital jsem poctive vsech 13 stranek a temer vsichni DSG vychvalujete a jste z nej nadseni.

Ja jsem mel moznost jezdit s Mercedesem SL, v benzinu, 5° automat, myslim, ze to byl tiptronic.

Ted mam moznost jezdit v Audi A6 3.O TDI s DSG 6°

a s DSG mam stejne zkusenosti jako vy. Tedy pri ubrani plynu a naslednem zrychleni to "rozmysleni" prevodovky jestli podradit nebo ne, coz je znatelne treba u tech krizovatek nebo v zatacce. Da se to treba resit ve sportovnim rezimu podradit packou pod volantem, ale prave v Mercedesu tyto problemy nebyly.

Uz si nezpominam jestli to melo dva rezimy D a S nebo jen jeden + manual, ale tam byla prevodovka dopredu rozhodnuta nebo v mziku podradila. Proste ty prodlevy tam nebyly. Najizdeli jste do zatacky s ubranym plynem a motor byl v otackach a kdyz jste v zatacce pridali, tak to proste jelo a bez prodlev.

Tak by me zajimalo, v OII RS asi je stejna prevodovka jako v te AUDI ?

Je nejaky rozdil mezi DSG v benzinu a nafte ?

DSG v Audi neni spatne, ale ten automat v Mercedesu byl proste lepsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...