Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

vlastnim jiz tyden rapida a zajimalo by mne, zda je nejaka moznost, pripadne zda ma nekdo zkusenost s "automatickym" oteviranim kufru.

Jedna se mi o toto:

Vim ze to lze mit i na O2, O3 combi/liftback..

Zkousel to tedy nekdo na rapidovi, pripadne jake pruziny pouzit?

 

Diky moc :)

Vloženo

Odskok je,že podržíš tlačítko kufru a víko tak jako by povyskočí...? Kolega podrží tlačítko a neudělá mu to nic. Taky jsem se díval že ty tlumiče jsou dost na ležato? Aby to mělo sílu vytlačit?

Vloženo (editace)

JA tedy doufam ze mame namysli oba to same (i kdyz nevim co jineho). Na dalkovem ovladani je prostredni tlacitko na otevreni kufru, chvilku podrzim a povyskoci viko, stejne jako u octavie/fabie ..

Editováno: , autor: M_ike
Vloženo (editace)

Ja to ted zkousel. Po kratkem zmacknuti na DO se nic nestane. Po delsim stisku se kufr odemkne a je pravda ze trosku povyskoci, ale opravdu jen malinko. Mam ambition fresh.

Editováno: , autor: vlakras
Vloženo

ja když zmáčknu krátce, tak bliknou krátce blinkry, ale žádnej zvuk není slyšet, ale kufr jde tlačítkem otevřít.

jj přesně tak to má i kolega...jsem ho potěšil bo o tom ani nevěděl :kol-28:

a když se podrží tak povyskočí.

Nicméně jsem koukal na ten píst a i při zavřeném kufru je tam dost velká vůle,takže pružina musí být delší...

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak jsem asi 1. pokusný králík..:-) včera mi přišli pružiny od firmi Penta EDM zvolil jsem červenou pružinu kuli váze kufrového víka označení 8030 průměr 20mm(vnitřní 10mm) s délkou 64mm obě dvě pružiny vyšli na 356 Kč i s poštovnym. Tato pružina má ve stlačeném stavu délku 39 mm a na vzpěře k tlumiči je mezera 48mm. Tak jsem tam dal pro jistotu 3 podložky o tloušťce 2mm a jednu gumovou podložku (4mm) aby se neotlačila pístnice. Tlumiče začnou víko zvedat až v 88mm tak jsem měl obavy aby ho zvedli. Celá montáž je jednoduchá. Na každé straně tlumiče jsou 2 pojistky, které stačí povytáhnout šroubovákem a pak jde tlumič vytáhnout z kloubu. Pozor! jakmile vytáhnete tlumič z víka, tak víko začne padat! Bacha na prsty. Potom jsem obalil kloub na tlumiči do hadru aby jsem ho nepoškodil a upnul ho do svěráku. A v místě kde vzpěra nezajíždí do pístnice, jsem začal kombinačkama vzpěru povolovat z kloubu. Potom jsem to všechno nasadil. Nejdříve gumovou podložku, aby pružina nejezdila po vzpěře a nepoškrábala jí, 3 podložky a ještě jednu gumovou podložku, aby se neotlačoval kloub. No a nasadil jsem to. Práce zabrala maximálně 10 minut.
post-83464-0-74387100-1374910385_thumb.j
 
Věchno sedí jako předtím.
post-83464-0-93618200-1374910455_thumb.j
A tady je výsledek :-)

http://www.youtube.com/watch?v=Hcl8VDo_Aqs

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...