Srpen 26, 201312 r Otec má 1.9SDI a pohybuje se okolo 4,8L průměrná. Na dálky to jezdí skoro zadarmo 3,8 - 4,2 . S moderními commonraily už ta spotřeba tak nízká není. Zlaté, zlaté motory rotačky a ještě i PD. Upraveno Srpen 26, 201312 r od octavia_66_tdi
Srpen 26, 201312 r JJ škoda, že nevyzkoušeli inovovat rotačky pro zlepšení emisí, než začli dělat PD. Když bylo první PD, mělo euro III jako tdiR, tak mohli zlepšovat emise i na nich, možná by tu Eu4 vyštrachali . Ale co PD ok, při nahlédnutí do motoru CR.
Srpen 26, 201312 r Mam Fabuli I RS a celkovou průměrnou držím na 6,3litru, umím jezdit i za cca 4litry ( bohužel ne moc často ) osobně si radší jízdu užiju než abych řešil spotřebu
Srpen 26, 201312 r Autor Tak můj dlouhodobý průměr je v podpise, a na pp ukazuje 5.4 :-) přesně jak říkáš, jednou za čas kochaci jízda jinak užívání výkonu a auta :-)
Srpen 27, 201312 r Přesně jak je psáno. Jezdím dlouhodobě několik let v průměru 5,2 s octavií tdi 81kw +chip. Jednou jsem si řekl, že by to chtělo jezdit trochu levněji, tak jsem zkusil jezdit měsíc podle předpisů. A ejhle 4,3. A to stačilo s původní +- 130 jezdit 90.
Srpen 27, 201312 r Tak rotacky jsou na spotřebu úplně super :-) A v jakém smyslu? Při eco jízdě uměj jet za méně nebo, že když se jim šlape, tak si moc nevezmou. Libore, jezdíš hodně po dálnici, kolik ti bere ta 1,9 ve 160 a 180 plus minus. Já se včera jel v noci projet a poprvý jsem zkusil pořádně dálnici. Ve 160 a 3600 rpm se spotřeba motala kolem 8 litrů, ve 180 a 4100 rpm na plnej plyn kolem 10. Říkám si, že je to skoro i dost, ale asi za to může ta krátká převodovka, zas bez ní by to byl ještě větší lenoch...
Srpen 27, 201312 r Autor Ve smyslu ze vydrží hodně a při dobré péči a lehké jízdě umí jet za hodně levno :-) K té dálnici, co jezdím Německo, tak tam při těch 160, což jezdím dost, tak než se to rozhoupe tak jsem okolo 10, pak se to motá okolo 7 až 8 litrů :-) na 180 jezdím občas a to je okolo 9 až 10, hold pak by to chtělo 6 stupeň to by bylo super :-) otáčky mám někde napsaný v autě, zítra se podívam kolik mi to jak točí :-) Upraveno Srpen 27, 201312 r od LiborTDI
Srpen 28, 201312 r Autor Dá se to tak říct, pokud chci ušetřit jedu dálnici 140 popřípadě okresku 100, jak jedu víc, je to úsporné ale už ne tolik :-)
Srpen 28, 201312 r Já pokud vím,tak mají všechny Fabie nádrž na 55 litrů,a já tankuju kolem 53 pokaždý.Ale musim při tankování odvzdušnovat,je to ten kolík v hrdle nádrže vpravo.Jinak spotřeba u 1,4 je u mně na trase 35 km tam 35 zpátky kolem 4,7 litru.
Srpen 28, 201312 r Otevři víčko nádrže a vpravo je takový maly kolík,hned na straně.Funguje tak,že když budeš mít normálně plnou a zmáčkneš ho,uslyšíš a uvidíš jak už plnou nemáš a dostaneš tam dalších pár litrů.Já když mám u pumpy čas tak ho zmáčknu pistolí,ale musim tankovat pomalu,jinak to trochu stříká ven.Ale když jí vážně naplní,mám dojezd na plnou kolem 1200 km.
Srpen 28, 201312 r nic sem nenasel na zadne z fabii co mam tos nevim. presne pri 45 litrech zacne cvakat dotankuju tka 2 litry a plno,ale neresim to tankuju stejne tak malo,ze to nema smyls rvat tam 50 a vic litru
Srpen 29, 201312 r Je to v hrdle,hned ne začátku.Když tam budeš dávat pistoli,tak o ten odvzdušnovák vpravo zavadíš.Je to jen takový malý váleček na pravé straně.Má to každá fabie i oktávka!! Já jezdím docela hodně tak se mi to hodí,nejezdím tankovat tak často,no vydrží asi o 3 dny déle.
Srpen 29, 201312 r Autor Dneska se na to kouknu a udělám kdyžtak fotku, to by se hodilo, plnou beru tak 2x měsíčně
Srpen 29, 201312 r Autor To ja nerikam ze neni vim ze je to tam napsany jen rikam ze me to nepustilo, ale tak co, usetril jsem :-)
Srpen 29, 201312 r Nádrž u Fábie I je oficiálně na 45l pánové to že tam jde narvat víc pomocí odvzdušňovacího kolíku je věc jiná - to už tankuješ do bezpečnostního prostoru nádrže...
Srpen 29, 201312 r ted sme dojels benziny:D pistole cvakala jak blazen a nafta tekla ven:D ani nevim jaka byla skutecna spotreba,ale da se to ted jezdim porad 5 km do prace uz je zima a mam spotrebu 5,6. ve meste ma byt 6,5,takze myslim OK
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.