luki977 Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 len idem som zvedavy co to bude...ja som lenc chcel vediet ci niekto nemal podobny problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 diagnostika ti nic nenajde si myslim a kdyz zapnes klimu,... udela to neco s motorem ? jak po zvukovy strance tak s otackama ? melo by to jakoby pohasnout a co sahara toci se ? udelej to ale kdyz je motor ohratej na max nech ho chvily bublat na slunicku at se poradne prohreje, samozrejme i v chladici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 (editace) ventilator na chladici stoji.... diagnostikou nič nepokazí,aspoň bude vedieť čo a ako.. Editováno: 21. Březen 2012, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki977 Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 praveze nic zapnem klimu dam ju na najnizsiu teplotu len sami rozsvieti AC a nic sa nestane ani mi nestupne spotreba na volnobehu a ani ventilator na chladici sa nezapne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 tak to je jasny ........ to by ti mel vag neco najit tohle bude v elektronice v mechanice tezko nejspis nejaky cidlo, ale tak dobre uz nevim co by to mohlo bejt a taky nevim co tam jeste presne vsechno je napichni to na vag a uvidis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki977 Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 tak co som nasiel ze vraj nejake cidlo teploty pri vyparniku klimy ale som velmi zvedavy kedze klima minule leto isla bez chyby a chladila vyborne...tak jedine diagnostika a uvidime...dam vediet ale keby niekoho nieco napadlo tak kludne nech sa podeli o inforacie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki977 Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 tak co uz nikoho nenapadlo nic co by to mohlo byt??? kazda rada sa zide...dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Březen 2012 Sdílet Vloženo 22. Březen 2012 asi každí čaká čo povie diagnostika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 tak asi bych dal dohromady pár teoretických důvodů, proč nefunguje klima - ale stejně pro jejich ověření budeš muset podstoupit diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki977 Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 tak na diagnostiku sa dostanem az v stredu takze budem musiet si na to pockat ale zajtra sa na to pozriem pomeram a prezriem vsetky kontakty a uvidim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiSiaak007 Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 (editace) no co ako si dopadol ? EDIT : inac nevie niekto objednavacie cislo tej otocnej krytky klimatizovanej priehradky ?Mam to totiz zlomene :/ vopred dik Editováno: 27. Březen 2012, autor: MiSiaak007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki977 Vloženo 28. Březen 2012 Sdílet Vloženo 28. Březen 2012 takze vysledok dnesnej diagnostiky je: 00898 - ridici obvod kompresoru klimatizace 30-00 - preruseni nebo zkrat na plus tak co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 28. Březen 2012 Sdílet Vloženo 28. Březen 2012 tak ze by klima kompresor v haji ? je to mozny...... kdyz to ani nesepne mel si rozkliklej VIS co ti to radilo jak zavadu odstranit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki977 Vloženo 28. Březen 2012 Sdílet Vloženo 28. Březen 2012 kontrola kablovania, kontrola ventilu alebo vymena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki977 Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 takze problem s klimou je vyrieseny chyba bola v kablovani kde bol preruseny minus kontakt na regulacny ventil kompresoru...prerusenie bolo presne pod chladicom kde sa nachadza spojka kablovania a jeden drat bol z nej na polovicu ulomeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jokabuki Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Začala mi zlobit klima u mé fabie 1.2, r.v. 2006. Jde asi tak 20 až 30 minut a pak sama přestane i při zapnutém spínači. Když auto chvíli stojí, tak zase jde a tak zase stejně. Jednou to načetlo na Vagu chybu ve sdružené spínači, když ale jde chybu to žádnou nenačte a ani tu původdní v paměti závad. Nemůžu pořád jezdit na počítač a tak nevím. Elektrikář tvrdí,že chybu nenašel. Nejhorší vady jsou někdy jo a někdy ne. Kdybyste někdo věděl,byl bych vděčný za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrštik Vloženo 2. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2012 Zdravím všechny škodováky,mám fabii 1.4/16/74 kw elegance a mám podobný problém s klimou,začalo to doplněným médium v lonském roce a od te doby jenom jezdím po autorizovaných servise,při diagnostice zjistili vadný snímač teploty vyparníku,snímač teploty oleje,a pak přišel šok vadná řidici jednotka klimatizace!!!Autorizovaný servis mě oslovil s tím že se to musí vyměnit jinak klima nepojede.Až minulý týden jsem vše nechal vyměnit, druhý šok byla cena 13 784 kč a to nepočitam rok 2011 cca 4000 kč.Při převzetí auta klima fukčni ale pak přišlá vřelá sprcha!!! klima KO.Zjistil jsem že když má motor pracovní teplotu tak klima nejde ale když je studený tak funguje,opět směr servis 4 dny ho testovali od kompresoru až po servo motorky vše fukční vše OK,cena za diagnostiku a kontrolu 1090kč.Auto jsem odvezl znamemu na diagnostiku udělal test akčinich členu vše se rozjelo jak má i do zakladniho nastavení vše fukční jenom se mu nezdálo hodnot naměřených bloku 7 baru měl kompresor a klapy meli odchylku vlastě na 90% všechny parametry aspon podle dilenské příručky.Tak jsem se chtěl zeptat jestli někdo neměl takový problé jako já,prošel jsem celé téma a nic jsem nenašel předem všem moc díííííík.Mrzí mě že v autorizovaném servisu si neví rady dokonce se radili s Mladoboleslaskou automobilku a vše je v pořádku jenom v tom mám astronomickou částku.(JE TO HUMUS)ješte jednou dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 2. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2012 mas vag???Ak ano,tak sa napoj na klimu ked bezi a potom ked ti ju vypne a sleduj v bloku nameranych hodnot 002 tretie policko.myslim,ze ked ti to vypina pri zohriatom motore,tak tam to najskor zistis,lebo to su podmienky pre regulaciu vykonu kompresora...Daj vediet co za cislo tam mas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrštik Vloženo 4. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2012 Ahoj,no mam vag.zitra budu u auta tak se podívám,Dozvědel jsem se že i výfuk ma vliv na klimu nebo EGR vetil tak fakt nevím jaký to má vliv na klimu.Jak budu mit hodnoty tak to tu dám jinak moc dík : (( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrštik Vloženo 5. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2012 (editace) ahoj,tak dnes jsem jezdil se zapnutou klimou a fungovala perfekně,asi po pul hodině jsem jí vypnul a hned jsem ji zas zapnul a KO Tak v bloku naměřených hodnot bylo toto 001-- 12,80V 6,50V zapnuto zapnuto 002-- 89 % 13,40bar 0,0 17,0°C zátěž absol.tlak 003-- 31.0°C 14.0°C 32.0°C zapnuto tyto hodnoty byly naměřené při zapnuté klimě (fukční) 001-- 13.50V 00.0V vypnuto vypnuto 002-- 0% 10.60bar. 6.0 7.0°C zátěž absol.tlak 003-- 18.0°C 8.0°C 27.0°C zapnuto tyto hodnoty byly naměřené při zapnuté klimě (ale nefungovala) No nevím co stím může být.Dokonce jsem nechal změřit kabeláže pod kapotou a vše je OK tohle je opravdu záhadou,no klima je asi na odpis. Ahoj ano ventilátor jsem měl spuštěný na 2 a pak na 4 vše fungovalo jak má jinak ř.j. je nová včetně snímače teploty výparníku,měnil jsem ho minulý týden.Tak jsem tu hodil foto naměřených hodnot s klimatizace.Dnes jsem zjistil že když mám zařazenou zpátečku tak se mi zavře klapa recirkulováneho čerstvého vzduchu a když mám vyřazeno tak se mi zas otevře,pak se mi nezdá ovládací panel topení (ř.j klimatizace) Když je v poloze studený ok když v poloze topení také ok ale když je v poloze vlažný tak klapa zůstane v poslední poloze např.otočením z topení na vlažný tak to topí a z polohy studený na vlažný tak chladí.Mám pocit,že ř.j. nebyla přizpůsobena.Jinak všem děkuji za rady,které jste mi poslali.snad najdem nějaké řešení. Editováno: 5. Červenec 2012, autor: Mrštik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 5. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2012 (editace) ta teplota na výparníku (skupina 2, pole 4) vypadá nějak divně na to, že klima v druhém případě nefungovala. jinak ta 6 ve skupině 2, pole 3 znamená, že je klimatizace vypnutá tlačítkem. problém bych ale zřejmě hledal v tom, že ve druhém případě, kdy ti ta klima nejela, jsi měl napětí na ventilátoru v kabině = 0!!! koukni se na skupinu 1, pole 2. podmínkou, aby se klima zapnula je, aby běžel vnitřní ventilátor. problém by mohl být v nějakém přechoďáku, přepínači rychlostí a nebo v předřadném odporu pro ventilátor. v horším případě řj klimatizace. vem voltmetr a měř. samozřejmě ventilátor ověříš i sluchem na všechny kvalty. předpokládám, že ventilátor jsi měl v poloze zapnuto na nějaký kvalt. Editováno: 5. Červenec 2012, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 8. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2012 (editace) a ta 12 v skupine 2 pole 3 znamena ze: výkon kompresoru je omezen Rídicí jed- -Prečíst pamat• závad rídicí jednotky motoru => Motor, vstrikování...takze tam bude najskor chyba,ze motor ju asi nedokaze uz tahat,tak ju vypne.... edit:musis mat zapnuty vetrak minimalne na dvojke a pre pripad este skus zapnut cirkulaciu vzduchu...skus sa pozriet vagom este do chybovych hlaseni,ci tam nieco nebudes mat... Editováno: 8. Červenec 2012, autor: cmoud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrštik Vloženo 8. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2012 ahoj,chybu mi to nepsalo u klimi,(nalezená chyba 0 )větrák jsem měl spuštěny jenom když jsem zařadil spátečku tak se mi zavřela cirkulace vzduchu a když vyřadil tak se zas otevřela.No skusím to pichnout zas na vaga a podívám se na ten motor co mi to ukáže a dám vědět,no kdyby tam bylo to vstřikování tak co stím mám dělat už tet se hrozím co mě to bude zas stát,už at to skončí ((( Jinak mooooooooc děkují za radu, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 8. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2012 so vstrekovanim to nema nic spolocne...znamena to to,ze sa mas pozriet do DP u tvojho auta podla motoru a ze sa to bude nachadzat v kapitole Motor-vstrekovanie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djredidlo Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 Klima přestala jít, myslel jsme si, že to je mediem, ale doplnili pouze 100g media. Tlačitko AC svítí, ale na palubním počitači jde vidět dle aktualní spotřeby, že nejede, ani ventilator na chladiči se nerozsvítí.Do kompresoru klimatizace jde 10,8 V. Čidlo venkovní teploty zkoušeno - OK, pojistky taky OK, Nevíte v čem by mohl být problém? Předem se omlouvám, zda už někde jsou odpovědi, ale po 2 hodinach projížděni fora jsme si nevšiml.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.