Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

jj to je ono stringo....

 

no dnes sem ji schválně vyzkoušel na mém autě a měl sem jí pod 80%.... asi mám hodně elektrických píčovin, ale tato hodnota je asi ok... ale nabíječka cca hodku dobíjela na 4 barvičku, kde už dle návodu můžeš bez problému odjed a startovat....

většina autorizáku sere na dobíjení baterie, škoda....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano umí, je to tam naspsáno v návodě či na tom videu... umí regeneraci na oko špatných baterek, popřípadě dražší model umí nabíjet 10A (moje jenom 5) a ta dražší umí podržet dodávku elektriky do auta, když měníš akumulátor, tak se ti nic nevynuluje....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já prostě potřebuju něco, co můžu použít třeba k nabití, nebo dobití baterky když jsem u zdroje, ale něco co bych měl v záloze, když ráno přijdu k autu a nenastartuju (a nemam možnost se napíchnout k zásuvce, protože parkuju cca 50m od paneláku a ještě přes hlavní silnici, takže tahat prodlužku je holý nesmysl...

 

Líbila by se mi nejvíc ta nabíječka s integrovaným zdrojem, co dokáže nabíjet, ale i zaskočit za vybitou baterku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proto říkám, že ten rezervní zdroj je tak drahej, že bych raději investoval peníze do super akumulátoru, kterej by nastartoval za všech okolností. Už jen to zdržení, že se musíš s něčím v mraze jebat je přeci zbytečný. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě je jasný co máš namysli, ale existuje nějaká varianta, která v zimě opravdu funguje? Jde o to, že i ta nejlepší baterka když auto déle stojí může být slabá a v tu chvíli bych naběhnul s tím zdrojem (nebo nabíječkou se zdrojem) připojil, nastartoval a už bych si dobíjel jízdou tu svou a nechal potom dobít už přes nabíječku tu svou v autě. Když budu mít sebelepší baterku, která po týdnu neježdění v mrazech nenaskočí a já jsem v háji v té chvíli, ale pořád lepší blbnout 20minut než neodjet vůbec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak Jirko taky počítej s tím, že stringo má starší oktu a něco má nalítáno, tak může klidně odejít dobíjení... popřípadě může se poškodit nějaký kabel a může to někam probíjet...

mechanici v městě to mají no, dali za to asi 2,5k, autokelly jim dodává díly tak mají určitě slevu, i na oc klubu tam je sleva 15% tuším..,..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo: ty sháníš tzv. powerpack - přenosný startovací pomocník ;) když to hodíš do gůglu, vypadne ti toho mraky. Ceny jsou různý, ale pro nastartování ti stačí i úplně základní s cenou kolem tisícovky (v Německu třeba seženeš v každém Bau-nesmyslu za cenu od 40€) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že sháním nabíječku s powerpackem dohromady, je to 2v1 

to mám pocit, že dnes už neseženeš. To existovalo dřív... Dvě baterky z náklaďáku na železném vozíku  :kol-28:

Nevýhodou byla vyšší hmotnost, skladnost a rezavění vozíku  :kol-31:  Výhodou byl zájem široké veřejnosti a okolí při startovacím procesu 

 

Ale hledáš-li fakt vhodný zdroj, tak mohu doporučit toto; s Octavií nebude mít problém, to nastartuje každý Zetor a další větší zemědělské stroje:

 

4915026-startovaci-vozik-na-zetory--1.jp

 

Jinak na internetu mrkni na startovací vozíky ;)

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi:

presne jak jsem rikal, nic nepodlozeneho a jen zaplat - klasicky vydirani

Nabijecku mam tu ctek (ci jak), mam malou baterku, tak jsem vzal jen 5A a je supr. Dokoupil jsem bazmek do autozasuvky a muzu menit baterku bez resetu. Jsou tam i klipsny primo k baterce, pro ty co jezdi malo.

Nabijecka je tak chytra, ze se mi total prazdnou baterku nepovedlo nabit, musel jsem prepnout na motorku, nechat tak 20min pusobit, pak prepnout na auto a ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...