PANCHO Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 cena 9000 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 jako fakt to jede jinak je to znat dost a jetsli je vazne spatne turbo a pujde tam potom vic..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 no uvidíš no, jestli se čipem dosere nebo třeba jiné věci, to hold nikdy nevíš u tohohle auta a zkoušel si maximálku? s těmi 203kw jsme jeli 265 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 no serie jela horko tezko 240 vic ani nahodou a dnes kdyz sem jel po okruhu tak sem to zkusil ,malinko do kopce ale fakt malo,tak 240 a myslim ze by to slo protoze to fuert lezlo,ale musel sem brzdit:(takze si myslim ze 250 by to slo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 ale tech 203kw to neni urcite je chipem ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 (editace) 238 km/h jede i moje sériovka jedna osma Po rovině....Ale víc bych z ní asi nedostal. Editováno: 4. Červen 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Já na dálnici s TDi 225-230 potom už jsem v omezovači a ani ránu víc. Jinak jestli je těch 203kw jen na jednotce, tak to je tak akorát cesta do hrobu pro motor... Optimum je těch 185kw pro TFSi RS Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Pancho jestli ti to jelo jen 240 tak mas nejakej vycichlej lift. Myslivec da 255 dle tacho v serii. Nicmene uznavam s chipem by to dal urcite rychleji... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 On je každej motor trochu originál, Stan má to samé co já a taky mu to jede o 10-15 méně.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 (editace) Je to novější motor co Ma ozak tak tam ten výkon je klasika. No ja jel z krusovic za pancem a mel sem po ty rovince 242 a nic víc ani Na šestku nebo na petku A panco me neujizdel, víc mu to taky nejelo. De taky o počasí. Tfsi SOU na to haklive nahovno Editováno: 4. Červen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 a kokto ty tam mas kolik?v serii mi nameril 215kono a 302moment Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 takze vykon tam byl,jako s koktou sme na tu maximalku uplne stejne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 (editace) jako maximalku zas tak neresim kolikrat muzes jed 250,ale zrychleni a jako musim fakt rict je to znat,ale turbo stejne asi poridim pokud je vazne nacate,v serii to stihalo davat ale na ten vetsi vykon to pry dava malo Editováno: 4. Červen 2014, autor: PANCHO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 kurna co to je za zkratky, je to TSI nebo FSI, asi nějakej hybrid ten Tfsi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 pancho, to je pravda, ale kdyz to jde obcas vyuzit tak se to hodi... TFSI je starsi verze motoru co meli pred FL RSka, TSI je novy co maji FL Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 (editace) zrychleni je vazne znat a kdyz vezmu ze je tam jen o 60Nm 40koni navic tak super,takze setrim na turbo:) a ze bych rovnou K04 ? ) FSI znamená Fuel Stratified Injection, čili vrstvené vstřikování paliva Editováno: 4. Červen 2014, autor: PANCHO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 jo tak to je jasny, ze to je znat, to je pekny. jinak nad K04 jsem taky presmyslel, ale tam je s tim potreba udelat vic veci a navic k tomu to o cem jsme si vcera psali Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 TFSi jsou značené RSové motory, akorát původní byly atmosféry a nové jsou turba, ale značení zůstalo stejné, takže to moc taky nechápu, ale má to tak asi myslím i audi pořád... možná Kokta o tom ví víc, někde tady už o tom psal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Jo takhle, díky za objasnění. Pes aby se v tom značení vyznal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 (editace) asi 164kw, hold mám 1.8, bral bych oziho 2.0, ale hold to nešlo ale zase mám full vybavu. výkon mě +- stačí, nedá se na to nadávat. akorát musím vyměnit pneu příští rok, štve mě s těma bridgema spotřeba a dost rapidně. dělá mě to cca 0,6 litru od zimáku... a převodovky spojky jak u 2.0 či u 1.8 stojí za velky hovno... no poprvý a naposled sem jel těch 242 za tebou, já takhle nejezdím. jezdím do limitu, kdybych náhodou přehlídl policajty ale zatím se mě to nestalo. Ani usekovy měření sem zatím nepřehlédl nikdy. K04 tam jde bez uprav, ale lepší udělat všechny upravy. bejt tebou tam dám normal turbo a radši udělám vejfuk či sání nebo se na to uplně vysral , to je taky jedna cesta já osobně na to seru a šetřím na GTI nebo na R či seata...(ale to je delší cesta v řádech letecha do vy co se stane za tu dobu) a příští auto chci se samosvorem, aby ten vykon měl smysl= Gti performance, seat nebo s haldexem, ale ten radši ne , další věc co se může pokazit.) TFSI říká audina je to to samé jako TSI u škody či VW. první generace O2 RS TFSI se tak jmenovala pak to přejmenovali na TSI. audina a vw má většinou lepší jednotku nebo nastavený lépe DSG. Editováno: 4. Červen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 jsem diskutoval na oc a někdo tam vyblil tohle: Hlavní problém je ale v tom, že přimovstřikové motory trpí víc na detonace než starší s nepřímým vstřikem, takže řízení předstihu musí být o to víc připosrané a podle teploty stahuje předstih mnohem víc než na starších motorech, proto je teď tak znát, že TSI za tepla netáhnou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 další věc, že v česku špatně pojistíš lepší vejfuk, turbo, sání atd... už vidím jak přesvědčuješ pojištovnu v Cz, že sis tam dal jiny brzdy, kola, vejfuk a že to chceš pojistit kdyby náhodou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 no mas pravdu jak rikas,radsi original a potom vyfuk a sani,chci to na normalni jezdeni a kdyz tam potom treba bude 270 tak to uplne bude stacit:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 (editace) tak předpokládám, když sis kupoval ještě ojetější auto než já, že nedáš s montáži někde 90000kč za K04 Editováno: 4. Červen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Já osobně bych už neřešil ani ten výfuk, možná bych šel do toho sání, ale jinak bych nedělal nic. Navíc už teď máš brzdy hoooodně na hraně snesitelnosti výkonu, takže pokud bys chtěl něco udělat pro auto, poohlédni se po lepších brzdách a potom to nechej jak to je... Ten výkon je myslím hodně slušnej na NEsportovní auto Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky