Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

no  serie jela  horko tezko 240  vic ani nahodou a dnes kdyz sem jel po okruhu  tak sem to zkusil ,malinko do kopce  ale fakt malo,tak 240 a myslim ze by to slo  protoze to fuert lezlo,ale musel sem brzdit:(takze si myslim ze 250  by to slo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to novější motor co Ma ozak :) tak tam ten výkon je klasika.

No ja jel z krusovic za pancem a mel sem po ty rovince 242 a nic víc ani Na šestku nebo na petku

A panco me neujizdel, víc mu to taky nejelo.

De taky o počasí. Tfsi SOU na to haklive nahovno

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako maximalku zas tak neresim kolikrat muzes jed 250,ale zrychleni a jako musim fakt rict je to znat,ale turbo stejne asi poridim  pokud je vazne nacate,v serii  to stihalo davat ale na ten vetsi vykon to pry dava  malo

Editováno: , autor: PANCHO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zrychleni je vazne znat  a kdyz vezmu ze je tam  jen o 60Nm  40koni navic tak super,takze setrim na turbo:) a ze bych rovnou K04 ? :))  

 

 

FSI znamená Fuel Stratified Injection, čili vrstvené vstřikování paliva

Editováno: , autor: PANCHO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi 164kw, hold mám 1.8, bral bych oziho 2.0, ale hold to nešlo ale zase mám full vybavu. výkon mě +- stačí, nedá se na to nadávat. akorát musím vyměnit pneu příští rok, štve mě s těma bridgema spotřeba a dost rapidně. dělá mě to cca 0,6 litru od zimáku... a převodovky spojky jak u 2.0 či u 1.8 stojí za velky hovno...

no poprvý a naposled sem jel těch 242 za tebou, já takhle nejezdím. jezdím do limitu, kdybych náhodou přehlídl policajty ale zatím se mě to nestalo. Ani usekovy měření sem zatím nepřehlédl nikdy.

 

K04 tam jde bez uprav, ale lepší udělat všechny upravy. bejt tebou tam dám normal turbo a radši udělám vejfuk či sání nebo se na to uplně vysral ;), to je taky jedna cesta :D já osobně na to seru a šetřím na GTI nebo na R či seata...(ale to je delší cesta v řádech letecha do vy co se stane za tu dobu) a příští auto chci se samosvorem, aby ten vykon měl smysl= Gti performance, seat nebo s haldexem, ale ten radši ne :D, další věc co se může pokazit.)

 

TFSI říká audina je to to samé jako TSI u škody či VW. první generace O2 RS TFSI se tak jmenovala pak to přejmenovali na TSI. audina a vw má většinou lepší jednotku nebo nastavený lépe DSG.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem diskutoval na oc a někdo tam vyblil tohle:

Hlavní problém je ale v tom, že přimovstřikové motory trpí víc na detonace než starší s nepřímým vstřikem, takže řízení předstihu musí být o to víc připosrané a podle teploty stahuje předstih mnohem víc než na starších motorech, proto je teď tak znát, že TSI za tepla netáhnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně bych už neřešil ani ten výfuk, možná bych šel do toho sání, ale jinak bych nedělal nic. Navíc už teď máš brzdy hoooodně na hraně snesitelnosti výkonu, takže pokud bys chtěl něco udělat pro auto, poohlédni se po lepších brzdách a potom to nechej jak to je... Ten výkon je myslím hodně slušnej na NEsportovní auto  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...