Pawouk Vloženo 20. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2014 S tou klimou se nemůžeš divit, když je venku přes 30°C ve stínu, takže na sluníčku je ještě víc. To i ten regulovatelný kompresor pojede na plný koule aby to uchladil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2014 No jasny, proto se ptam jak to maji tady ti lide s temi nadupanymi karami ze zvedavosti. Treba RS O3 by me zajimala nebo i O2. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 20. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2014 Nebo je to tim jak mi ted prehrali soft. Climatroniku a nachipovali mi ho Vychlazeny auto za 2 min. z vydechu proud vzduchu -10 st.C Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2014 Jojo, taky asi litr navíc, ale nemám to přesně změřeno. Klima fachá dobře, ale je to znát na výkonu, když běží na full.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2014 Dneska mě brácha vozil tou svou novou prdlavkou a celou dobu mě přesvědčoval, že Seat je vlastně lepší jak oktávka 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 20. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2014 no, Jirko, v některých ohledech má pravdu. Některé díly jsou lépe zpracované než u ŠA či dokonce VW! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 20. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2014 (editace) A doufám, že jsi mu to neuvěřil....asi bude v koncernu další jižan, psalo se o zájmu o Fiat, důvodem nejspíš bude americký trh, na který se Fiat nedávno pohodlné dostal díky zakoupení US značky, bylo by zajímavé co by bylo s Ferrari... kdyby bylo součástí akvizice, měl by koncern pořešen i plánovaný vstup do F1 Editováno: 21. Červenec 2014, autor: Hravec Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 20. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2014 (editace) no, Jirko, v některých ohledech má pravdu. Některé díly jsou lépe zpracované než u ŠA či dokonce VW! To by mě zajímalo jaké díly.... to jako že je nějaký dodavetel dělá pro Šest jinak, líp? Editováno: 20. Červenec 2014, autor: Hravec Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2014 (editace) Jojo, to by mě také zajímalo (Seat byl vždycky v koncernu až na posledním místě přece a není to tak dávno, co se ho chtěli zbavit, že se neprodává...) Teda Fiata si v koncernu představit nedokážu, jestli je něco horšího, tak asi jen Dacia Editováno: 20. Červenec 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 20. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2014 (editace) Jak jsem psal, podle mě jde o to, aby se VW dostal do Severní Ameriky naplno a nemusel budovat prodejní síť, tak to udělal i ten Fiat... dále zmiňované Ferrari a možná i dostat se IVECu jako konkurenci pro MAN a Scanii, těch záměrů a spekulací mohou být mraky... Editováno: 21. Červenec 2014, autor: Hravec Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 No koukám že se tady nic nemění - zase žvásty. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 (editace) Co Ferrari, ale Maserati. Jo myslím, že Fiatu patří alespoň z větší části Chrysler tedy Jeep, Dodge atd. Tedy nepodceňovat. Ale následně se psalo, že to je fáma zájem toho VW, Editováno: 21. Červenec 2014, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Dneska mě brácha vozil tou svou novou prdlavkou a celou dobu mě přesvědčoval, že Seat je vlastně lepší jak oktávka On má ale trochu pravdu... Když pominu kufr, tak koupíš stejné auto za méně. To z mého pohledu Seatu dost nahrává. Ty seš tak trochu zaslepen na Škodu, ale pro normální lidi je to ta samá plechovka a ještě levnější. A píšeš to tak ironicky jako kdyby oktávka byla bůh ví co.... zklamu tě, bohužel není, zvlášť ne O3. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 No nevím jak u jiných modelů, ale třeba Toledo v době kdy jsem kupoval Rapida byl dražší. Pro ty co nevědí Toledo=Rapid Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Tak já nejsem uplně stoprocentně pro škodovku, koncernová auta mi vyhovují všechna. U toho Seata je průser ten malej kufr a Cupru v Combi ještě nedělají. To bude dřív STčko v combi u Forda. Já nejsem zastánce Forda, ale designově se mi to nové ST-čko (po FL) líbí víc jak Cupra od Seata. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Tady máš pořádnýho Forda když jsi na ty fordy. Farmář Clint http://www.auto.cz/ford-ranger-wildtrak-automat-vrchol-tahounu-82223 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 (editace) S ním jsem jel a dost hrůza, neskutečná koza. Když to nenaložíš, tak skáče zadek do vzduchu (jinak ale vzhledově pěkné auto) Opravdu auto na hory.... Editováno: 21. Červenec 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 ono bych rekl, ze to skace asi stejne jako amarok, to jsou proste auta na jine pouziti a ne na dojizdeni, ktere praktiikuje Clint. Pro Clinta na jjeho pracovni dojizdeni by byl nejlepsi hodne silnej VW Crafter, aby mohl vozit do prace cele straseci a jeste na tom rejzoval. Na vikendy si pak koupi Cupru, aby mohl poradne litat se samosvorem. A samozrejeme si oboje necha chipnout, protozze jinak to bude dycky vycichly 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Musím říct, že ten facelift Focuse se fakt povedl, to máš pravdu. Kdy to budeš mít půjčený? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 (editace) tak to spis uz tohle ne? http://www.terribleherbst.com/motorsports.php rucne stavene:) takhle to jezdi https://www.youtube.com/watch?v=Mmh-ew1swD4&list=TLdXETXJm_fpk8PJs9EbT9DiHQrijo4KHO Editováno: 21. Červenec 2014, autor: PANCHO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 (editace) A doufám, že jsi mu to neuvěřil.... asi bude v koncernu další jižan, psalo se o zájmu o Fiat, důvodem nejspíš bude americký trh, na který se Fiat nedávno pohodlné dostal díky zakoupení US značky, bylo by zajímavé co by bylo s Ferrari... kdyby bylo součástí akvizice, měl by koncern pořešen i plánovaný vstup do F1 to teda nevím, kam na tyto utopie chodíš... Vstup VW do F1 se připravuje již asi čtyři roky a bude se, podle mých nynějších informací přímo z VW Motorsport, jednat o tým RedBull. Protože je to vlastně malá domů, neboť majitel RedBullu Mateschitz je vlastníkem i části akcií VW Navíc spolupráce VW Motorsport a RB byla a je velice plodná a přináší oběma firmám velké prachy. A o to jim jde. Navíc Renault v tuto chvíli vůbec nepobral novou technologii současných přeplňovaných motorů pro formuli, takže tam je výměna vcelku jednoduchá a pochopitelná. Jen je třeba nechat doběhnout současnou smlouvu... EDIT: pokud chceš rozebírat pozici IVECA na trhu užitkových vozidel, pak Tě můžu ujistit, že konkurentem pro MAN a Scanii je hlavně VOLVO a DAF (resp. koncern Paccar) a hlavně MERCEDES. Protože to jsou značky, které vyrábějí pod vlastní značkou celou škálu od šestitun až po velké speciály na nadměrné transporty a hlavně autobusy. IVECO kdysi bylo jedničkou ve svém oboru velkých náklaďáků, ale ty doby jsou už pryč. Dnes se spíše koncentrují na dodávky a městskou rozvážku, příp. meziměstskou přepravu. Ale velký prachy se dělají v dálkových tahačích, kdy se ty auta permanentně po třech až pěti letech točí, a pak v autobusech. Jojo, to by mě také zajímalo (Seat byl vždycky v koncernu až na posledním místě přece a není to tak dávno, co se ho chtěli zbavit, že se neprodává...) Teda Fiata si v koncernu představit nedokážu, jestli je něco horšího, tak asi jen Dacia Jirko, rozhodnutí o pozvednutí SEATu v rámci koncernu a tím pádem jeho záchrana před krachem se udělalo před zhruba 3 lety. Ale naplno se to začalo realizovat až příchodem pana Stackmanna před dvěma roky. Od té doby je značka opět na vzestupu a má nyní de facto pozici Škodovky v roce 1996 - vývoj OI, velké investice do modernizace a rozšíření závodů, vysoká kvalita dílenského zpracování. Jediný směr, kde zatím SEAT pokulhává je oblast služeb v sales a after sales; tam v tuto chvíli doplácejí na některá chybná rozhodnutí managementu z před pěti šesti lety, kdy se síť autorizovaných prodejců a servisů redukovala zhruba o 30%... A co je super, tak se značce začíná dařit na domácí půdě ve Španělsku, což je pro ni klíčový trh - něco jako postavení ŠA v tuzemsku. Ve Španělsku hodně lidí přesedlalo na Dacie a Renaulty, které se však v mořském vzduchu v rez a prach obrátily Editováno: 21. Červenec 2014, autor: Honza9007 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 tak tohle by me hodne lakalo, ale je to trochu mimo realitu s ohledem na tu cenu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Pancho: Tak to je paráda GTR se slečnou také není k zahození Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Když Forda, tak Mustaga a když kufr, tak F 150ku. Nedávno prodávali Mustanga s celosvětovou vyjímkou z emisí.[emoji16][emoji16][emoji16] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 tak tohle by me hodne lakalo, ale je to trochu mimo realitu s ohledem na tu cenu no musis mit od 9 do 15 mil a mas takove auto,850 koni a vazi 3t a tlumic s pruzinou ma na delku pres dva metry,vse je delane na zakazku zadna serie,proto ta cena:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky