Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

A doufám, že jsi mu to neuvěřil....

asi bude v koncernu další jižan, psalo se o zájmu o Fiat, důvodem nejspíš bude americký trh, na který se Fiat nedávno pohodlné dostal díky zakoupení US značky, bylo by zajímavé co by bylo s Ferrari... kdyby bylo součástí akvizice, měl by koncern pořešen i plánovaný vstup do F1

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, Jirko, v některých ohledech má pravdu. Některé díly jsou lépe zpracované než u ŠA či dokonce VW!

To by mě zajímalo jaké díly.... to jako že je nějaký dodavetel dělá pro Šest jinak, líp?

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, to by mě také zajímalo ;) (Seat byl vždycky v koncernu až na posledním místě přece a není to tak dávno, co se ho chtěli zbavit, že se neprodává...)

 

Teda Fiata si v koncernu představit nedokážu, jestli je něco horšího, tak asi jen Dacia :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal, podle mě jde o to, aby se VW dostal do Severní Ameriky naplno a nemusel budovat prodejní síť, tak to udělal i ten Fiat... dále zmiňované Ferrari a možná i dostat se IVECu jako konkurenci pro MAN a Scanii, těch záměrů a spekulací mohou být mraky...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska mě brácha vozil tou svou novou prdlavkou a celou dobu mě přesvědčoval, že Seat je vlastně lepší jak oktávka ;)

On má ale trochu pravdu... Když pominu kufr, tak koupíš stejné auto za méně. To z mého pohledu Seatu dost nahrává. Ty seš tak trochu zaslepen na Škodu, ale pro normální lidi je to ta samá plechovka a ještě levnější. A píšeš to tak ironicky jako kdyby oktávka byla bůh ví co.... zklamu tě, bohužel není, zvlášť ne O3.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já nejsem uplně stoprocentně pro škodovku, koncernová auta mi vyhovují všechna. U toho Seata je průser ten malej kufr a Cupru v Combi ještě nedělají. To bude dřív STčko v combi u Forda.

Já nejsem zastánce Forda, ale designově se mi to nové ST-čko (po FL) líbí víc jak Cupra od Seata.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono bych rekl, ze to skace asi stejne jako amarok, to jsou proste auta na jine pouziti a ne na dojizdeni, ktere praktiikuje Clint.

 

Pro Clinta na jjeho pracovni dojizdeni by byl nejlepsi hodne silnej VW Crafter, aby mohl vozit do prace cele straseci a jeste na tom rejzoval. Na vikendy si pak koupi Cupru, aby mohl poradne litat se samosvorem. A samozrejeme si oboje necha chipnout, protozze jinak to bude dycky vycichly :kol-46:

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A doufám, že jsi mu to neuvěřil....

asi bude v koncernu další jižan, psalo se o zájmu o Fiat, důvodem nejspíš bude americký trh, na který se Fiat nedávno pohodlné dostal díky zakoupení US značky, bylo by zajímavé co by bylo s Ferrari... kdyby bylo součástí akvizice, měl by koncern pořešen i plánovaný vstup do F1

 

to teda nevím, kam na tyto utopie chodíš... :D

Vstup VW do F1 se připravuje již asi čtyři roky a bude se, podle mých nynějších informací přímo z VW Motorsport, jednat o tým RedBull. Protože je to vlastně malá domů, neboť majitel RedBullu Mateschitz je vlastníkem i části akcií VW ;) Navíc spolupráce VW Motorsport a RB byla a je velice plodná a přináší oběma firmám velké prachy. A o to jim jde. Navíc Renault v tuto chvíli vůbec nepobral novou technologii současných přeplňovaných motorů pro formuli, takže tam je výměna vcelku jednoduchá a pochopitelná. Jen je třeba nechat doběhnout současnou smlouvu...  :kol-43:

 

EDIT: pokud chceš rozebírat pozici IVECA na trhu užitkových vozidel, pak Tě můžu ujistit, že konkurentem pro MAN a Scanii je hlavně VOLVO a DAF (resp. koncern Paccar) a hlavně MERCEDES. Protože to jsou značky, které vyrábějí pod vlastní značkou celou škálu od šestitun až po velké speciály na nadměrné transporty a hlavně autobusy. IVECO kdysi bylo jedničkou ve svém oboru velkých náklaďáků, ale ty doby jsou už pryč. Dnes se spíše koncentrují na dodávky a městskou rozvážku, příp. meziměstskou přepravu.

Ale velký prachy se dělají v dálkových tahačích, kdy se ty auta permanentně po třech až pěti letech točí, a pak v autobusech.

 

Jojo, to by mě také zajímalo ;) (Seat byl vždycky v koncernu až na posledním místě přece a není to tak dávno, co se ho chtěli zbavit, že se neprodává...)

 

Teda Fiata si v koncernu představit nedokážu, jestli je něco horšího, tak asi jen Dacia :D

 

Jirko, rozhodnutí o pozvednutí SEATu v rámci koncernu a tím pádem jeho záchrana před krachem se udělalo před zhruba 3 lety. Ale naplno se to začalo realizovat až příchodem pana Stackmanna před dvěma roky. Od té doby je značka opět na vzestupu a má nyní de facto pozici Škodovky v roce 1996 - vývoj OI, velké investice do modernizace a rozšíření závodů, vysoká kvalita dílenského zpracování.

Jediný směr, kde zatím SEAT pokulhává je oblast služeb v sales a after sales; tam v tuto chvíli doplácejí na některá chybná rozhodnutí managementu z před pěti šesti lety, kdy se síť autorizovaných prodejců a servisů redukovala zhruba o 30%...

A co je super, tak se značce začíná dařit na domácí půdě ve Španělsku, což je pro ni klíčový trh - něco jako postavení ŠA v tuzemsku. Ve Španělsku hodně lidí přesedlalo na Dacie a Renaulty, které se však v mořském vzduchu v rez a prach obrátily :D

Editováno: , autor: Honza9007
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...