Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

no jestli je pravda co Honza říkal, že jak tůrovali golfy R a vylítli jim řetězy v sérii, takto je fakt německá kvalita :D:kol-27:

 

a tohle vaříte z vody, nemáte žádný technické parametry od součástek, co dávají na MQB. Opravdu nejde to říct od vašich PC, že to nevydrží.... tyhle závěry fakt miluju :kol-44:

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máš od toho technické parametry? myslím, že je nemáme nikdo a nikdo jsme nebyly u testování, co ty motory vydrží... opět závěr bez podkladů a vaříš z vody.
někdo má sérii a je schopnej za pár tisíc km odpravit převodovku nebo spojku ba i dokonce celej motor, opravdu to není problém ;)
 
"Na vzhled u Tij jinak nesáhli, a tak nám do mozaiky detailů zbývají už jen ceny - nový mezichladič vyjde na 1 049 Eur, úprava řídící jednotky motoru na 999 Eur, výfukové systémy jsou k mání za 1 699 nebo 2 699 Eur, podvozek KW za 2 299 Eur a kola OZ za 2 149 Eur. Jinými slovy - pokud chcete 375 koňovou Cupru s jinak sériovými komponenty, vyjde vás to na nějakých 55 tisíc Kč, a to není špatné."
 
takže abys měl těch 450koní, musíš mít novej cooler a komplet vejfuk.
 
 
je to asi jako stejný, když má tdernux čip od APR, nikdo neví jak to APR vyvíjelo, testovalo, jaký mají podklady atd... můžeš tomu jenom důvěřovat.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokto sam vis jaka je kvalita dilu a ty myslis ze tam sou treba lestene ojnice atd. tak tomu never.za kazdeho motoru co ma turbo dostanes  50 procent vykonu navic,vetsi turbo a tak,ale pokud chces  aby delsi dobu fungoval je potreba i vnitrek vymenit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máš od toho technické parametry? myslím, že je nemáme nikdo a nikdo jsme nebyly u testování, co ty motory vydrží... opět závěr bez podkladů a vaříš z vody.

někdo má sérii a je schopnej za pár tisíc km odpravit převodovku nebo spojku ba i dokonce celej motor, opravdu to není problém ;)

 

A ty si myslíš, že oni pohonný řetězec dimenzují tak, aby dlouhodobě vydržel desítky procent nárůstu výkonu nad sérii? Jak naivní v dnešní době úspor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pančo a  ty víš jaký ty motory mají ojnice, ty víš z čeho sou dělaný? uvažuješ dobře, ale opět vaříme z vody, protože k tomu nemáš papíry, které mají někde v koncernu uložený...

 

jasně pawouku, uvažuješ dobře, ale furt to nemáme podložený nějakými parametry bohužel, ani se k nim nedostaneme.

 

otázka jestli s těmi rozvodáky je problém už z vývoje, nebo až při výrobě od nějakého dodavatele...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jistě, přesné informace nemáme. Ale stačí se podívat jaké problémy s prakticky každou novou technologií použitou třeba na písty a hlavně na plochu válců (chemicky nanášené vrstvy nějakých sajrajtů) má třeba BMW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...