PANCHO Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 (editace) no to take ,je to fakt uz moc si myslim,pres 400 koni na predni napravu to je nesmysl Editováno: 2. Září 2014, autor: PANCHO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 je to na limitu, ale elektronika nebo diferák si s tím celkem poradí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Nevím no, sice vše je dimenzované s rezervou, ale určitě bude něco trpět nadměrně... přinejmenším ta náprava bude asi dostávat pořádnej kotel... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 jo to poradi ale jak dlouho.bude to vse dostavat na prdel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 2. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2014 No jasný, tohle byla spíš nějaká výzva z toho vyždímat co půjde, ono to jede, ale na dlouhé užívání to nebude. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 (editace) no jestli je pravda co Honza říkal, že jak tůrovali golfy R a vylítli jim řetězy v sérii, takto je fakt německá kvalita a tohle vaříte z vody, nemáte žádný technické parametry od součástek, co dávají na MQB. Opravdu nejde to říct od vašich PC, že to nevydrží.... tyhle závěry fakt miluju Editováno: 2. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 jo to jo ale ten motor je na neco stavenej,ale ne na 450 koni,v delsi zatezi poda motor ruku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 (editace) máš od toho technické parametry? myslím, že je nemáme nikdo a nikdo jsme nebyly u testování, co ty motory vydrží... opět závěr bez podkladů a vaříš z vody.někdo má sérii a je schopnej za pár tisíc km odpravit převodovku nebo spojku ba i dokonce celej motor, opravdu to není problém "Na vzhled u Tij jinak nesáhli, a tak nám do mozaiky detailů zbývají už jen ceny - nový mezichladič vyjde na 1 049 Eur, úprava řídící jednotky motoru na 999 Eur, výfukové systémy jsou k mání za 1 699 nebo 2 699 Eur, podvozek KW za 2 299 Eur a kola OZ za 2 149 Eur. Jinými slovy - pokud chcete 375 koňovou Cupru s jinak sériovými komponenty, vyjde vás to na nějakých 55 tisíc Kč, a to není špatné." takže abys měl těch 450koní, musíš mít novej cooler a komplet vejfuk. je to asi jako stejný, když má tdernux čip od APR, nikdo neví jak to APR vyvíjelo, testovalo, jaký mají podklady atd... můžeš tomu jenom důvěřovat. Editováno: 2. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 no jestli je pravda co Honza říkal, že jak tůrovali golfy R a vylítli jim řetězy v sérii, takto je fakt německá kvalita jj, na nových 1.2 TSI mají nějaký průser s rozvody - asi se jim nějak nepovedlo správně utáhnout šrouby na rozvodovém kole a následek je samej potkanej motor. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 kokto sam vis jaka je kvalita dilu a ty myslis ze tam sou treba lestene ojnice atd. tak tomu never.za kazdeho motoru co ma turbo dostanes 50 procent vykonu navic,vetsi turbo a tak,ale pokud chces aby delsi dobu fungoval je potreba i vnitrek vymenit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 máš od toho technické parametry? myslím, že je nemáme nikdo a nikdo jsme nebyly u testování, co ty motory vydrží... opět závěr bez podkladů a vaříš z vody. někdo má sérii a je schopnej za pár tisíc km odpravit převodovku nebo spojku ba i dokonce celej motor, opravdu to není problém A ty si myslíš, že oni pohonný řetězec dimenzují tak, aby dlouhodobě vydržel desítky procent nárůstu výkonu nad sérii? Jak naivní v dnešní době úspor. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 (editace) pančo a ty víš jaký ty motory mají ojnice, ty víš z čeho sou dělaný? uvažuješ dobře, ale opět vaříme z vody, protože k tomu nemáš papíry, které mají někde v koncernu uložený... jasně pawouku, uvažuješ dobře, ale furt to nemáme podložený nějakými parametry bohužel, ani se k nim nedostaneme. otázka jestli s těmi rozvodáky je problém už z vývoje, nebo až při výrobě od nějakého dodavatele... Editováno: 2. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 2. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Znáte Koktu, bude nám tvrdit, že jeho motor vydrží i 1000 koní Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 sám dobře klinte víš, že to tak nemyslím. jenom by chtělo usuzovat z jasných technických parametrů a nevařit z vody. třeba ta firma má k těm podkladům přístup... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 kokto ty sam tvrdis ze kvalita sla do prdele,z duvodu setreni,takze si nemyslim ze zrovna do seatu budou davat ojnice,kliku pisty za dalsich xtisic navic,jen proto aby byl pripravenej na treba 450koni,tomu never Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Mně naprosto stačí, když napíšou že odlehčují to, tamhle zase něco jiného. To o něčem svědčí. A jak vidím "písty z nové slitiny" raději už nic neříkám. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 vaříme z vody pančo těžko říct... třeba by mě zajímalo, jestli O3 RS má jiné ojnice než například golf R/S3, kde je rozdíl cca 60kw Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 presne tak,pokud chces vykon a motor co vydrzi,tak kovane pisty,lestene ojnice atd a to stoji raketu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Tak jistě, přesné informace nemáme. Ale stačí se podívat jaké problémy s prakticky každou novou technologií použitou třeba na písty a hlavně na plochu válců (chemicky nanášené vrstvy nějakých sajrajtů) má třeba BMW. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 jo varime,ale vis sam jak to je,ja myslim a ani bych se nedivil ze to bude stejne motory a jen mozna nejake malickosti rozdily,a ze motor z Rka bude na hranici zivota:) pokud ho nacipujes tak ze to bude pres:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 (editace) asi sou stejný holky jedny. https://www.dropbox.com/s/pjudpb18q3p7e1o/Screenshot%202014-09-02%2017.44.21.png?dl=0 https://www.dropbox.com/s/8c7a3fn77l0aeyo/Screenshot%202014-09-02%2017.43.39.png?dl=0 https://www.dropbox.com/s/wxqf2naqzgkjrrj/Screenshot%202014-09-02%2017.43.27.png?dl=0 koukám u turba maj u 4 revize Rko má jiný turbo než běžný GTI/O3 RS. Editováno: 2. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 je to spotrebni zbozi,rikas to sam a myslis ze ted udelaji motor ktery ma obsah 2litry dostanes z nej 450 koni a vydrzi 300tisic km? kdyz budes vyuzivat jeho vykon Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 jak to mám sakra vědět? se ptáš blbýho. teorie dobrá ale toď vše. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 jo turbo ma jine toje bez debat,turbem nazenes vykon,to i z TFSI nazenes 500 koni,ale pokud nedas lepsi vnitrek tak nevydrzi delsi dobu a to ten motor je robustnejsi a pevnejsi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 to neni jen teorie Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky