Hurikan88 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 sakra, dřív se mluvilo o poruchovosti 1.4 a nějak se to obrací ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Není 1.4 TSI jako 1.4 TSI. Například twincharger ve FII RS do určitého roku výroby taky žere olej, pak už to vypadá, že ne. Jediný častý problémek pro všechny jsou hlučné rozvody nebo přestavovač vačkové hřídele. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) Klintíku to máš kvalitní auto, bráchovi na scouto začlo chcát při 165000km servisák říkal, že to řeší furt, i místní Suri. Stálo to 3k, ale na rozvodovku. Hold nechtěl bych být v tvý kůži, ale ďyt je přeci kulance ne? a nesmrtelný řetězový rozvody osobně bych tam nic nelil a rozdělal motor a zjistil opravdu kde je problém. Editováno: 5. leden 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) Jojo, zdá se, že je ideální doba na prodej auta :D Vodu pořeším každopádně. Netěsnost převodovky řešit nebudu, dokud vyloženě nepoteče olej na krycí plech. No a spotřebu oleje, to řešit těžko mohu, zatím snad tam fláknout ten TEC2000 a uvidí se. Rozvody, ty jsou snad zatím ok. Holt koncernová kvalita vzala za své. Otázka co pořídit, rád bych počkal na cenovou nabídku nového Supa, pokud by byla podobná té stávající, možná bych do něj šel. Jinak prostě O3 v 2,0 TSI nebo 2,0 TDI. Kokta: ty jsi strašně zlomyslnej člověk, v tobě je takové nedobroty a zla, určitě se teď chechtáš i s tim svým čoklem a radostně skáčete po posteli jako šílenci. Editováno: 5. leden 2015, autor: Clint 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) no jasně FII s 1.4 o tom žádná, když jsem měl 1.4OII tak jsem pořád něco četl o rozvodech a u 1.8 nic nebylo... na cenu SIII taky čekám už se těším až budu zase configurovat Editováno: 5. leden 2015, autor: Hurikan88 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) Bejt tebou tu převodovku vyřeším, až se ti časem zadře, protože tam nebude žádnej olej, tak budeš kupovat i převodovku, takhle seš v tom jenom za cca 3000kč http://www.oleje.cz/p/liqui-moly-proplach-motoru-500-ml--1082 http://www.oleje.cz/p/liqui-moly-stop-ztratam-oleje-300-ml--2801 to sou ty sajrajty, liqui moly mám vyzkoušenej, ale je to dočasný řešení. stejně se museli vyměnit kroužky u 1.6 MPI 75kw a za cca 10k to udělal známej(jedinej měl zájem tu práci dělat, ostatní řekli at si koupí jiny auto) uvidíme co S3, těším se na svezení v tom 2.0 TSI. Editováno: 5. leden 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 http://www.autoforum.cz/zajimavosti/image-noveho-mondea-se-dal-hrouti-je-o-279-kg-tezsi-nez-ford-udava/ Ford Mondeo...dalo se to čekat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 klintovou vážně rozbitou oktávkou do servisu, domu náhradním funkčním Fordem. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Huri - jo, tak to bylo a teď se to obrátilo. Anebo je těch 1.8 TSI prostě víc v provozu, tak se o nich víc mluví.Mondeo - by mě zajímalo, kolik by to ukázalo v případě koncernových vozů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) To ovšem nic nemění na věci, že Kokta je zlej. No zavolal jsem do jednoho prověřeného neznačkového servisu a zdá se, že to nechám udělat tam. Cenově to vyjde o poznání levněji. Dospěl jsem k názoru, že ne všechny věci musí člověk nechávat dělat v autorizáku Zejtra to tam dám na tu pumpu. Editováno: 5. leden 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 To máme jednu pumpu, těsnění, šroubky, nová náplň (popř.stará filtrovaná přes punčochu), montáž, demontáž, svačinka. A to jsem ti záviděl, jak ti jde ten motor potichu a ladně. A jak vyřešíš tu zaolejovanou hadici k turbu? Mě jde pro změnu do kytek spojka.[emoji33] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Až si to tady přečte brácha, tak hupsne do Macochy. 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Tak mu dej banána. Už jsem to psal, dokuď jsem o těchto fórech nevěděl, byl jsem šťastný. Teď se bojím podívat, co se zase vysere.[emoji23] Navrhuji založit téma ve stylu stav tacho/závady, popř. jsem šťastný majitel a spolehlivější auto neznám. Tomu hodit odkaz na poruchy.[emoji23] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) No po pravdě, ten motor ve mě vzbuzuje pocit, že je nejhorší všech dob Zaolejovanou hadici neřeším, to už bych se z toho mohl zbláznit. Nicméně, prej je to běžný jev u těchto motorů a chleba to nežere On ten motor dál jde ladně a potichu, jen žere olej, žere vodu, netěsní převodovka a co já vím ještě....Čili, laik by řekl dětské nemoci, my znalci bychom to rádi hodili ze Šárky Motosi, spojka, to bude asi levné co myslíš? Já ti řikal, že ta spojka není opěrka na levou nohu a že ji o ten pedál nemáš opírat Editováno: 5. leden 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Nohou to není. Houká při rozjezdu, nejvíc v kopci pod plynem při podržení. A při zatočení i škube. Ale mě to neva. Jako vždy se do 30ti vejdu.[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 A to se vyplatí.... Kolik máš nalítáno na ní? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Asi 93 000 km Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 To je hodně brzo....to jsi mě docela vystrašil. Kua, já to fakt budu muset prodat....je mi z toho zle....jdu blejt. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Jinak když to dáš do googlu, tak nás je víc. O2, YETI atd. Od stavu tach 16000km. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Já už mám 43000km najeto a 16000km s cipem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 A to jsem si říkal, že ji kokta brzo odrovná a ono nic, odrovnal ji profík motosman i bez čipu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Znamená to dneska, že po 100tis je auto odepsané? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 musíš hold točit furt do červenýho Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Znamená to dneska, že po 100tis je auto odepsané? Jak to tak vypadá, tak asi ano. Ona i prodloužená záruka je u ŠA maximálně na 120 000 km. Nastala doba spotřební - po záruce se toho vždy zbavit. Jenže ne každý na to má. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 (editace) nebo mít pořádnej dehet brácha třeba vůbec nezná co to je zahřívání nebo dochlazování a jak to furt chrochtá! jenom už začíná lehce občas podkluzovat spojka, ale to je klasika v těchto km. Jak se zahřeje tak je to jenom a jenom lepší. nebo taková dacia sandero, to bude jízda pro Klinta!(ani se nemusíš převlíkat do obleku) Editováno: 5. leden 2015, autor: kokta7 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky