Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No uz si tu dlouho nebyl. VW club se asi rozpada jak ta jejich auta. [emoji12] Tak najednou jsme mu dobri i my z podradne znacky koncernu. [emoji38]

Vloženo

nerozpadá, ale my hoši, co spolu chodíme, komunikujeme na Viberu. A DSG se mi nerozpadla, jen mi z ní maličko tekl olej, tak jsem ji na konci záruky nechal vyměnit. Oni jí totiž neumí opravit. Prostě DSG se rovnou hodí do šrotu. Fakt !

Vloženo

Co? Najít servis, který to umí - takže jiný autorizák anebo specialistu na převodovky jako je Sixta. Měnit převodovku, protože někde trochu netěsní, je blbost.

Vloženo (editace)

njn to je fuk, jestli se chová idiotsky nebo z ní teče olej= vysledek je stejný, převodovka na nic.... a koliks měl najeto, pár km ne? dyt máš zanovní auto skoro

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

asi 53 t.   A ona i trochu blbnula. Dost cukala při couvání a měla takový divný prodlevy. Tahle se chová jinak, ale už jsem tam taky zpozoroval něco, co se mi nelíbí. Doufám, že to bude o.k.

Vloženo

tou výměnou jsem minimálně ušetřil za výměnu oleje a filtru v 60 t. km, což jsou u VW asi 4 litry, no a hlavně je nová ta dvojspojka.

Vloženo (editace)

co mi dělá tahle ? Ta necuká při řazení nahoru, ale při odřazování se mi už párkát stalo, že to jakoby přeskočí některý stupeň, otáčky na zlomek vteřiny vyletí nahoru a cukne to. To je mechatronika, no. 

Editováno: , autor: jirkaK
Vloženo

no tak to stojí dokonce ještě víc, než jsem myslel. Já si to ale budu měnit sám v polovině intervalu. To je jak s long life olejem v motoru. Ten olej to sice vydrží, ale filtr se ucpe. A u DSG je to obzvlášť důležitý, protože tam ty spojky běhají v oleji a všechen ten bordel jde do něj.   

Vloženo (editace)

Začínám bejt zase rád za manuál [emoji23]

JirkaK se k nám vlastně přišel po dlouhé době vybrečet [emoji6]

Editováno: , autor: Clint
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...