Petrrr Vloženo 18. Duben 2015 Vloženo 18. Duben 2015 No uz si tu dlouho nebyl. VW club se asi rozpada jak ta jejich auta. [emoji12] Tak najednou jsme mu dobri i my z podradne znacky koncernu. [emoji38]
kokta7 Vloženo 18. Duben 2015 Vloženo 18. Duben 2015 (editace) však Jirkovi se rozpadlo už DSG :D chcal mu z toho olej, jak z klintova tsička! Editováno: 18. Duben 2015, autor: kokta7
jirkaK Vloženo 18. Duben 2015 Vloženo 18. Duben 2015 nerozpadá, ale my hoši, co spolu chodíme, komunikujeme na Viberu. A DSG se mi nerozpadla, jen mi z ní maličko tekl olej, tak jsem ji na konci záruky nechal vyměnit. Oni jí totiž neumí opravit. Prostě DSG se rovnou hodí do šrotu. Fakt !
Pawouk Vloženo 18. Duben 2015 Vloženo 18. Duben 2015 Jo, to je ten technologický a technický pokrok - namísto (nejspíš relativně snadné) opravy rovnou vyměnit za novu.
jirkaK Vloženo 18. Duben 2015 Vloženo 18. Duben 2015 nevím, ale na DSG prostě nemají servisní postup a příručku. Tak mi to alespoň bylo řečeno v autorizáku.
kokta7 Vloženo 18. Duben 2015 Vloženo 18. Duben 2015 ano nemají. jediněj kdo to umí rozebrat a opravit v Čr je asi sixta!
Petrrr Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 Jo, ten je pro ty co uz to bohuzel nemaji v zaruce. Simpy Clever [emoji38]
Pawouk Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 Zajímavé, třeba na 7°DSG dílenská příručka existuje a jsou tam popsány výměny nějakých těsnění.
Clint Vloženo 19. Duben 2015 Autor Vloženo 19. Duben 2015 Nj, výměna je dobrá věc, ale co kdyby to bylo po záruce?
Pawouk Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 Co? Najít servis, který to umí - takže jiný autorizák anebo specialistu na převodovky jako je Sixta. Měnit převodovku, protože někde trochu netěsní, je blbost.
kokta7 Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 (editace) tak Klintovi taky netěsnilo auto a hned ho měnil Editováno: 19. Duben 2015, autor: kokta7 1
Pawouk Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 tak Klintovi taky netěsnilo auto a hned ho měnil Když se mu to vyplatí...
kokta7 Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 (editace) njn to je fuk, jestli se chová idiotsky nebo z ní teče olej= vysledek je stejný, převodovka na nic.... a koliks měl najeto, pár km ne? dyt máš zanovní auto skoro Editováno: 19. Duben 2015, autor: kokta7
jirkaK Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 asi 53 t. A ona i trochu blbnula. Dost cukala při couvání a měla takový divný prodlevy. Tahle se chová jinak, ale už jsem tam taky zpozoroval něco, co se mi nelíbí. Doufám, že to bude o.k.
kokta7 Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 (editace) tak pocukání a prodlevy to je doména dvojspojek.... co ti dělá ještě? Editováno: 19. Duben 2015, autor: kokta7
jirkaK Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 tou výměnou jsem minimálně ušetřil za výměnu oleje a filtru v 60 t. km, což jsou u VW asi 4 litry, no a hlavně je nová ta dvojspojka.
Pawouk Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 A jak se tak dívám, mám DP i na 6°DSG na předfacelift OII. Nelžou tak trochu v tom servisu?
jirkaK Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 (editace) co mi dělá tahle ? Ta necuká při řazení nahoru, ale při odřazování se mi už párkát stalo, že to jakoby přeskočí některý stupeň, otáčky na zlomek vteřiny vyletí nahoru a cukne to. To je mechatronika, no. Editováno: 19. Duben 2015, autor: jirkaK
kokta7 Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 (editace) výměna oleje v tomhle DSG to máš cca 4500kč s daní. a dává se tam skoro 6 litru. Editováno: 19. Duben 2015, autor: kokta7
jirkaK Vloženo 19. Duben 2015 Vloženo 19. Duben 2015 no tak to stojí dokonce ještě víc, než jsem myslel. Já si to ale budu měnit sám v polovině intervalu. To je jak s long life olejem v motoru. Ten olej to sice vydrží, ale filtr se ucpe. A u DSG je to obzvlášť důležitý, protože tam ty spojky běhají v oleji a všechen ten bordel jde do něj.
Clint Vloženo 19. Duben 2015 Autor Vloženo 19. Duben 2015 (editace) Začínám bejt zase rád za manuál [emoji23] JirkaK se k nám vlastně přišel po dlouhé době vybrečet [emoji6] Editováno: 19. Duben 2015, autor: Clint
Doporučené příspěvky