Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jo včera u té mé spotřeby při cestě k Rolbařovi těch 300km za 5,5 jem zapomněl dodat, že se zaplou klimou nonstop. Tedy mně by se 1,6TDI - 77kw v Rapidu dražší o 70tis rozhodně nevyplatila, o kolik bych jezdil méně o litr? Jezdím dlouhodobě kolem 6ti, jezdil bych kolem 5, by se mi investice vrátila za 150 let dávno po tom co ani jedno ani druhé jezdit nebude. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsak rikam, dokud byla nafta levnejsi o 4Kc oproti benu a clovek najel nejmene 15tis ročně, tak se rozdil v porizovaci cene auta rozumne vrátil i za cenu vyssich ostatnich nakladu. Dnes ale auto 5 let neda, nafta je i drazsi nez benzin, spotreba neni o dost nizsi (kdyz porovnam treba Favorita a 309 Peugeota, kdy favo kolem 8l? A Pazout za 4.5 - plnej, prazdnej, jel furt a max za 5l kdyz se mu dal coud - z vejfuku).

Ja fakt nevidim dnes pro naftu vyuziti, na fritovaci olej uz by se daleko nedojelo. Benefit vidim pouze u dricu - ruzne auta s vlekem, karavany, nakladaky apod. Kde se auto treba nezaplati, ale je to potreba. Dnes si naftu koupi snad jen ten kdo ji musi mit, velkej kroutak v nizkych otackach mi vyhovuje nebo komu se nejak zaplati - 100tis km za 2 roky prodlouzeny interval. A nafta s eu 6 a bez mocoviny, to je pekne zroutik nafticky, 6l jen to fikne jedno jestli lehka nebo tezka noha oboji basti.

Az budou ucpavky u benzinu, tak se vratime na stromy - teda na 8l spotrebu a nafta bude zas dobra :D.

Za mne skoda, ja si s naftakama v okte rozumym, ale uz bych to auto nechtel zivit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna jsem se chtěl na ten LCD Radiuse zeptat, co je to za model, že ve Felicii měl otec jen o chlup lepší :-)

Kdyz to porovnam s dosavadnima Skodovkama, ktere jsem vlastnil, tak to je nebe a dudy. Auto v zakladu od konkurence umi to, co ma v zakladu az elegance od Skodovky. A ted srovnavam s Fabii 2, protoze i20 je Fabie. Natoz nemit ukazatele teploty vody a stav benzinu, sorry, za me totalni fail a kdybych do takovyho auta sel tak uz slysim cinkat korunky navic.

Kdyz to srovnam s Felicii, tak tam palubak v Laurinu (mozna jen v Laurinu) vypada jako hodinky Swatch od Tamana.

A kdyz to mam srovnat s moji bejvalou oktavkou, tak to se ani neda, ta nedokazala zobrazit teplotu vzduchu a spotrebu zaroven. A displej na radiu mel snad 10 znaku na hnusnym bodovym zelenym displeji - takze nazev skladby to ukazovalo na třikrát. Nehlede na nesoulad podsvícení, budiky bile a vse ostatni zelené - no kdo na tohle prisel. A mel jsem vlastne jeste luxusni vybavu :D, holoty oktavky (i klasicke v cene od, takze Tour zde nehraje roli) ani to radio nemaj.

Ja jsem spokojenej s tim co mam.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už ho používá audina, odkud ten motor asi  zase bude  ;) o tom TSI se psalo na autoforu nebo kde, že se sloučí 1.4 TSI a 1.8 TSI, tak to je asi pravda...

jinak golf s tím oplastováním už má taky 1.8 TSI.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nech bejt  ten motor treba  je v ponorkach tridy Gotland jako AIP  pohon.  Takze to budoucnost má.    

 

Kockums Externí spalování Stirlingových motorů na rozdíl od spalování interního (jako například u dieselů pracujících v uzavřeném cyklu) odděluje spalovací proces od procesů, měnících tepelnou energii na mechanickou práci. To přináší celou řadu výhod. Spalování v externí komoře je plynulým procesem a ne sérií explozí, jako v případě spalování ve válcích. Stirlingův motor proto vykazuje pouze minimální vibrace a jeho chod je velmi tichý

Editováno: , autor: PANCHO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pry aktualne resi problem, ze jim zhasina za jizdy 'plamen zivota', tim by se vysvetlovalo proc v ponorkach to slape a v autech ne :), pry zkousi i nesfouknutelne svicky, je ale pry problem s kolisanim otacek, kdyz svicka zhasne - Clint z na, jako kdyz 1.8 TSi zhavi katak po startu, a nez se zase rozne. No a druhy problem je, jak svicku chcipnout, kdyz chci vypnout motor. Aktualne je polevaji vodou a pro opetovny start zhavi pomoci zhavicich svicek z naftaku. Je to tedy benzinak a ma i svicky z naftaka.

Proste zatim kupa problemu, ale pry to casem vychytaj, jakoby retezy nechrastily.

A Hyundaii zatim staci atmosfera, az Skodovka vychyta TSi a prejde na tohle, tak si Hyundai pujci TSi a prebranduje na TGDi.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pancho sorry nějak se to sem nedalo či co. Ptal jsem se jak jsi v práci o víkendu, že mám cestu na návštěvu s rodinou ke švagrovi na barandov a to už není tak zlé se podívat za tebou pokud by byl čas a utrhnul bych se na chvíli. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Pancho: No tak to já te´d taky neumím říci. Prostě Ti zavolám a buď tam budeš nebo ne nebo se domluvíme jinak. Žádnej stres. Můžeš mi ukázat pár triků s leštěním na Rapidovi a já si budu poznamenávat do notýsku.  :kol-28:

 

Kurva ty stejné názvy vláken už mě serou, nemůžete to nazvat jinak, furt píšu tam kam nemám. Už jsem z toho zmatenej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz to porovnam s dosavadnima Skodovkama, ktere jsem vlastnil, tak to je nebe a dudy. Auto v zakladu od konkurence umi to, co ma v zakladu az elegance od Skodovky. A ted srovnavam s Fabii 2, protoze i20 je Fabie. Natoz nemit ukazatele teploty vody a stav benzinu, sorry, za me totalni fail a kdybych do takovyho auta sel tak uz slysim cinkat korunky navic.

Kdyz to srovnam s Felicii, tak tam palubak v Laurinu (mozna jen v Laurinu) vypada jako hodinky Swatch od Tamana.

A kdyz to mam srovnat s moji bejvalou oktavkou, tak to se ani neda, ta nedokazala zobrazit teplotu vzduchu a spotrebu zaroven. A displej na radiu mel snad 10 znaku na hnusnym bodovym zelenym displeji - takze nazev skladby to ukazovalo na třikrát. Nehlede na nesoulad podsvícení, budiky bile a vse ostatni zelené - no kdo na tohle prisel. A mel jsem vlastne jeste luxusni vybavu :D, holoty oktavky (i klasicke v cene od, takze Tour zde nehraje roli) ani to radio nemaj.

Ja jsem spokojenej s tim co mam.

Obvyklá snůška demagogie. Vytahovat Felicii je poněkud úlet. A kteráže škodovka nemá ukazatel stavu paliva? O chybějících teploměrech vím, jenže to bys napřed musel vědět, jak toto zařízení v moderních autech funguje. On ten teploměr je tam úplně k ničemu, protože neukazuje skutečnou teplotu.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pac mam ohne blue kontrolen na teplotu kapaliny mohu ruci ze bych radeji klasik ukazatel i kdyz mas pravdu ze neukazuje teplotu uplne spravne a jedna se jen o indikator ktery ukazuje furt 90. Ale, ale. Modra kontrolka zhasina uz po cca 40 st.C co jsem se po tom pidil a v lete to kolikrat znamena ze zhasne prakticky hned po vyjezdu, podle manualu a technika s kterym jsem to konzultoval to muzes smazit po zhasnuti kontrolky jak chces. Coz my jak vime je uplny nesmysl. Kdyz mas ukazatel vidis alespon nez se to zahreje narust teploty a jak dlouho uz tu 90tku ukazuje.Ano maxidot ma ukazatel teploty oleje co muj PP nema jako dalsi orientacni udaj. Tedy nema maxik, nema ukazatel vody a ani ukazatel oleje, kde si tedy to mam vycucat z prstu kdy je motor opravdu v provoznich teplotach. Ja to jen odhaduji s tim ze vim ze po zhasnuto blue liht to opravdu neni. Ukazatel palivomeru je mi ukradenej a po pravde ten carkovanej resp kostickovanej do oblouku je u Rapida resenej docela dobre a s ubyvajicim palivem se velikost kosticek zmensuje. V tomto jde o zvyk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...