Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Xjohny, ale tohle není žádná akce, kdy řekneš jedu a pak že se učíš a že nic :-) Jasný, ksicht máš už dost proflaknutej, tak tě bereme [emoji6]

 

Jasný, beru v potaz, že účast je zcela bezpodmínečná a jakmile se nedostavím, zemřete mě  :kol-143:

 

Ja nevim jestli proflaknutej, at se vyfoti a da to sem, pak uz bude...

 

Myslím, že to není nutný, ještě by se ze mě stala celebrita  :kol-46:

 

 

a hlavně pro johnáka nějakou diskotéku, on jinak nepřijede.

 

Diskotéku jedině, když budeš u tyče  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je taky dobrá strategie. Ono stačí, když se Pančovi na auto vysere kosák :D  Máme jich tu jako much, pač tu mají hnízda. Bude muset odběhnout, já mu za dvacet korun pustím vodu v hadici a než to umyje a navoskuje, bude mít po masu :D

ja si vezmu plachtu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukam Clint ma sve ruzove bryle a vidi vse zkreslene. Sam ma 1.2 HTP, tak ano Clinte, v tomhle pripade atmosfera nejede. A ikdyz to neni petilitr, tak te to sezere i s botama. Stejny extrem je udusena 1.2 TSi, nejede a kdyz ji tocis aby jela, tak te sezere i s hlínou pod tebou. Dal to nema smysl resit.

Ostatne jsi velky vyznavač jízdních kol a taky nemas turbo a jezdíš, staci spravna prehazovacka - ostatne to je ten cely princip a je stejny i u aut. Silny motor a nebo slaby oturbeny je zamerne skrcen dlouhou prevodovkou. Vse je kvuli emisim, nic neni kvuli uzivateli.

// nenapadne schovam prihlasku na grilovani u Clinta - hlasim se!!

Nefunkcni Hyundai, to se stane, stejne to ma Skodovka. Jenze ja tu spis mluvim o tom, ze TSi je casovana bomba a dale o cene vozu. O kvalite si take nedelam vetsi iluze ani u jedne znacky.

Editováno: , autor: Radius
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak u které, porovnal jsem to se svou a tam to tak není ani náhodou.

OII 1.4 TSI 90 kW/200 Nm Ambiente v roce 2010 za 490 900 vs OIII 1.4 TSI 110 kW/250 Nm Ambition v roce 2015 za 481 900. Výbava je +- podobná. S výbavou, co tam mám, to stálo dohromady 542 600 Kč!!! Za zadní repro se doplácelo už tehdy 2900. Dnes je to 3000. Když jsem tak prolítnul ceny příplatků za výbavu, nevidím v tom nějaký extra rozdíl. Dnes si tam můžu doplnit věci, které byly dříve nemyslitelné - např. parkovací kameru, Kessy, LED světla a pod. Mínus je pouze mechanická klimatizace, já mám Climatic. Já bych o dost vyšší výkon motoru vyměnil za zadní nápravu - alespoň zůstanu ušetřen pozdějším problémům se seřizováním geometrie. A to nemluvím o tom, že OIII je prostornější. Co mi spíše vadí, je interiér - kupa laciných plastů na dveřích je neomluvitelná.

Nerozporuju ti to, ale kdyz bys vedle sebe ty 2 auta dal. Obe fungl nova jaky bys vzal. Image o3 nebo dnes jiz sedivku o2. Ja bych vahal, projel se, ale vyhrala by o2. Ono repraly v 03 nejsou repraky a jestli mas 10 repro na h a nebo 2 poradny. Radsi 2 poradny. Cantony za priplatek stoji take za h, ale za mensi. Viceprvek je tvuj racionalni nazor, ale stejne jako bys nechtel atmosku ja bych nechtel u takoveho auto vlecenou napravu. S 03 jsem se najezdil dost kilometru s benzinem i naftou a ja vlecenou poznam. Prostornost je pro me irelevantní, ja vetsi auto nez o2 nepotrebuju. A kdyz mas auto na denni jezdeni, tak krapet mensi je lepsi - parkovani v Praze. Zaroven Rapid je malej - uz jsem psal jak jsem daval konary v 01 pritelkyni. Byt Rapid sirsi, tak je to idealni auto. Rozumme velke na cestovani rozumne na parkovani. V 03 uz si palubku od ridice u spolujezdce neotru :D. Chaby interier jsem popisoval davno o zrcatkach nemluve (konkretne dvere mi nevadi, jen ten koberec misto plastu v přihrádce - mam strach o zivotnost).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím pořád se řeší ta zadní náprava a asi bude řešit stále dokola.

Mě osobně vadí také ale jen na rozbitých cestách což je asi jen 5% mého ježdění.

Zbytek jsou více méně dálnice na co je auto určeno a vyrobeno (2.0 Tdi) to že máme silnice ve stavu jake jsou Škoda asi nemůže. A nebo snad ne?

V Německu, Belgii, Holandsku o té nápravě vůbec nevím.

A abych byl hnusnej. Skodovka je cesky vuz, meli by primarne delat vozy na cilene publikum. Tedy na ceske silnice. Do nemecka at si posilaj jednoprvek, kdyz to nemci nepoznaji.

Je hezky ze v nemecku a na dalnici se to nepozna, ale kolik lidi, co ma o3, ma vyssi podil tohoto jezdeni za techto podminek. Vetsina lidi s o3 ma auto do mesta a na okresky. Cizina bude citelne nizsi procento a dalnice vidim max 30%. Odhaduju 60-70% mesto a okresky - samozrejme ceske.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...