Petrrr Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Ještě než jsem otevřel toto vlákno s tím, že jsem viděl, že si reagoval ty, přesně jsem věděl, že bude nějaká taková reakce. Věc vkusu a názoru a mně se líbí celé to auto, bych bral všema deseti klidně výměnou za jakoukoliv škodovku kdybych měl na výběr. Subaru si jde svou cestou a dělá ještě relativně kvalitní auta. Jak uvnitř tak venku. Viděl si to video? O tom podvozku se Tvé O3 může jenom zdát a to to má 18tky kola. Nepotřebuje se podbízet lidem přehnaným marketingem, reklamou a zaplacenými novináři atd. Ale co ti budu povídat jako zarytému Šádovkařovi pro Tebe není žádné auto dost dobré, jen Škoda a koncern a kdyby Ti Kabáň s celým tím týmem nasral do kufru, budeš povídat jak je to úžasné a jak jedině tak je to správné a nejlepší. Strýce jsem měl stejných názorů jako ty, no on už naštěstí pomalu taky střízliví, ale tebe to asi nepustí. Přitom by stačilo tak málo, občas uznat, že i jiní můžou udělat pěkné auto. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Nejlepší je koncern Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Blázínku, koncern není špatnej, dělá pořád dobrá auta, ale není to to, co to bývalo. Už to pro mě není modla jakou bývala i Škoda. Hold asi moc chodím na škodahome a moc jezdím Rapidem. Ale pravdou je, že jako vždy člověka vytočit umíš, naštěstí jsem jel přebírat čistírnu, tak jsem se venku na vzduchu při vykládce uklidnil. A jak si přeješ umřít? Neodpovídej, vím. Ve Škodovce, aby se ti airbag naposled obtiskl o čelíčko a tys s otiskem slepice na čele mohl v klidu naposled vydechnout. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 (editace) Samozřejmě vím, že koncern není nejlepší, jen jsem tě chtěl nasrat, abys musel ven a rozdejchat to Editováno: 19. Říjen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Petře máš pravdu, koncern už není co býval, resp. Němci už nedělají jako kdysi... Ani Opel, BMW a Mergl není co býval... No ale zase uznej, jít si koupit Subaru s 1,6kou to bych musel padnout hoooodně na hlavu...ještě že nemám prachy a tím tyhle starosti [emoji23] [emoji23] [emoji23] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Já taky nemám prachy, 1,6ka se 125kw boxer. každý nehoní výkon. já jen napsal, že třeba mě se to auto líbí. RS O3 má výkon zase třeba, ale za stejné peníze to je to jediné co to má a jinak je to kostitřas s papundeklovými tapeci dveří. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 (editace) Dneska jsem po dlouhé době vypnul rádio, to jsem dělat zřejmě neměl. Uplnej orchestr pazvuků, rezonancí a já nevím co ještě. Ze všech stran. Tohle fakt posrali, něco takového nepamatuji Editováno: 19. Říjen 2015, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Ale hned si spravím náladičku hoši, hned... [emoji6] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Kluci po kolika km se mění rozvody na 2.0 TDiPD? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 (editace) doporučuji max 120 000km. dnes sem si spravil náladu cuprou, O3 RS je proti tomu krám., Editováno: 19. Říjen 2015, autor: kokta7 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Jaky rozvody, skodovka my vsechny rozvody dozivotni. Jsou tam tak dlouho, dokud neskoci, pak konci jejich zivotnost spolecne s motorem [emoji23] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Mám řemen, ne řetěz, mě nic nepřeskočí... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Clinte pivo vypijes, holky s kozama odejdou, ale vrzajici auto zustava. [emoji23] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Stringo, ty mas dozivotni remen 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Až se naseru, koupím Mazdu 6 :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Tak jsem skončil :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 to sou ty kuřecí křídla pro psi? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Jojo, pro Labradora 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Ty si tedy žereš Clinťáku [emoji2] a já mezi tím neprošel emisema...[emoji33] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 [emoji23] [emoji23] [emoji23] Chip+dehet = neprojiti na STK. Clean TDI Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Petře, info v mém topicku... chip na to má minimální vliv, pokud se na emise přijede s prohřátým a projetým autem, to mi řeklo už více techniků, vyšší kouřivost vlivem chipu je při klidné jízdě s nerozpáleným katíkem... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 20. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2015 Dneska jsem po dlouhé době vypnul rádio, to jsem dělat zřejmě neměl. Uplnej orchestr pazvuků, rezonancí a já nevím co ještě. Ze všech stran. Tohle fakt posrali, něco takového nepamatujiHele hodne tu pises o tom vrzani , ja ac jsem prozrel, tak snad jako jedinou vadu jsem na o3 ani F3 nemel vrzani. Asi mely malo jeto. Musis me nekdy svezt. Jinak plastova palubka z principu bude vrzat. Bude vystavena pnuti jako torzni tyc (prenesene receno).Mám řemen, ne řetěz, mě nic nepřeskočí...Ten nepreskoci, jen se protočí nebo rupne Ty si tedy žereš Clinťáku [emoji2] a já mezi tím neprošel emisema...[emoji33]Cili v cajku, nech si doprogramovat rezim mereni emisi , kdybys jezdil do Skodovky na údržbu, tak bys ho uz mel. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 20. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2015 Musím Radiuse pochválit, konečně nějaký pořádný věcný příspěvek [emoji23] [emoji23] [emoji23] PS: na ten soft pro měření emisí se asi zastavím v AS poptat, na mě se nebudou na technické zaměřovat, nejsem v postižené skupině [emoji2] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2015 (editace) A já dneska celé dopoledne strávil v Seatu Editováno: 20. Říjen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 20. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2015 Nedivil bych se, kdyby se tady začal prodávat. [emoji23] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky