Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Teda nevím jak na cupře funguje proměnlivy režim oleje, asi nějak po novu. nalítáno 1400km  a už to píše vyměnu oleje za 23000km. Jestli se mu nelíbí ty moje jízdy, jak to drzím naplno ovšem po zahřátí i s dochlazením. vždycky když stím jedu, tak to napíše vyměnu oleje dříve :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dotaz na bourače, dělám manželce novou pojistku na její šídlo. jde o povinné s doplňkovým připojištěním  a to střed se zvěří a živelná údálost. Auto má dejme tomu aktuální hodnotu 110tis, oni mi nabízejí limity 100tis pro tyto události. Tedy když škoda případné opravy přesáhne při škodní události víc jak 50% ceny vozu, tak to jde stejně na totálku ne? Kolik mi pak vyplatí když to bude v totálce, jen těch 50% nebo více? Jedná se mi o to, jestli ty limity 100tis nejsou zbytečně vysoké, když ty prachy od nich stejně nikdy neuvidím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nemáte, ale máte za to s nimi mnohem více problémů a starostí. Mám potvrzeno, že mi neklimatizuje ani netopí kasltík a zadní stěrač udělá jeden polocyklus a zůstává seklý v opačné úvrati, aby se vrátil, musíš vypnout a znova zapnout stírání. Hold kvalita Simply Never, ty si mě zase užijí za nedlouho při výměně oleje. Snad to půjde protlačit na kulanci, jinak řešení jednoduché, už mě tam nikdy nikdo neuvidí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klidně spamuj, spamujeme tu všichni [emoji6]

Dole dole.

No nevím. Mě ty světla v pohodě stačí. A to jezdím se sklopenýma.

Jsi prvni clovek, ktery to rika :D. To ti pripomenu, az vudes hajit xeny a dalsi moderni wifikundace. Tedy pokud ve Felde nemas 100W zarovky, felda sviti dalkacema, jak ostatni auta potkavackama.

Motosi protoze ty kdyz se ritis tak radeji nechces videt kam jedes. Jako zenske pusti volant a prikryji si oci. Ty hold radeji nevidis trvale.

Radius uz je jako Clint kdyz se mu sype hnujdaj bezchybne to vozidlo tak to neprizna.

Clovek se boji neco napsat, kdyz jsem tu psal o F3, tak to nesklidilo uspech. Ted jsem vyfasoval moji dobrou F2 TDi, krom plochejch sedacek a vypouklymu radiu je to gut auto.

No stalo se mi asi 2x u Hyundaie, ze jsem startoval ozval se jiny zvuk nez obvykle. Jakoby blbe dosednul pastorek (=takovy to cvakani, kdyz je vymlacena baterka a motor netoci, jen cvaka), ale auto nastartovalo a jelo. Minuly tyden (o dovolene) jsem takhle jel nakoupit pro Civavku nejaky dobrotky a stalo se to znovu. No jedu a koukam hodiny vyresetovany, palubak taky... Tak to me fakt nasralo. Vytahnul jsem diag. kabel, ale uz jsem se k tomu nedostal (mam dva a jeden je divnej). Kurna mel bych to napichnout a kdyby tam neco bylo, tak do servisu :), jako Clint.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dotaz na bourače, dělám manželce novou pojistku na její šídlo. jde o povinné s doplňkovým připojištěním a to střed se zvěří a živelná údálost. Auto má dejme tomu aktuální hodnotu 110tis, oni mi nabízejí limity 100tis pro tyto události. Tedy když škoda případné opravy přesáhne při škodní události víc jak 50% ceny vozu, tak to jde stejně na totálku ne? Kolik mi pak vyplatí když to bude v totálce, jen těch 50% nebo více? Jedná se mi o to, jestli ty limity 100tis nejsou zbytečně vysoké, když ty prachy od nich stejně nikdy neuvidím.

A ze bys napsal co ti Motos rekl?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já dneska sednul do auta a pak to přišlo....

Otočím klíčkem a normálně nastartovalo. Asi zajedu do servisu, jestli je to v pořádku.

 

Tak to budeš mít nějakou závadu, protože já klíčkem otáčet nemusím, mě stačí stisknout tlačítko :D

 

Jak jsem teď jezdil s HTP, opravdu síla zvyku, neustále jsem strkal prst do spínací skříňky a za jízdy zesiloval rádio na volantu bez MF :D  Ty klíčky už jsou přežitek, mělo by to chodit na kreditku v peněžence :D Klíče jsou dobré akorát do sejfu.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nemáte, ale máte za to s nimi mnohem více problémů a starostí. Mám potvrzeno, že mi neklimatizuje ani netopí kasltík a zadní stěrač udělá jeden polocyklus a zůstává seklý v opačné úvrati, aby se vrátil, musíš vypnout a znova zapnout stírání. Hold kvalita Simply Never, ty si mě zase užijí za nedlouho při výměně oleje. Snad to půjde protlačit na kulanci, jinak řešení jednoduché, už mě tam nikdy nikdo neuvidí.

Ten sterac nebo nahodou schvalne? Aby se prolezel ze vsech stran.

Já včera sklopil zrcátka a po přepnutí vypínače se nechtěly vrátit, musel jsem hnout vypínačem sem a tam a pak se vrátily...máš radost? :D

Dalsi vec co nechci na aute. Akorat se to sere a v mrazech to nefunguje. Prakticke pouziti se blizi limitne nule.

Tak to budeš mít nějakou závadu, protože já klíčkem otáčet nemusím, mě stačí stisknout tlačítko :D

Jak jsem teď jezdil s HTP, opravdu síla zvyku, neustále jsem strkal prst do spínací skříňky a za jízdy zesiloval rádio na volantu bez MF :D Ty klíčky už jsou přežitek, mělo by to chodit na kreditku v peněžence :D Klíče jsou dobré akorát do sejfu.

Tlacitko je hrozna zhovadilost. Az auto nebude chytat na drc, tak poznas. Klickem bys motor driv nebo pozdejs prinutil, tlacitko ti po 3 pokusech napise, game over, please insert coin to service a nazdar. Navic dalsi radiace z auta a z klice. Plus nemusim mluvit o snadne kradezi, nebo si davas klic do olovene tabaterky? Coz by ale pak popiralo smysl, lovit tabaterku, vyndat klic, otevrit si a pak si klic a tabaterku vystavit na palubce. Zdanlive vyhody nejsou zas tak vyhodne a temna stranka veci to cele prevazi.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...