Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

http://www.auto.cz/tok-meni-nazor-kontroly-aut-s-podvodnym-softwarem-by-mely-byt-povinne-90220

To budou dehtaři rádi. Kdo nepřijde na 2. výzvu na kontrolu v rámci svolávací akce přijde o techničák.

Prectu pozdeji, ale obecne. V nemecku je to povinne jiz od zacatku. A pokud vyrobce chce provest nejakou upravu na voze a ja ji neschvaluji, tak by mi meli vratit penize ne. Preci ja nesmim a nemuzu byt bit za to, ze oni podvadeli. To by pak majitele Octavii 1 mohli chtit predelat motor na eu6, aby mohli jezdit do centra - je to ten samy priklad. Motor nevyhovuje. Nehlede na fakt, ze to bude neco stat, vykon, spotrebu dynamiku, zivotnost...

Tak Krušárna tuhle sobotu 7.11.15 od 17:00 hodin

Doražte kdo máte chuť :)

Účast již potvrdili:

Clint, Motosman, Pancho, Tomiikk, XJOHNNYX...

Co ze se toto tu nahle resi? Ja asi nedorazim, uz neco mam. Ale kdyby to padlo, tak bych prijel. Nicmene slysim jak to kazdej nadava a rika, neee nejezdi. Tak slibuju, ze se budu snazit neprijet. Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radio já jsem stará konzerva. Mě ty moderní vychytávky lezou krkem. Na milost jsem vzal parkovací čidla a teď čtení značek. Ale to jen kvůli buzeraci MP a PČR.

Jo to ja taky, ale parkovaky mi nevadej a jestli to auto cedule jen cte (nic vic), tak to muze byt taky.

Sem si dneska půjčil paní fábku na ryby a domu jsem se vracel bez posilovače uf dřina jak na starý VS3 tet jedu za pepíkem zjistit co to bude stát a doufat že tam není ten japonský ale německý posilovač.

U Fabii (hlavne 1) bezna vec. 1.4 na to trpely snad nejvic. Zkontroluj jeste baterku, obcas kdyz je ko baterka, tak servo vynecha.

no známej mě ted říkal, že měl fabii 1 HTP 3 válec a posral se mu ventil, tak celej motor k.o. :)

Tak ja mam taky kamose, co tehda pred 10ti lety odpravil 1.2 HTP - delala se generalja motoru, pak koupil Toledo (tehda).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako video bylo efektivni, ale mam pocit, ze zrychlene. Ve skutecnosti Hnujdaj takhle "rychle" jed ani nemuze. Mel to jeste natocit na runway s Folouwakem jak klickuje Airbasovi mezi podvozky. [emoji1]

Tak to se pletes kamarade, spis to bylo zpomaleny a nebo to auto setril. RSo nemelo sanci :D

A nehadejte se o kravinach. Se hadate jestli je lepsi tyfus nebo filcky. S Koktou pak muzeme pohovorit treba po 2 letech a 50 tis km jak je spolehlivy Seat. A to se Clinta nezastavam.

Jasne ze filcky, tam to nakazeni je snad prijemnejsi :D

Kurvy furt zdražujou, Škodovka prej zdraží modely aut od ledna, co jsem něco slyšel...a ne o málo. RS-o zdražilo snad už třikrát a nebere to konce...

Ja to rikal ze budu mastit kapsu a zdrazej, jak jinak by menezer mel pak na plat? Oreci nepuhde s penezma dolu, oskubaj se nizsi vrstvy, jo to uz nejde. Tak se snizej naklady, no auto bez volantu asi neprodaj.... tak se da priplatkovej hranatej a udela se Hype, ze se pak lip sedi pupkacum a ono se to proda. No ale to nestaci, tak zdrazime.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele ja za nic nemuzu. Jestlize mi vyrobce prodal neco, co bylo homologovano a posleze se prislo na to, ze homologace byla na cerno. Tak mam narok na odstoupeni od smlouvy, protoze mi bylo prodáno neco jineho. To je jasne zakonen dane, max. to muze ovlinit nejaka promlčeci lhuta. Ale i tak bych mel mit stale narok upravi vozu odmitnout (kdyz nevim co dela 'pod kapotou') a VV by se mel postarat o nápravu. Kdyz nesouhlasim s upravou tak by mel dat nejakou kompenzaci, kterou by me presvedcil. Napriklad dat slevu na novy vuz a stary si odkoupit (a pak at si jej upravi) nebo auto rovnou odkoupit nebo neco. Pokud to bude povinne, smrdi to zalobama jak na stat, tak na VV. A pokud se to proflakne - media, FBu. Tak to bude hromadna zaloba a pak je to zajimave i pro pravniky a pujdou do toho zadara, jen aby se zviditelnili. V americe to takto dopadne a v CR si doufam lidi srat na hlavu nenechaji, ja bych se branil - fakt nemas jistotu, co ta uprava ovlivni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ano, ale kdo ti to prokaze. Ja reknu ze jsem auto vybiral dle tabulkove spotreby a nazdar. Pak jsem nasledne spotrebu reklamoval a servisni technik me vyhodil, ze jsem kokta - tezka noha a cerveny pole. Tohle neni prukazny. A navic muzu vzdy rict, ze spotrebu nesleduji a ze nejezdim asi 'okruh', ktery je na ten merici cyklus. Plus nemam prehustene gumy a neprelepuji Spáry paskou a mam starter.

+ nikdy jsem nedostal slevu na vuz a ani zadny jiny benefit (a to je fakt pravda)

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.auto.cz/tok-meni-nazor-kontroly-aut-s-podvodnym-softwarem-by-mely-byt-povinne-90220

To budou dehtaři rádi. Kdo nepřijde na 2. výzvu na kontrolu v rámci svolávací akce přijde o techničák.

To nebude tak jednoduche, nemame pro to pravni zaklad. Proces schvalovani a uvadeni zakonu do praxe u nas v CR jiste vsichni znate... To je na roky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skodaforum20: podle toho co říkají, vozidlo neplní homologaci, podle které bylo schváleno. Neplní mimo jiné normy pro CO2. Tudíž pozbylo technickou způsobilost. Koncern udělá svolávací akci ( viz vysvětlení Pawouka) a svolá dotčené vozy do servisu, kde tyto vozy uvede do souladu s homologací, čimž opět nabydou technickou způsobilost. Svolávací akce organizuje koncern přes danou státní agenturu. Pokud daný provozovatel nereaguje, nese si všechny následky z provozování nezpůsobilého vozidla na pozemních komunikacích.

Stejné jako zaslepený egr, vykuchanej kat či dpf.

Editováno: , autor: motosman
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...