Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

No jo ta OR 34 byla hezky zubatá :

5a3423879421e_OR34.thumb.jpg.d38e45607a1fa21f02b9db4fd6e51526.jpg

pravda na škodárnách byly často OR 6 :

5a34249ede533_OR6.thumb.jpg.4fd7f6fbed536b5851c550a4dfad80a1.jpg

 

Jiste. Ja je mel i na Ascone OR36. [emoji23] Kam se serou Tvyho brachy snove Continentalky.

No nevím, ale on má stejně jako já zimní Dunlopy.

Ono je taky třeba vzít v potaz, že tehdá ty auta byly těžší a měla menší výkon. Dneska je to lehký, jako papír a téměř okamžitý nástup krouťáku.

Tak na to byla super Š 100 - 136. Těžkej zadek + poháněná zadní náprava.

před 7 hodinami, XJOHNNYX napsal:

Osobně nechápu ani lidi, co jezdí v létě na zimních, protože to chování auta je úplně hrozné. 

Jak hrozné? Nedavno jsem dojížděl zimáky celé léto a byl to můj nejlepší řisičský zážitek. Gumy uměly nezáludně ukázat kdy to začínám přehánět. Navíc mi bylo úplně jedno jak gumy drbu :-). 

No vzhledem k tomu, že v teple zimní pneu měknou si to raději ani nepředstavuji. Navíc třeba já mám jen 15" a ty stojí za houbeles při ostřejší jízdě i v zimě.

Ale hovno. U thalie 6let stary zimaky byly tak ztvrdly ze jsem oproti letnakum nepoznal rozdil. Zaroven jsem u Thalie nepoznal kroutak Motosi [emoji23] Tak ze je to jedno. S najezdem 5tis za rok tohle neresim.
Stane a me 15ky na supersportu jmenem Rapid 195/55 diky tomu nizsimu profilu se taky da. Jen te ja nejsem zavodnik jako Motos Kokta a Ozi..Uz se umi bavit jen o antiradarech za 10setitisice a ujistuji se jak je to dulezite mit a jak se pokutuji i lide co jezdi dle predpisu. [emoji23][emoji23][emoji23]

Před hodinou, stanmar napsal:

Tak na to byla super Š 100 - 136. Těžkej zadek + poháněná zadní náprava.

Jj, to byla paráda. Měl jsem 130 GL, to byl stroj! Předtím jsem měl Poláka 125P (moje první auto), to bylo jako Žigul. V zimě bez pytle písku v kufru nepoužitelný. Škodověnka pak byla jako balzám na duši. Od té doby už nic jiného než Škodovka nebylo. 

Upraveno od beuticek

JoJo. V zimní průjezdnosti byla Škodovka bezkonkurenční. Měl jsem š105 a š130 a gumy snad 15 let staré. Nestalo se abych něco nevyjel. Jinak to bylo auto nahovno, což mě nevadilo a moc rád na něj vzpomínám. 

  • Autor

Tak Oplbiza má asi po Oplovi :D  Leží na Bulovce, někdo to do něj v 70 zezadu nahustil, tzv. Kokta style :D

No hezký. Tak snad bude OK.

No ten Opel dopadl jeste v pohode na rozdil od toho auta co to do nech napalilo. Predek na maderu. On da jen vyztuhu, viko, naraznik a good.
Tohle dostat do Fabie nebo Citigo tak nevim nevim.

  • Autor
No ten Opel dopadl jeste v pohode na rozdil od toho auta co to do nech napalilo. Predek na maderu. On da jen vyztuhu, viko, naraznik a good.
Tohle dostat do Fabie nebo Citigo tak nevim nevim.
Tomu nevěř, bude to hnuté a posunuté až dopředu...

No jasny, dost to musela pohltit podlaha kufru a dale. Ja uz bych takove auto nechtel.

Tak pry zatim to vypada jen na vyztuhy a plasty a pate dvere. Zatim co ten Turan je vepredu rozsekanej na cucky.
Insignie = koncern killer. Nekdy tech prebytecnych 200kg co Insignie ma asi neni uplne na skodu.

Zdar. Tak já jsem v pohodě, auto relativně taky. V pondělí budu vědět víc - je to v Autovars, tak jsem zvědavý, s čím přijdou. Drtivou většinu nárazu vzaly výstuhy, pak nárazník, dveře, elektronika (nefunguje elektronické zavírání) a pak další maličkosti. Insa v porovnání s VW dopadla víceméně dost dobře. Odhad škody je zatím 60 tisíc, ale možná to ještě trochu naroste. IMG-20171216-WA0006.jpgIMG-20171215-WA0012.jpgIMG-20171216-WA0005.jpgIMG-20171216-WA0004.jpgIMG-20171215-WA0015.jpg

  • Autor

Kdyby to bylo opačně, tak má OPEL předek až u okna a zadek koncernu jen deformaci nárazníku a kufru. Zadek je vždycky pevnější. Přesvědčil jsem se u Felicie, nahustil to do mě Rendl a předek na odpis. Já měl lehce poškozený zadek na Felicii. Takže to není tím jak si Plačka myslí, že koncern je špatný.

  • Autor

Nicméně při takovém nárazu se hne celé auto až k čumáku. Nevypadá to, ale laserem se to dá změřit. Dá se říct, že auto už nikdy nebude jako dřív.

vpredu jsou hlavne deformacni zony tak se pulka motoru ihned sroluje

  • Autor

Přesně tak....

  • Autor

Ale tak to holt Sabiza hodí do šmelcu a koupí si za prachy od pojišťovny Fávo :D

Upraveno od Clint

Teď hlavně zabojovat s pojišťovnou. A dát se dokupy. Věřím, že tě bolí celý člověk.

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.