Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Před hodinou, skodaforum20 napsal:

 


Ted jsem měl na několik dní O3 FL s 1.4 TSI s man. převedovkou a i tady je to prostě málo. Já bych ten motor nechtěl. Do města je to v pohodě. Spotřeba na palubním PC 6,8l/100km (90% dálnice, max 140km/h), podle tankování 7,1l/100km.

 

 

To by me tajimalo, co by byla takova idealni motorizace do o3 ... 5l 500kw s dvema turby? Nebo?

A co teprv 1,0 TSI . Tahle motorizace teprv budí vášně (hlavně v těch co s ní ani nejeli jen ji viděli na obrázku v popisku):D

Ze bych updatnul podpis? :D

No tak to pak některé členy budou ovívat mrákoty, zvlát když napíšeš jaký je to žihadlo :kol-128:

 
To by me tajimalo, co by byla takova idealni motorizace do o3 ... 5l 500kw s dvema turby? Nebo?


Pro mě je ideální motorizace 2.0 TDI se 110kW s DSG. 140kW verze má již AdBlue. Já jezdím 90% delší trasy po dálnicích s průměrnou spotřebou kolem 5,6l/100km (podle tankování, 18ti palcová kola). Do města a na kratší trasy by ta 1.4 popř 1.5 TSI byla asi ideální. Každý si musí zvolit motorizaci podle používání.

1.4 nebo 1.5 na kratsi trasy? Wtf? Jak vykon souvisi s delkou tras? To jako ze 1.4 bude po 100km unavena?

 

tim spis ze jezdis delsi trasy - jaky jenrozdil mezi 110kw naftou a 110kw benzinem? 

 

Tyhle blaboly jsou fakt usmevne :)

Asi záleží na celkovém nájezdu, zda je auto soukromé, či nikoliv atd.

Já mám nájezd do 15 tkm ročně, takže je pro mne zbytečné mít diesel a navíc nemám naftu rád jako kapalinu (třeba když mi v právci nateče do rukávu při výměně naft. filtru ...brrr).

1.4 nebo 1.5 na kratsi trasy? Wtf? Jak vykon souvisi s delkou tras? To jako ze 1.4 bude po 100km unavena?

 

tim spis ze jezdis delsi trasy - jaky jenrozdil mezi 110kw naftou a 110kw benzinem? 

 

Tyhle blaboly jsou fakt usmevne [emoji4]

 

Ne, tak jsem to nemyslel. Osobne mi ta 1.4 TSI prisla mdla a linejsi (pri plne nalzenem aute, nutno dodat, ale stejne jezdim i se svou 2.0TDI, rozdil taky ovlivni typ prevodovky). Papirovy vykon neni vsechno. Netvrdim, ze je unavena. Vice nez 1l/100km rozdil na spotrebe. Asi se shodneme na tom, ze benzin je na kratsi trasy nebo jezdeni po meste vhodnejsi reseni.

V cem ta vhodnost spociva? Nebo mate na mysli jen tu spotrebu? Nebo i nejaky jiny aspekt?

 

ja jenom ze na delsich cestach clovek jede konstantne 140... a tam je preci jedno, jestli tech 140 jede 110kw nafta nebo 110kw benzin... nebo treba litrovy 85 kw benzin....

  • Autor

No na dálniční přesuny a delší vzdálenosti je prostě nafta lepší, úspornější, zejména ve vyšších rychlostech. O tom žádná. Mohu porovnat, benzín jsem měl. Na druhou stranu zase se teď v zimě motor pomaleji ohřívá než benzín.

Ok... pokud jde o spotrebu tak ano... 

1litr pri rocnim najezdu do 25tis nehraje roli. To se dehet totiz nezaplati v rozumnem case. Pokud ovsem nekdo jezdi sluzebne 30-70tis rocne neni o cem se bavit.

  • Autor

No já mám mezi 1,8 tsi a 2,0 tdi nyní 1,8 litru k dobru. To znamená, že každý měsíc mám v peněžence 1450 korun navíc. To v bistru nenajdeš ani kdybys běhal celé dny s Vencou po nádraží [emoji23]

 

Na druhou stranu třeba 1,4 tsi žere jen cca o litr víc a rozdíl se tak trochu maže.

 

 

Zvlastni ze jsi tehda delal test spotreby 1.8 TSi kdyz si ji mel vs. pujcena 2.0 TDI a deklaroval si uplne jiny rozdil pri stejne trase. [emoji23][emoji23][emoji23]
Asi zafungoval tzv. Clintuv vliv. Tedy cesky receno, chval co mas abys tomu zacal sam verit, dle potreby. [emoji23][emoji23][emoji23]

Tak předně je to o stylu jízdy, tehdá se kasal že jezdí po dálnici 150 -160km/h a honí se s dieslovými oktávkami - dneska je z něj kloboukář v naftě :kol-50:

Jj, to je pravda. Clinta osvitil naftovy guru a specialista na uspornou jizdu H+C svou kapesni svitilnou a od te doby jezdi na spotrebu. Skoda ze se nebavi s Pawoukem, mohli by spolu na dalsi rocnik Eco Run..[emoji23][emoji23][emoji23]

  • Autor
Zvlastni ze jsi tehda delal test spotreby 1.8 TSi kdyz si ji mel vs. pujcena 2.0 TDI a deklaroval si uplne jiny rozdil pri stejne trase. [emoji23][emoji23][emoji23]

Asi zafungoval tzv. Clintuv vliv. Tedy cesky receno, chval co mas abys tomu zacal sam verit, dle potreby. [emoji23][emoji23][emoji23]

To nebylo relevantní, chce to delší dobu a různé podmínky. Teď to ovšem sedí.

Jezdím stejným stylem.

Hele, nalejme si čistého vína. Diesel je méně citlivý na jízdní styl, takže má menší rozptyl spotřeby. To je fakt, tak se s tím smiřte :D. A teď mě můžete ukamenovat. My se s Clintem za naftu nestydíme :t

  • Autor

Přesně tak, my jsme naftoví labužníci [emoji23]

Mimochodem nejnovější zprávy od servisaka koncernu... Serou se sedmistupňové automaty a to že kurevsky hodně. Nějaká asi výrobní vada. Nevím přesně, ale byl jsem od nich silně odrazován. Nejedná se údajně o DSG.

A nevíš při jakým nájezdu?

  • Autor

Jo ty pumpy prej kolem 150 tis km odchází na našich dvoulitrech, tlumiče jak měl Honza prej drží. Jenže pumpa se vždycky dělala s rozvodama kolem kila, takže to není nic zvláštního.

  • Autor
A nevíš při jakým nájezdu?
Zjistím pak podrobnosti, ale prej na tom není co opravit. Takže výměna [emoji23]

Škodovka má dnes už jen dsg, né? Kdom manuálu.

S benzínem se musí umět. To už chce opravdového pilota. ;-)

Jinak prý 1.5 TSi u nás jezdí za 10-12 litrů. To je tak, když dáš benzín traktoristům.

Tolik let vývoje a stejně to furt stojí za hovno. :D

ono udělat kvalitní kurvítko, které chcípne akorát po záruce, není žádná prdel...

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.