Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Před hodinou, skodaforum20 napsal:

 


Ted jsem měl na několik dní O3 FL s 1.4 TSI s man. převedovkou a i tady je to prostě málo. Já bych ten motor nechtěl. Do města je to v pohodě. Spotřeba na palubním PC 6,8l/100km (90% dálnice, max 140km/h), podle tankování 7,1l/100km.

 

 

To by me tajimalo, co by byla takova idealni motorizace do o3 ... 5l 500kw s dvema turby? Nebo?

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 
To by me tajimalo, co by byla takova idealni motorizace do o3 ... 5l 500kw s dvema turby? Nebo?


Pro mě je ideální motorizace 2.0 TDI se 110kW s DSG. 140kW verze má již AdBlue. Já jezdím 90% delší trasy po dálnicích s průměrnou spotřebou kolem 5,6l/100km (podle tankování, 18ti palcová kola). Do města a na kratší trasy by ta 1.4 popř 1.5 TSI byla asi ideální. Každý si musí zvolit motorizaci podle používání.
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi záleží na celkovém nájezdu, zda je auto soukromé, či nikoliv atd.

Já mám nájezd do 15 tkm ročně, takže je pro mne zbytečné mít diesel a navíc nemám naftu rád jako kapalinu (třeba když mi v právci nateče do rukávu při výměně naft. filtru ...brrr).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.4 nebo 1.5 na kratsi trasy? Wtf? Jak vykon souvisi s delkou tras? To jako ze 1.4 bude po 100km unavena?

 

tim spis ze jezdis delsi trasy - jaky jenrozdil mezi 110kw naftou a 110kw benzinem? 

 

Tyhle blaboly jsou fakt usmevne [emoji4]

 

Ne, tak jsem to nemyslel. Osobne mi ta 1.4 TSI prisla mdla a linejsi (pri plne nalzenem aute, nutno dodat, ale stejne jezdim i se svou 2.0TDI, rozdil taky ovlivni typ prevodovky). Papirovy vykon neni vsechno. Netvrdim, ze je unavena. Vice nez 1l/100km rozdil na spotrebe. Asi se shodneme na tom, ze benzin je na kratsi trasy nebo jezdeni po meste vhodnejsi reseni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na dálniční přesuny a delší vzdálenosti je prostě nafta lepší, úspornější, zejména ve vyšších rychlostech. O tom žádná. Mohu porovnat, benzín jsem měl. Na druhou stranu zase se teď v zimě motor pomaleji ohřívá než benzín.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám mezi 1,8 tsi a 2,0 tdi nyní 1,8 litru k dobru. To znamená, že každý měsíc mám v peněžence 1450 korun navíc. To v bistru nenajdeš ani kdybys běhal celé dny s Vencou po nádraží [emoji23]

 

Na druhou stranu třeba 1,4 tsi žere jen cca o litr víc a rozdíl se tak trochu maže.

 

 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zvlastni ze jsi tehda delal test spotreby 1.8 TSi kdyz si ji mel vs. pujcena 2.0 TDI a deklaroval si uplne jiny rozdil pri stejne trase. [emoji23][emoji23][emoji23]
Asi zafungoval tzv. Clintuv vliv. Tedy cesky receno, chval co mas abys tomu zacal sam verit, dle potreby. [emoji23][emoji23][emoji23]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zvlastni ze jsi tehda delal test spotreby 1.8 TSi kdyz si ji mel vs. pujcena 2.0 TDI a deklaroval si uplne jiny rozdil pri stejne trase. [emoji23][emoji23][emoji23]

Asi zafungoval tzv. Clintuv vliv. Tedy cesky receno, chval co mas abys tomu zacal sam verit, dle potreby. [emoji23][emoji23][emoji23]

To nebylo relevantní, chce to delší dobu a různé podmínky. Teď to ovšem sedí.

Jezdím stejným stylem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, my jsme naftoví labužníci [emoji23]

Mimochodem nejnovější zprávy od servisaka koncernu... Serou se sedmistupňové automaty a to že kurevsky hodně. Nějaká asi výrobní vada. Nevím přesně, ale byl jsem od nich silně odrazován. Nejedná se údajně o DSG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...