Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Hošani, mám kontrolní otázku. Proč u obyčejných aut máme brzdové třmeny na předku i na zadku posazené ve stejné pozici vůči nápravě (tuším že u Octavie jsou oba brzdiče před osou nápravy při pohledu zepředu vozu). A u sportovních aut jsou brzdiče zpravidla na přední nápravě za osou a na zadní nápravě před její osou (např. Teď nový Aston DB11)? Má to umístění brzdových třmenů nějaký zásadní důvod?

Editováno: , autor: Stringo
Vloženo

Kdyby se urvaly, tak aby ti to nerustrelilo motor :D, kufr je fuk.

Hele když tu resite packy, proc si myslíte ze VV ma standard a kdo to ma jinak, tak je to blbe?

Napriklad Pazout ma dalkace asi 1000x lip resene, nez F2 a 02 pred FL a buh vi jakym autum koncernu se packa taky nevraci. To mohl vymyslet jen nejaky kabat a nebo demizon.

  • Pozitivní 1
Vloženo

Tak záleží co máš za destičky. Nevím co je na tom pravdy, ale prý jsou originál destičky od Škody 2 typy, měkčí a tvrdší, potom to brzdí rozdílně, ale co je na tom pravdy nevím...

Vloženo (editace)

¨tak si kup lepší brzdy, máš TDI passata, tak to neníproblém ne? šetříš palivo, tak máš na brzdy :D :D

 

http://auto.bazos.cz/inzerat/58134191/6pist-Porsche-350mm-Brembo-Passat-Octavia-Golf-atd.php

no brzdy vypadaj dobře a hlavně se mi líbí, že jsou vícepístkový. Přemýšlel jsem o brzdách z R36, ale i když jsou větší, stejně je to jen jednopíst. Nahowno. Já to možná přehnal s tím, že to nebrzdí, ale prostě když to rozjedu na krev, je to docela dobrodružný, potom. 

 

Jo a poslouchej, neříkej tomu Passat !!! To je CC  (jako ta moucha, co po ní usneš)   :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:

Editováno: , autor: jirkaK
Vloženo

hoši, vy mě snad chcete urazit nebo co. Starej model jsem měl předtím, než jsem ho rozmlátil. Tohle je téměř poslední výkřik techniky koncernu VW, neboli Das Auto unmeglich  :kol-98:

Vloženo (editace)

mě je úplně jedno, kde ty třmeny jsou, ale víc mi vadí, že z opravdu vysoký rychlosti se to nechce zastavit.

Hele kdyz jde o zivot, tak Skodovka ma v manualu pro RS na strance 254, pokyny pro ridice, malym pismem pod carou psano, ze v případě zavady brzdneho systemu (ac je pravdepodobnost mensi jak 0%), ze mas nechat kvalt, případně dat nejvyssi mozny a otocit klickem do polohy off. Jeste mensim pismem je tam psano, ze maji byt vsichni pripoutani, veci v kabine vozu prisroubovane a vuz mas pote nechat zkontrolovat v aurorizovanem servisu. Takze pokud ti to malo brzdi, mas tady navod na zachranou brzdu. Tedy pokud CC nema lepsi wifikundaci v manualu. Treba cervene tlacitko na padak v kufru. Za tu raketovou cenu by to mohlo byt v zakladu.

Ps: za obsah a spravnost postu nerucim, jsem porad mimo misu.

Editováno: , autor: Radius
Vloženo

no brzdy vypadaj dobře a hlavně se mi líbí, že jsou vícepístkový. Přemýšlel jsem o brzdách z R36, ale i když jsou větší, stejně je to jen jednopíst. Nahowno. Já to možná přehnal s tím, že to nebrzdí, ale prostě když to rozjedu na krev, je to docela dobrodružný, potom. 

 

Jo a poslouchej, neříkej tomu Passat !!! To je CC  (jako ta moucha, co po ní usneš)   :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:

Kokto, máš poslouchat, tak si dej ucho k monitoru jestli něco neuslyšíš ( třeba tu Passat mouchu CC).

 

Stejné jako by si teď někdo vymyslel že Spaceback vlastně není Rapid, ale samostatný model. 

Vloženo

Hele kdyz jde o zivot, tak Skodovka ma v manualu pro RS na strance 254, pokyny pro ridice, malym pismem pod carou psano, ze v případě zavady brzdneho systemu (ac je pravdepodobnost mensi jak 0%), ze mas nechat kvalt, případně dat nejvyssi mozny a otocit klickem do polohy off. Jeste mensim pismem je tam psano, ze maji byt vsichni pripoutani, veci v kabine vozu prisroubovane a vuz mas pote nechat zkontrolovat v aurorizovanem servisu. Takze pokud ti to malo brzdi, mas tady navod na zachranou brzdu. Tedy pokud CC nema lepsi wifikundaci v manualu. Treba cervene tlacitko na padak v kufru. Za tu raketovou cenu by to mohlo byt v zakladu.

Ps: za obsah a spravnost postu nerucim, jsem porad mimo misu.

blbý je, že já návody nečtu. Tak možná koncernu křivdím

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...