Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Motosi vsak jsem psal "zdanlive" bohatstvi. Mas samo pravdu.
Ty vole Clint ucitel v autoskole promluvil. Vetsinou plati, ze kdo neumi, uci. To v NS se trema ulicema ( navic deravejma jako prase) tam je za kinga. Ale jakmile se dostane do Prahy do centra nevi ktera bije. Policajt nepolicajt, tramvaj netramvaj chodec nechodec. Mysli si ze ma vzdy prednost. A semafory jsou o nicem kdyz nerozezna zelenou od cervene. Mel by sis poridit usteckou spz aby hned kazdej vedel do jake skupiny ridicu te zaradit. [emoji23]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Clerfayt napsal:

Četli jste v SM porovnání Karotenu 1.0 a 1.5 TSI? To bych blil. Prakticky se redaktoři snaží lidi přesvědčit, že nad tříválec 1.0 není. Že jede líp a všechno líp než ta 1.5....

Těžko říct, já s Karoqem ještě nejel, snad za týden budu mít půjčenou 1,5 TSI, tak jsem zvědav.

Nicméně v OIII jsem jel jak s 1,0 TSI tak s 1,4 TSI (což je v podstatě 1,5 TSI) a v legálních rychlostech v tom nějaký mohutný rozdíl nebyl - ten se podle mě projeví ve větším zatížení, vyšších otáčkách a vyšších rychlostech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, stanmar napsal:

Těžko říct, já s Karoqem ještě nejel, snad za týden budu mít půjčenou 1,5 TSI, tak jsem zvědav.

Tak pak napiš. V rodině máme 1.4 110kW a 1.2 81kW.  Ta 1.2 jede dobře, ale 1.4 je silnějši a je to znát výrazně.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Plačka odjel ráno do Německa do Berlína, za oknem má cedulku prodám za 30tis EUR. Nechal se zlákat vidinou zisku velkých peněz za jeho megabenzínové auto. Současně má na dveřích samolepky "Kein Diesel in den Städten!:D:D 

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj my máme v práci Yetiho s 1,4 DSG a je to špatný. Šlápneš na plyn, bud se nic neděje, nebo to trhne a vystřelí jako magor. Strašný


Ted jsem měl na několik dní O3 FL s 1.4 TSI s man. převedovkou a i tady je to prostě málo. Já bych ten motor nechtěl. Do města je to v pohodě. Spotřeba na palubním PC 6,8l/100km (90% dálnice, max 140km/h), podle tankování 7,1l/100km.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jsem najel v OIII fc v obci a mimo obec (chvílemi přes limit) jen sotva 30 km, ale spotřeba byla pouze něco málo nad 5,5 l. Ano bylo to jen kousek, ale na druhou stranu vzápětí poté jsem po stejné trase jel se svojí OII 1,8 tsi a že by to bylo nějak zázračně odlišné co se projevu jízdy týká se říct nedá. Dle mého názoru je 1,4 (a zřejmě i její nástupce 1,5 TSI) pro toho, kdo chce jezdit se slušnou spotřebou nejoptimálnější benzínovou motorizací pro O III.

Na Karoq s 1,5 jsem opravdu zvědav.

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...