Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

:D  S tou klimou se nemůžeš divit, když je venku přes 30°C ve stínu, takže na sluníčku je ještě víc. To i ten regulovatelný kompresor pojede na plný koule aby to uchladil.

Vloženo (editace)

A doufám, že jsi mu to neuvěřil....

asi bude v koncernu další jižan, psalo se o zájmu o Fiat, důvodem nejspíš bude americký trh, na který se Fiat nedávno pohodlné dostal díky zakoupení US značky, bylo by zajímavé co by bylo s Ferrari... kdyby bylo součástí akvizice, měl by koncern pořešen i plánovaný vstup do F1

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo (editace)

no, Jirko, v některých ohledech má pravdu. Některé díly jsou lépe zpracované než u ŠA či dokonce VW!

To by mě zajímalo jaké díly.... to jako že je nějaký dodavetel dělá pro Šest jinak, líp?

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo (editace)

Jojo, to by mě také zajímalo ;) (Seat byl vždycky v koncernu až na posledním místě přece a není to tak dávno, co se ho chtěli zbavit, že se neprodává...)

 

Teda Fiata si v koncernu představit nedokážu, jestli je něco horšího, tak asi jen Dacia :D

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

Jak jsem psal, podle mě jde o to, aby se VW dostal do Severní Ameriky naplno a nemusel budovat prodejní síť, tak to udělal i ten Fiat... dále zmiňované Ferrari a možná i dostat se IVECu jako konkurenci pro MAN a Scanii, těch záměrů a spekulací mohou být mraky...

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo (editace)

Co Ferrari, ale Maserati. Jo myslím, že Fiatu patří alespoň z větší části Chrysler tedy Jeep, Dodge atd. Tedy nepodceňovat. Ale následně se psalo, že to je fáma zájem toho VW, 

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo

Dneska mě brácha vozil tou svou novou prdlavkou a celou dobu mě přesvědčoval, že Seat je vlastně lepší jak oktávka ;)

On má ale trochu pravdu... Když pominu kufr, tak koupíš stejné auto za méně. To z mého pohledu Seatu dost nahrává. Ty seš tak trochu zaslepen na Škodu, ale pro normální lidi je to ta samá plechovka a ještě levnější. A píšeš to tak ironicky jako kdyby oktávka byla bůh ví co.... zklamu tě, bohužel není, zvlášť ne O3.

  • Pozitivní 2
Vloženo

Tak já nejsem uplně stoprocentně pro škodovku, koncernová auta mi vyhovují všechna. U toho Seata je průser ten malej kufr a Cupru v Combi ještě nedělají. To bude dřív STčko v combi u Forda.

Já nejsem zastánce Forda, ale designově se mi to nové ST-čko (po FL) líbí víc jak Cupra od Seata.

Vloženo (editace)

S ním jsem jel a dost hrůza, neskutečná koza. Když to nenaložíš, tak skáče zadek do vzduchu :D (jinak ale vzhledově pěkné auto)

 

Opravdu auto na hory....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

ono bych rekl, ze to skace asi stejne jako amarok, to jsou proste auta na jine pouziti a ne na dojizdeni, ktere praktiikuje Clint.

 

Pro Clinta na jjeho pracovni dojizdeni by byl nejlepsi hodne silnej VW Crafter, aby mohl vozit do prace cele straseci a jeste na tom rejzoval. Na vikendy si pak koupi Cupru, aby mohl poradne litat se samosvorem. A samozrejeme si oboje necha chipnout, protozze jinak to bude dycky vycichly :kol-46:

  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)

A doufám, že jsi mu to neuvěřil....

asi bude v koncernu další jižan, psalo se o zájmu o Fiat, důvodem nejspíš bude americký trh, na který se Fiat nedávno pohodlné dostal díky zakoupení US značky, bylo by zajímavé co by bylo s Ferrari... kdyby bylo součástí akvizice, měl by koncern pořešen i plánovaný vstup do F1

 

to teda nevím, kam na tyto utopie chodíš... :D

Vstup VW do F1 se připravuje již asi čtyři roky a bude se, podle mých nynějších informací přímo z VW Motorsport, jednat o tým RedBull. Protože je to vlastně malá domů, neboť majitel RedBullu Mateschitz je vlastníkem i části akcií VW ;) Navíc spolupráce VW Motorsport a RB byla a je velice plodná a přináší oběma firmám velké prachy. A o to jim jde. Navíc Renault v tuto chvíli vůbec nepobral novou technologii současných přeplňovaných motorů pro formuli, takže tam je výměna vcelku jednoduchá a pochopitelná. Jen je třeba nechat doběhnout současnou smlouvu...  :kol-43:

 

EDIT: pokud chceš rozebírat pozici IVECA na trhu užitkových vozidel, pak Tě můžu ujistit, že konkurentem pro MAN a Scanii je hlavně VOLVO a DAF (resp. koncern Paccar) a hlavně MERCEDES. Protože to jsou značky, které vyrábějí pod vlastní značkou celou škálu od šestitun až po velké speciály na nadměrné transporty a hlavně autobusy. IVECO kdysi bylo jedničkou ve svém oboru velkých náklaďáků, ale ty doby jsou už pryč. Dnes se spíše koncentrují na dodávky a městskou rozvážku, příp. meziměstskou přepravu.

Ale velký prachy se dělají v dálkových tahačích, kdy se ty auta permanentně po třech až pěti letech točí, a pak v autobusech.

 

Jojo, to by mě také zajímalo ;) (Seat byl vždycky v koncernu až na posledním místě přece a není to tak dávno, co se ho chtěli zbavit, že se neprodává...)

 

Teda Fiata si v koncernu představit nedokážu, jestli je něco horšího, tak asi jen Dacia :D

 

Jirko, rozhodnutí o pozvednutí SEATu v rámci koncernu a tím pádem jeho záchrana před krachem se udělalo před zhruba 3 lety. Ale naplno se to začalo realizovat až příchodem pana Stackmanna před dvěma roky. Od té doby je značka opět na vzestupu a má nyní de facto pozici Škodovky v roce 1996 - vývoj OI, velké investice do modernizace a rozšíření závodů, vysoká kvalita dílenského zpracování.

Jediný směr, kde zatím SEAT pokulhává je oblast služeb v sales a after sales; tam v tuto chvíli doplácejí na některá chybná rozhodnutí managementu z před pěti šesti lety, kdy se síť autorizovaných prodejců a servisů redukovala zhruba o 30%...

A co je super, tak se značce začíná dařit na domácí půdě ve Španělsku, což je pro ni klíčový trh - něco jako postavení ŠA v tuzemsku. Ve Španělsku hodně lidí přesedlalo na Dacie a Renaulty, které se však v mořském vzduchu v rez a prach obrátily :D

Editováno: , autor: Honza9007
  • Pozitivní 3
Vloženo

tak tohle by me hodne lakalo, ale je to trochu mimo realitu s ohledem na tu cenu :(

no musis mit od 9 do 15 mil a mas takove  auto,850 koni a vazi 3t a tlumic s pruzinou ma na delku pres dva metry,vse je delane na zakazku zadna serie,proto ta cena:)

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...