Publikováno Červenec 17, 201312 r Š.Octavia I - 1.9 TDI 81kW r.v.2001 Asv Po nastartování mi někdy nenaskočí turbo(občas pomůže vypnout motor, nastartovat znova a ok, jindy i to nepomůže). Jsem přesvědčen, že je to tím, že po otočením klíčku nesepné elektromagnetický ventil N75 a proto nenaskočí turbo. Pokud po nastartovaní slyším zvuk, že někde něco cvakne, turbo jede....pokud nic necvakne, turbo prostě nejde. Ventil N75 je nový, v něm jako takovém to nebude. Spíš se chci zeptat, kde může být příčina proč ventil někdy po nastartovaní dá se říct nesepíná a tudíž turbo nerozjede? Chci upřesnit, že jakmile po nastartovaní turbo naskočí, tak už jede pořád-žádné padaní do nouzáku a podobně a tlačí jak má. Dostal jsem tip na Relé v pojistné skříni, ale nevím, které relé může právě ten ventil ovládat. Poradí mi někdo, nebo nějaký jiný tip kde hledat závadu v elektroinstalaci? Taky mě napadlo, jestli nemůže řídicí jednotka dávat nějaký signál pro ventil....těžko říct, v elektrice nejsem zběhly, takže bude fajn každá rada. Pokud by se přece jenom někdo našel a psal mi rady typu...vyměnit podtlakové hadičky, vyčistit egr, váha, podtlakovka, zatuhle lopatky v turbu atd, tak předem píšu, že todle vše je vyměněno a turbo je po repassu. Takže musí být problém někde v elektrice a už jsem zoufalý. Díky za každou radu :-) Upraveno Červenec 17, 201312 r od Rostišrot
Srpen 9, 201312 r zkus se podívat na mé příspěvky, mám tam jak jsem řešil ventil N75, jenže já ho tam nemám, ale mám tam celou rozvodou skříňku a ta mi dělala brajgl, občas mi to spadlo do nouzáku, ted po výměně skřínky už to nedělá.Nevím teda jestli máš zrovna motor BKD jako já, ale možná ta skříňka s rozvodem hadic do čidla chcípací klapky a magnetického ventilu N75.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.