Publikováno Červenec 21, 201312 r Čaute. Cez VAG som zistil (nakolko mi začala svietiť kontrolka elektroniky motora), že mám nefunkčnú lambda sondu č.2 (za katalizátorom). Ak som správne pochopil tak č 1. je bližšie k motoru. Potreboval by som veideť, ako sa dostať ku konektoru. Sondu vidím, ale kábel vedie ďalej pod plastový kryt -viď. foto, ktorý však neviem zdemontovať, pretože nikde nevidím sktrutky, alebo rýchlo upínaky. Ďakujem
Červenec 21, 201312 r Autor Jasné, len neviem, ako ho dať dolu ...nikde nevidím skrutky, alebo rychloupinaky.
Červenec 21, 201312 r tak bud tam máš toto http://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/n90796501-podlozka-vejarovita-oe-4487.html ,alebo plastové matice na 10-ku kľúč ...
Červenec 21, 201312 r Autor JJ sú tam tie vejárové podložky....no veru, s tým som sa ešte nestretol...normálne ich iba vyhaknem?
Červenec 21, 201312 r Je to starý provedení, pak už se dávali taková plastový matičky s talířkem na 10 klíč. Máš dvě možnosti, rozstříhat je a nepoškodit ty plastový placky na dvou stranách, nebo pracnější je je vytočit a pak z krytu vyndat. Já jsem je například na krytu vodního kanálu kde drží tapec vytáčel. Mám doma přichystaný ty matičky s talířkem že to vyměním až budu tahat elektriku k alarmu a snímači náklonu nápravy. Můžu ti to zítra nafotit a sem vložit, pokud to bude stačit Upraveno Červenec 21, 201312 r od Combi2002
Červenec 21, 201312 r lubo celý ten kryt dolu nedávaj...stačí si to len povoliť v blízkosti toho konektora sondy,vraz tam niečo,aby si to mal odtiahnuté od podlahy a dostatok miesta pre manipuláciu s tým konektorom...
Červenec 28, 201312 r Autor Dekel musel komplet dolu, nešlo to inak. On je tam totiž ešte jeden kryt, pod ktorým je kontektor. Ale mám ďalší, relatívne triviálny problém ..haha...neviem, uvolniť 11 rokov starú zapečenú lambdu ..niekto hovorí nahriať, no neviem....kladivo a vydlicová 22ka nepomáhajú Upraveno Červenec 28, 201312 r od lubo628
Srpen 31, 201312 r Přesně tak musí celý dolů jinak to nejde, Je tam kryt ve kterým jsou secvaknutý konektory do sebe. Povolíš dvě plastový matičky a sundáš, otočíš a tam je to spojený do sebe, jeden konektor od lambdy a druhý co vede kolem ABS do kabelovýho svazku motoru. Upraveno Srpen 31, 201312 r od Combi2002
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.