Pawouk Vloženo 22. Červenec 2013 Vloženo 22. Červenec 2013 Škoda Octavia III vs. Audi A3 Sportback, Seat Leon a Volkswagen Golf - Bratrovražedný boj http://www.auto.cz/skoda-octavia-iii-vs-audi-a3-sportback-seat-leon-volkswagen-golf-bratrovrazedny-boj-72933 Novinka - Seat Leon ST http://www.auto.cz/seat-leon-st-sportovni-design-589-l-zavazadel-4x4-75635 Citovat
Pawouk Vloženo 23. Červenec 2013 Autor Vloženo 23. Červenec 2013 Test VW Golf GTI – Legenda pokračuje.http://www.auto.cz/test-vw-golf-gti-legenda-pokracuje-75628 Citovat
Pawouk Vloženo 25. Červenec 2013 Autor Vloženo 25. Červenec 2013 Rychlá kombi: Co koupit – Ford, Renault, nebo Škodu? http://www.auto.cz/rychla-kombi-co-koupit-ford-renault-skodu-75698 Citovat
Luman Vloženo 28. Září 2013 Vloženo 28. Září 2013 Dnes jsem se svezl s novou Toyoutou Auris 1.4 TDi 66kw, a musím říct, že je to velmi příjemný a pružný motor pro rodinné auto. Jelikož chci kupovat O3 66kw, tak jsem si byl udělal obrázek o konkurenci. Klidně bych si takové auto dokázal v garáži i představit, ale proti O3 je vnitřní prostor znatelně menší a hlavně ten design palubky - prostě se mi to nelíbí. Citovat
Pawouk Vloženo 7. Říjen 2013 Autor Vloženo 7. Říjen 2013 Srovnávací test OIII Combi 1.6 TDI CR 77 kW vs Hyundai i30 kombi 1.6 CRDi 81 kWtest.pdf Citovat
Pawouk Vloženo 7. Říjen 2013 Autor Vloženo 7. Říjen 2013 No nikterak přesvědčivé vítězství. Dřívější propastné rozdíly se holt zmenšují velkou rychlostí. Citovat
Václav Š. Vloženo 7. Říjen 2013 Vloženo 7. Říjen 2013 (editace) A to mě právě štve. Jako by nestačil ten vzestup šikmookých, Škoda jim jde těma svýma úsporama ještě naproti. Třeba ta zpropadená kliková náprava - třebaže to 95 % lidí při jízdě nepozná, tak prodejci od konkurence díky tomu dostali úžasnej argument. Editováno: 7. Říjen 2013, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek. :-) Citovat
Pawouk Vloženo 7. Říjen 2013 Autor Vloženo 7. Říjen 2013 Tlak na cenu je neúprosný,s tím těžko něco udělá. Navíc,klikovou nápravu mají i jiné vozy této třídy,ale vyřešit by se to dalo příplatkem za víceprvkovou u slabších motorizací - tam by se ukázal skutečný zájem zákazníků o techniku. Citovat
Luman Vloženo 7. Říjen 2013 Vloženo 7. Říjen 2013 (editace) Taky jsem hned ráno sháněl SM a koupil jsem až na třetí benzince - dnes jako by to lidi kupovali útokem. Je pravda, že ten rozdíl jak píšou není zas tak veliký a O3 vyhrála opravdu o prsa, ale měli by takový test uděl se stejnýma autama až budou mít najeto 100tkm, pak by se asi ukázalo, kdo je vítěz, Jinak já bych si I30 nekoupil, ani kdyby byla za 1/2 ceny O3 - mě ten design vůbec nesedí - tam už chybý opravdu jen ta disco koule pod stropem. Editováno: 7. Říjen 2013, autor: Luman Citovat
kokta7 Vloženo 7. Říjen 2013 Vloženo 7. Říjen 2013 (editace) půlka lidí ani neví co je nafta a benzín a jaky je rozdíl mezi slepicí nebo korejcem, další půlka jsou zaměstnanci a zbytek si hold koupí golfa, RS nebo 1.8 tsi.... Editováno: 7. Říjen 2013, autor: kokta7 Citovat
Pawouk Vloženo 7. Říjen 2013 Autor Vloženo 7. Říjen 2013 Mně to tak hrozný nepřijde,kromě těch různých a různobarevných displejů. Co bych do OIII přebral,je vnitřní madlo dvěří,to mně u OIII přijde dost hrozný,navíc je výplň dveří jen plastová... Citovat
Václav Š. Vloženo 7. Říjen 2013 Vloženo 7. Říjen 2013 On ten povrch toho plastovýho kusu ve dveřích v OIII je docela příjemnej, ale v zimě to musí hrozně studit. A je to takový neútulný. S madlama souhlasím - to je laciná bída, stejně jako u OII FL. Přitom je to zrovna část auta, kterou má člověk každej den v ruce. Tomu měli věnovat největší pozornost. Citovat
kokta7 Vloženo 7. Říjen 2013 Vloženo 7. Říjen 2013 madla O II FL no to je vrzačka... kdyby do RS, L@k a scout dali aspon kvalitnější nebo za příplatek i u nižších výbav.... nebo si nechat na míru vyrobit, to není dnes problém Citovat
Václav Š. Vloženo 7. Říjen 2013 Vloženo 7. Říjen 2013 Přesně, vrzačka! A u řidiče je to taky hrůza. To mám dokonce už vyměněný, protože se ta tyčka, kterou člověk zavírá dveře, utrhla od zbytku :-D Citovat
Pawouk Vloženo 7. Říjen 2013 Autor Vloženo 7. Říjen 2013 Chybějící kousek textilu by dveře zhodnotil. V OII ty madla alespoň vypadají,že tam patří,u OIII tam tak nějak divně humpolácky trčí do prostoru. Citovat
bojler Vloženo 7. Říjen 2013 Vloženo 7. Říjen 2013 Když narvete extrémní balíky do reklamy a kopírování prakticky všeho, doháníte na první pohled rychle. Srovnání podvozku je třeba zcela mimo, I30 combi je oproti Octavii extrémně neohrabaná, těžká, dělá si co chce. Tlumení nerovností nic moc. I když není Octavia materiálově nijak exkluzivní, tak oproti korejci má pořád ještě náskok. Citovat
Luman Vloženo 13. Říjen 2013 Vloženo 13. Říjen 2013 (editace) Tak jsem byl včera na otevřených dnech FORDu a vyzkoušel jsem jejich vozy. Nejdříve jsem se šel projet naftovým Fokusem 1.6 85kw - sedačky pohodlné, ale prostor pro cestující jak ve Fabii. A ten motor to byla hrůza, jelo to jenom v otáčkách, jinak úplně mrtvý - motorem Toyota 1.4TDi 66kw se to absolutně nadá srovnat. A pak jsem sedl do Mondea benzín 110kw (nevím kolik přesně) - prostor pro cestující se proti Octávii nedá srovnat, ale sedačky nečekaně až moc tvrdé a nepohodlné. No a motor,sice byla znát síla, ale kdybych nevěděl že je přeplňovaný, tak oproti mé atmosféře žádný rozdíl.A hlavně Mondeo mělo absolutně nepřesné žazení - o proti VW group jsou jak 20 let pozadu. Jinak Fokus má alespoň pro mě o třídu hezčí interiér než Mondeo. Takže kvůli motorům u mě Ford absolutně propadl - nejhorší ze všech značek co jsem jezdil (i ty Korejci mají pohodlnější motory). Editováno: 13. Říjen 2013, autor: Luman Citovat
Voice Vloženo 13. Říjen 2013 Vloženo 13. Říjen 2013 Když narvete extrémní balíky do reklamy a kopírování prakticky všeho, doháníte na první pohled rychle. Srovnání podvozku je třeba zcela mimo, I30 combi je oproti Octavii extrémně neohrabaná, těžká, dělá si co chce. Tlumení nerovností nic moc. I když není Octavia materiálově nijak exkluzivní, tak oproti korejci má pořád ještě náskok. A nejsi mimo spíš ty? Citovat
wolfspitz Vloženo 13. Říjen 2013 Vloženo 13. Říjen 2013 Zajímavej článek a poznatek je že je opravdu minimální ztráta při prodeji po pěti letech mezi oběma značkama. Dále lepší motor u Korejce a to je taky podstatný pro spokojený užívání auta. Při tomto tempu zlepšování bude další model I30 jasný vítěz. Kdo by si před 10 lety pomyslel ze Škoda bude bojovat s Korejcema a to tak těsně ve výsledku testu. Myslím že za tři roky se pořadí obrátí, protože konkurence většinou postaví skoro nové auto místo menších kosmetických úprav jako to dělá Škoda. Citovat
bicista Vloženo 14. Říjen 2013 Vloženo 14. Říjen 2013 Hlavne Hyundai priravuje novy motor 1,2 s turbem 1.2TCi Kappa. Sem zvedavej jaky to bude mit hodnoty vykonu a momentu.Francouzi maji TCe , VW ma TSi, kdyz ty pismenka prokombinujem je z toho TCi. Citovat
bojler Vloženo 14. Říjen 2013 Vloženo 14. Říjen 2013 A nejsi mimo spíš ty? Asi ano. Nemám potřebu srovnávat auta podle ceníků a testů novinářů žijících z reklamy. Tak jako jsou v některých případech nekritičtí ke Škodě, tak jsou v poslední době extrémně nekritičtí právě k Hojandé. Právě korejská neobratnost je věc, která po přesednutí z Octavie člověka třískne přes nos jako první. To samé motor s nominální hodnotou 99kW, která je dostupná možná tak někde u omezovače. Sorry. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.