Publikováno Červenec 22, 201312 r Škoda Octavia III vs. Audi A3 Sportback, Seat Leon a Volkswagen Golf - Bratrovražedný boj http://www.auto.cz/skoda-octavia-iii-vs-audi-a3-sportback-seat-leon-volkswagen-golf-bratrovrazedny-boj-72933 Novinka - Seat Leon ST http://www.auto.cz/seat-leon-st-sportovni-design-589-l-zavazadel-4x4-75635
Červenec 23, 201312 r Autor Test VW Golf GTI – Legenda pokračuje.http://www.auto.cz/test-vw-golf-gti-legenda-pokracuje-75628
Červenec 25, 201312 r Autor Rychlá kombi: Co koupit – Ford, Renault, nebo Škodu? http://www.auto.cz/rychla-kombi-co-koupit-ford-renault-skodu-75698
Září 28, 201311 r Dnes jsem se svezl s novou Toyoutou Auris 1.4 TDi 66kw, a musím říct, že je to velmi příjemný a pružný motor pro rodinné auto. Jelikož chci kupovat O3 66kw, tak jsem si byl udělal obrázek o konkurenci. Klidně bych si takové auto dokázal v garáži i představit, ale proti O3 je vnitřní prostor znatelně menší a hlavně ten design palubky - prostě se mi to nelíbí.
Říjen 7, 201311 r Autor Srovnávací test OIII Combi 1.6 TDI CR 77 kW vs Hyundai i30 kombi 1.6 CRDi 81 kWtest.pdf
Říjen 7, 201311 r Autor No nikterak přesvědčivé vítězství. Dřívější propastné rozdíly se holt zmenšují velkou rychlostí.
Říjen 7, 201311 r A to mě právě štve. Jako by nestačil ten vzestup šikmookých, Škoda jim jde těma svýma úsporama ještě naproti. Třeba ta zpropadená kliková náprava - třebaže to 95 % lidí při jízdě nepozná, tak prodejci od konkurence díky tomu dostali úžasnej argument. Upraveno Říjen 7, 201311 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek. :-)
Říjen 7, 201311 r Autor Tlak na cenu je neúprosný,s tím těžko něco udělá. Navíc,klikovou nápravu mají i jiné vozy této třídy,ale vyřešit by se to dalo příplatkem za víceprvkovou u slabších motorizací - tam by se ukázal skutečný zájem zákazníků o techniku.
Říjen 7, 201311 r Taky jsem hned ráno sháněl SM a koupil jsem až na třetí benzince - dnes jako by to lidi kupovali útokem. Je pravda, že ten rozdíl jak píšou není zas tak veliký a O3 vyhrála opravdu o prsa, ale měli by takový test uděl se stejnýma autama až budou mít najeto 100tkm, pak by se asi ukázalo, kdo je vítěz, Jinak já bych si I30 nekoupil, ani kdyby byla za 1/2 ceny O3 - mě ten design vůbec nesedí - tam už chybý opravdu jen ta disco koule pod stropem. Upraveno Říjen 7, 201311 r od Luman
Říjen 7, 201311 r půlka lidí ani neví co je nafta a benzín a jaky je rozdíl mezi slepicí nebo korejcem, další půlka jsou zaměstnanci a zbytek si hold koupí golfa, RS nebo 1.8 tsi.... Upraveno Říjen 7, 201311 r od kokta7
Říjen 7, 201311 r Autor Mně to tak hrozný nepřijde,kromě těch různých a různobarevných displejů. Co bych do OIII přebral,je vnitřní madlo dvěří,to mně u OIII přijde dost hrozný,navíc je výplň dveří jen plastová...
Říjen 7, 201311 r On ten povrch toho plastovýho kusu ve dveřích v OIII je docela příjemnej, ale v zimě to musí hrozně studit. A je to takový neútulný. S madlama souhlasím - to je laciná bída, stejně jako u OII FL. Přitom je to zrovna část auta, kterou má člověk každej den v ruce. Tomu měli věnovat největší pozornost.
Říjen 7, 201311 r madla O II FL no to je vrzačka... kdyby do RS, L@k a scout dali aspon kvalitnější nebo za příplatek i u nižších výbav.... nebo si nechat na míru vyrobit, to není dnes problém
Říjen 7, 201311 r Přesně, vrzačka! A u řidiče je to taky hrůza. To mám dokonce už vyměněný, protože se ta tyčka, kterou člověk zavírá dveře, utrhla od zbytku :-D
Říjen 7, 201311 r Autor Chybějící kousek textilu by dveře zhodnotil. V OII ty madla alespoň vypadají,že tam patří,u OIII tam tak nějak divně humpolácky trčí do prostoru.
Říjen 7, 201311 r Když narvete extrémní balíky do reklamy a kopírování prakticky všeho, doháníte na první pohled rychle. Srovnání podvozku je třeba zcela mimo, I30 combi je oproti Octavii extrémně neohrabaná, těžká, dělá si co chce. Tlumení nerovností nic moc. I když není Octavia materiálově nijak exkluzivní, tak oproti korejci má pořád ještě náskok.
Říjen 13, 201311 r Tak jsem byl včera na otevřených dnech FORDu a vyzkoušel jsem jejich vozy. Nejdříve jsem se šel projet naftovým Fokusem 1.6 85kw - sedačky pohodlné, ale prostor pro cestující jak ve Fabii. A ten motor to byla hrůza, jelo to jenom v otáčkách, jinak úplně mrtvý - motorem Toyota 1.4TDi 66kw se to absolutně nadá srovnat. A pak jsem sedl do Mondea benzín 110kw (nevím kolik přesně) - prostor pro cestující se proti Octávii nedá srovnat, ale sedačky nečekaně až moc tvrdé a nepohodlné. No a motor,sice byla znát síla, ale kdybych nevěděl že je přeplňovaný, tak oproti mé atmosféře žádný rozdíl.A hlavně Mondeo mělo absolutně nepřesné žazení - o proti VW group jsou jak 20 let pozadu. Jinak Fokus má alespoň pro mě o třídu hezčí interiér než Mondeo. Takže kvůli motorům u mě Ford absolutně propadl - nejhorší ze všech značek co jsem jezdil (i ty Korejci mají pohodlnější motory). Upraveno Říjen 13, 201311 r od Luman
Říjen 13, 201311 r Když narvete extrémní balíky do reklamy a kopírování prakticky všeho, doháníte na první pohled rychle. Srovnání podvozku je třeba zcela mimo, I30 combi je oproti Octavii extrémně neohrabaná, těžká, dělá si co chce. Tlumení nerovností nic moc. I když není Octavia materiálově nijak exkluzivní, tak oproti korejci má pořád ještě náskok. A nejsi mimo spíš ty?
Říjen 13, 201311 r Zajímavej článek a poznatek je že je opravdu minimální ztráta při prodeji po pěti letech mezi oběma značkama. Dále lepší motor u Korejce a to je taky podstatný pro spokojený užívání auta. Při tomto tempu zlepšování bude další model I30 jasný vítěz. Kdo by si před 10 lety pomyslel ze Škoda bude bojovat s Korejcema a to tak těsně ve výsledku testu. Myslím že za tři roky se pořadí obrátí, protože konkurence většinou postaví skoro nové auto místo menších kosmetických úprav jako to dělá Škoda.
Říjen 14, 201311 r Hlavne Hyundai priravuje novy motor 1,2 s turbem 1.2TCi Kappa. Sem zvedavej jaky to bude mit hodnoty vykonu a momentu.Francouzi maji TCe , VW ma TSi, kdyz ty pismenka prokombinujem je z toho TCi.
Říjen 14, 201311 r A nejsi mimo spíš ty? Asi ano. Nemám potřebu srovnávat auta podle ceníků a testů novinářů žijících z reklamy. Tak jako jsou v některých případech nekritičtí ke Škodě, tak jsou v poslední době extrémně nekritičtí právě k Hojandé. Právě korejská neobratnost je věc, která po přesednutí z Octavie člověka třískne přes nos jako první. To samé motor s nominální hodnotou 99kW, která je dostupná možná tak někde u omezovače. Sorry.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.