Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
Pawouk

OIII vs konkurence

    Doporučené příspěvky

    Škoda Octavia III vs. Audi A3 Sportback, Seat Leon a Volkswagen Golf - Bratrovražedný boj

    http://www.auto.cz/skoda-octavia-iii-vs-audi-a3-sportback-seat-leon-volkswagen-golf-bratrovrazedny-boj-72933

     

    Novinka - Seat Leon ST

    http://www.auto.cz/seat-leon-st-sportovni-design-589-l-zavazadel-4x4-75635

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dnes jsem se svezl s novou Toyoutou Auris 1.4 TDi 66kw, a musím říct, že je to velmi příjemný a pružný motor pro rodinné auto. Jelikož chci kupovat O3 66kw, tak jsem si byl udělal obrázek o konkurenci. Klidně bych si takové auto dokázal v garáži i představit, ale proti O3 je vnitřní prostor znatelně menší a hlavně ten design palubky - prostě se mi to nelíbí.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Srovnávací test OIII Combi 1.6 TDI CR 77 kW vs Hyundai i30 kombi 1.6 CRDi 81 kW

    test.pdf

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No nikterak přesvědčivé vítězství.

    Dřívější propastné rozdíly se holt zmenšují velkou rychlostí.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A to mě právě štve. Jako by nestačil ten vzestup šikmookých, Škoda jim jde těma svýma úsporama ještě naproti. Třeba ta zpropadená kliková náprava - třebaže to 95 % lidí při jízdě nepozná, tak prodejci od konkurence díky tomu dostali úžasnej argument.

    Editováno na Pawouk
    Necituj předchozí příspěvek. :-)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tlak na cenu je neúprosný,s tím těžko něco udělá. Navíc,klikovou nápravu mají i jiné vozy této třídy,ale vyřešit by se to dalo příplatkem za víceprvkovou u slabších motorizací - tam by se ukázal skutečný zájem zákazníků o techniku.  :kol-32:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Taky jsem hned ráno sháněl SM a koupil jsem až na třetí benzince - dnes jako by to lidi kupovali útokem.

    Je pravda, že ten rozdíl jak píšou není zas tak veliký a O3 vyhrála opravdu o prsa, ale měli by takový test uděl se stejnýma autama až budou mít najeto 100tkm, pak by se asi ukázalo, kdo je vítěz, Jinak já bych si I30 nekoupil, ani kdyby byla za 1/2 ceny O3 - mě ten design vůbec nesedí - tam už chybý opravdu jen ta disco koule pod stropem. 

    Editováno na Luman

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    půlka lidí ani neví co je nafta a benzín a jaky je rozdíl mezi slepicí nebo korejcem, další půlka jsou zaměstnanci a zbytek si hold koupí golfa, RS nebo 1.8 tsi....

    Editováno na kokta7

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mně to tak hrozný nepřijde,kromě těch různých a různobarevných displejů. Co bych do OIII přebral,je vnitřní madlo dvěří,to mně u OIII přijde dost hrozný,navíc je výplň dveří jen plastová...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    On ten povrch toho plastovýho kusu ve dveřích v OIII je docela příjemnej, ale v zimě to musí hrozně studit. A je to takový neútulný. S madlama souhlasím - to je laciná bída, stejně jako u OII FL. Přitom je to zrovna část auta, kterou má člověk každej den v ruce. Tomu měli věnovat největší pozornost.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    madla O II FL no to je vrzačka... kdyby do RS, L@k a scout dali aspon kvalitnější nebo za příplatek i u nižších výbav.... nebo si nechat na míru vyrobit, to není dnes problém ;)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Přesně, vrzačka! A u řidiče je to taky hrůza. To mám dokonce už vyměněný, protože se ta tyčka, kterou člověk zavírá dveře, utrhla od zbytku :-D

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Chybějící kousek textilu by dveře zhodnotil. V OII ty madla alespoň vypadají,že tam patří,u OIII tam tak nějak divně humpolácky trčí do prostoru.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Když narvete extrémní balíky do reklamy a kopírování prakticky všeho, doháníte na první pohled rychle. Srovnání podvozku je třeba zcela mimo, I30 combi je oproti Octavii extrémně neohrabaná, těžká, dělá si co chce. Tlumení nerovností nic moc. I když není Octavia materiálově nijak exkluzivní, tak oproti korejci má pořád ještě náskok.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak jsem byl včera na otevřených dnech FORDu a vyzkoušel jsem jejich vozy.

    Nejdříve jsem se šel projet naftovým Fokusem 1.6 85kw - sedačky pohodlné, ale prostor pro cestující jak ve Fabii. A ten motor to byla hrůza, jelo to jenom v otáčkách, jinak úplně mrtvý - motorem Toyota 1.4TDi 66kw se to absolutně nadá srovnat.

    A pak jsem sedl do Mondea benzín 110kw (nevím kolik přesně) - prostor pro cestující se proti Octávii nedá srovnat, ale sedačky nečekaně až moc tvrdé a nepohodlné. No a motor,sice byla znát síla, ale kdybych nevěděl že je přeplňovaný, tak oproti mé atmosféře žádný rozdíl.A hlavně Mondeo mělo absolutně nepřesné žazení - o proti VW group jsou jak 20 let pozadu.

    Jinak Fokus má alespoň pro mě o třídu hezčí interiér než Mondeo.

    Takže kvůli motorům u mě Ford absolutně propadl - nejhorší ze všech značek co jsem jezdil (i ty Korejci mají pohodlnější motory).

    Editováno na Luman

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Když narvete extrémní balíky do reklamy a kopírování prakticky všeho, doháníte na první pohled rychle. Srovnání podvozku je třeba zcela mimo, I30 combi je oproti Octavii extrémně neohrabaná, těžká, dělá si co chce. Tlumení nerovností nic moc. I když není Octavia materiálově nijak exkluzivní, tak oproti korejci má pořád ještě náskok.

    A nejsi mimo spíš ty?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zajímavej článek a poznatek je že je opravdu minimální ztráta při prodeji po pěti letech mezi oběma značkama. Dále lepší motor u Korejce a to je taky podstatný pro spokojený užívání auta. Při tomto tempu zlepšování bude další model I30 jasný vítěz. Kdo by si před 10 lety pomyslel ze Škoda bude bojovat s Korejcema a to tak těsně ve výsledku testu. Myslím že za tři roky se pořadí obrátí, protože konkurence většinou postaví skoro nové auto místo menších kosmetických úprav jako to dělá Škoda.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Hlavne Hyundai priravuje novy motor 1,2 s turbem   1.2TCi Kappa.   Sem zvedavej jaky to bude mit hodnoty vykonu a momentu.
    Francouzi maji TCe ,  VW ma TSi,   kdyz ty pismenka  prokombinujem je z toho TCi.  :)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A nejsi mimo spíš ty?

     

    Asi ano. Nemám potřebu srovnávat auta podle ceníků a testů novinářů žijících z reklamy. Tak jako jsou v některých případech nekritičtí ke Škodě, tak jsou v poslední době extrémně nekritičtí právě k Hojandé. Právě korejská neobratnost je věc, která po přesednutí z Octavie člověka třískne přes nos jako první. To samé motor s nominální hodnotou 99kW, která je dostupná možná tak někde u omezovače. Sorry.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×