mike_k Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 Tak Skodovka je taky kvalitou az za VW, takze na tom nevidim nic divneho. Stejne jako je Seat za Skodovkou. Ze je neco v jednom koncernu nevypovida temer o nicem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 Jasně kvalitou "tapecu" v interiéru to asi ano, ale např. nápravy, motory atd. jsou v celém koncernu stejné... díly jsou vzájemně záměnné.... Takže tady je Škoda na stejné úrovni jaka ostatní značky koncernu, tedy VW, Audi, Seat.... a to co nevidíš je důležitější, než kolik to má chromových lišt a imitací kde čeho v kabině..... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 To cos napsal ale plati i pro Hyundai Kia a spol. Tam jsou taky motory a mnoho dalsich dilu totozne. Napr. u motoru to bohuzel znamena stejne nepouzitelne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 (editace) Tak Skodovka je taky kvalitou az za VW, takze na tom nevidim nic divneho. Stejne jako je Seat za Skodovkou. Ze je neco v jednom koncernu nevypovida temer o nicem. U toho Seata a Škodovky je to teď trochu jinak....za menší peníze totiž koupíš stejné věci, jako za větší peníze u Škodovky. Neřekl bych horší. Například Leona koupíš s výkonnějším motorem 2,0 TDI 135KW za cenu O3 s motorem se 110KW..... VW si ovšem technologii vždycky drží nejdříve pro sebe a pak ji za nějaký čas pustí dál pro Škodu a Seata...(třeba VW měl dávno barevné maxidoty a o těch se mohlo Škodovce jen zdát....) Editováno: 4. leden 2015, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 A úplně stejně tak "stahuje" prémiový vybavení v neprospěch škodofky - stačí si vzpomenout na dočasný zrušení výroby oktávek 4x4 - příčinou byly Haldexy, který si pro "sebe" stáhlo Audi - a co zbylo, vyžrala mateřská značka - na Bolku už nezbyly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 Buďte rádi, mohli jste taky jezdit v Ranaultech... kdyby to VW nakonec nekoupilo... nebo chodit pěšky.... ... "Frantíci" by sem k nám na východ nahrnuli výrobu svých levných modelů a bylo by..... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 Přesně tak. A vývojové centrum v Boleslavi, to si u Renaultu nedokážu představit. To by francouzští odboráři nikdy nepřipustili. Škoda je hodně vysoko a hodně díky VW, ale i naši lidi mají své zásluhy. Mám jednoho známého v tom motorovém vývojovém centru, moc chytrý kluk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 Promazal jsem to tady od různých nesmyslných a s tématem nesouvisejících blábolů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 16. Květen 2015 Sdílet Vloženo 16. Květen 2015 Dnes jsem si ozkoušel Leona ST kombi a hned bych bral. Pro mě lepší jak O3. Velmi příjemné auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 16. Květen 2015 Sdílet Vloženo 16. Květen 2015 A v čem - konkrétně? Ať se k tomu můžeme vyjádřit.... nebo m jen "pocitově" lepší, protože to je pak hodně individuální... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 16. Květen 2015 Sdílet Vloženo 16. Květen 2015 (editace) Pohodlnější, dle mého hezčí palubovka a prostě to auto má šmrnc. O3 je taková moc hranatá a strohá Editováno: 16. Květen 2015, autor: Losky83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MoRFi Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Losky83, ja som pred kupou bol pozerat pretsne to o com pises, ale palubovka mi krajsia neprisla(to je samozrejme kazdeho osobny nazor). miesta v zadu sa mi opticky tiez zdalo ze ho ma menej a kufor, tam si nepamatam ci bol rozdiel. Na prvy pohlad sa mi velmi paci z vonku ako je prilepeny na zem a jeho celkovy design, ale neskor to oslablo. A pamatam si po navsteve salonu ze som si pozrel nie velky rozdiel v cene a mal som jasno. Volba padla na O3 ktoru som chcel uz davno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 (editace) Já hodnotím design, kde Seat byl dle mého vždycky dost IN a co se týče jejich tragických palubovek, tak tohle je první, která se mi libila. Co se týče prostoru, O3 je asi větší, ale já osobně bych volil Leona. Kufr velkej, vzadu místa dost a vepředu taky. Ale u mě je to možná tím, že O3 vidím denně stovky a ty co se mi líbí jsou spíš nejvyšší výbavy, ale lacinější verze mi připadají jako nedodělané krabice, ale stejný pocit mám z nového Supa, zvláště verze Active[emoji2] Editováno: 17. Květen 2015, autor: Losky83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Palubní deska je podle mě strašná (a v reálu je to ještě horší), zbytek auta se mi líbí. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Já zůstávám čumět jak trubka z hlíny (na tu seaťáckou palubofku) - budíky s nulovou polohou "na šesti hodinách", asymetrickej střed palubofky, ty výdechy po stranách zešikmený jak v nějakým renaultu nebo fiatu ze 70. let minulýho století - kdyby tam nebyla navigace s barevným LCD displejem, fakt bych si připadal jak o 40 roků zpátky... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Mě se tam libilo, jak je to rádio vysoko. Retro a jinde jsem to neviděl, ale to je věc vkusu. Budíky vypadají dobře, vzpomínka na staré Fiaty 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 budíky s nulovou polohou "na šesti hodinách" šak tak to máme i v audině, a je to super. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 ten seat v interieru se moc nelíši od O3... ale rádio/navigace je na lepší pozici a více nakloněné k řidiči,vedle toho výdechy... jinak stejny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 O3 jsem měl jeden rok a mě ten Seat přišel uvnitř dost jiný. Rozhodně navi je na inteligentnějším místě. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Přesně jak píšete, Seat z venku pěkný a zajímavý... a pravda nepotkáte ho zatím na každém rohu jako OIII, což je určitě bonus.... ale uvnitř a hlavně ta palubka se mě nelíbí (připomíná mě tak Golf 3 generace ). Budíky s rafikou dole, je zřejmě spíš odkaz na to koncernové Audi, než na Fiat myslím, protože těch odkazu v designu bych tam našel víc (např.denní světla).... P.S: Jinak jsme na fóru OIII, takže i když se všichni vyjádří maximálně objektivně, tak pro OIII nás vždy bude víc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 (editace) Nevim co je o moc jiného, jasně trošku tvary ale to je tak vše. Stejný rádia, stejný klimatronic, stejný ovladač atd atd... Jj napalme, je me jasný ze to nikdo objektivně hodnotit nebude tady. Editováno: 17. Květen 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 18. Květen 2015 Sdílet Vloženo 18. Květen 2015 Tak tu je jeden test Leon ST Cupra http://auto.sme.sk/c/7809212/test-kombi-seat-leon-st-cupra-280-ukazal-sportiakom-chrbat.html celkom zaujimava konkurencia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 Přístrojovka je v Leonu strašná. Celý ten prostor od řadící páky dopředu nahoru. Jinak zvenku se mi Xperience líbí víc než Scout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 (editace) Souhlasím, mně se také ta přístrojová deska nelíbí... Mně osobně se nelíbí ani předek toho Leona, zadní část u combi je pěkná Editováno: 21. Květen 2015, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo.k84 Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 mne sa tento leon vo vseobecnosti paci, s predoslou generaciou sa to neda porovnat. Zaroven som si isty ze najnizsia vybava leonu vyzera urcite lepsie ako najnizsia vybava O III. ked ale tak porovnavam svoju RS s leonom, ci uz FR alebo Cupra, tak mam pocit, ze RS vyzera akosi lepsie, vonkajsi dizajn je taky dospelejsi, vyzretejsi, ten dobry pocit zo vzhladu trva, kym leon sa mi v jednej chvili paci a v inej az tak nie co je ale na leone, a to v akejkolvek vybave, doslova hnusne, su vnutorne klucky otvarania dveri. je to uplne ze odporny lacny cinsky plast, pri ktorom som mal pocit, ze sa po kratkom case zlomi. tie ma zas O III uplne perfektne, dokonca lepsie ako Golf. mozno je divne, ze sa tak rozplyvam nad kluckami ale ved je to nieco, coho sa ruka dotyka kazdy den, ked clovek auto pouziva. a na slovensku hovori v neprospech Cupry este jeden argument (myslim, ze v CR taketo nieco este nemate:)...kym za RS som zaplatil registracnu dan pri prihlaseni auta vo vyske neuveritelnych 1 200 EUR.....za 280 konovu Cupru by to bolo 2100!!! ..dan z luxusu )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.