Přejít na obsah

OIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Lane Assistant je jediná věc, které zatím lituji, že jsem si objednal. Nejen já, ale i můj syn, když s tím jel poprvé (bez mé přítomnosti), tak ho to dost vytáčelo, že se o volant pořád přetahoval s autem. Smysl Lane assistenta mi stále uniká. Řekněme, že by mě měla probrat sirénka v případě mikrospánku. Ale to funguje pouze na dálnici. Pokud je prudší zatáčka, kde poloměr zatáčky je nad schopnost Lane Assistanta, tak se jednoduše vypne (zelená kontrolka se změní na oranžovou) a vyjede z dráhy, bez sirénky. Tedy tady by to na mikrospánek nezabralo. Jinými slovy fakt jen na rovné silnici s dobrými čárami, nebo jen mírně zaoblené. A pokud bude silnice rovná a náhle skončí podélné čáry, tak se také jen potichu bez varování vypne. A proto určitě se na to nedá spoléhat, že mě to probere z mikrospánku v každé situaci. Takže ten smysl mi fakt uniká.

 

Jediné pozitivum je, že díky té kameře, která je tam pro něj instalovaná, mám zprovozněné čtení dopravních značek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravdu, uniká a to jako že hodně.... dej si do google překladače ten název, není to ani autopilot ani probouzeč, ani projížděč zatáčkama, ani přetahovač, ale asistent udržování v jízdním pruhu.... možná by bylo dobré si o tom něco přečíst a nehledat v principu neustále něco co tam není a k čemu není.... nebo si alespoň přečíst návod.... je zajímavé, že lidi, kteří chápou jeho podstatu se o volant nepřetahují.... mimo to, co ti brání v tom si jej vypnout? A jestli jsi navíc paranoidní a budeš se bát, že ti nebude kamera číst značky _ veř že bude....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Paranoidní myslím nejsem. Ale když už tedy doslova - asistent udržování v jízdním pruhu - tak tam tedy fakt selhává. Když si totiž chci oblouk "natáhnout", upozorňuji že v rámci čar svého pruhu, tak na tom není nic špatného. Naopak, jízda je plynulejší, nemusím tolik zpomalit a navíc tolik stranově nenamáhám auto (např. pneu). A přesně v tom okamžiku se se mnou začne hádat o volant.

 

Ale možná bys mi tedy mohl ozřejmit v čem je to dobrý kromě toho, že mě to vytáhne z průseru když píšu sms nebo mail.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Lžou všichni výrobci a to z důvodu splnění limitu CO2 dle směrnic Eu. Něktří to modifikovali tak že píšou ,,spotřeba od..." a tím se snaží vyvlíknout z problémů. Jen se podívejte kolik píše Koncern u své produkce o spotřebě, co údaj to kulišárna.

Hyundai vyváží hlavně do Ameriky a tam se dá klidně vysoudit nemalá náhrada při nepravdivém tvrzení a to zde v Evropě zatím není běžný. Proto zde automobilky tak lžou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hravec: Ale opravdu tim nechces rict, ze u Skodovky, ci kdekoliv jinde, toto neni?

 

I kdyz uplne nejvice me bavi Audi, ktere udava spotrebu benzinu 4.2V8 na peknych 7.4l. To bych opravdu rad videl, jak se s tim da s takovou spotrebou jet. Sam jsem s tim jezdil klidnou jizdou pri vyuziti asi petiny vykonu auta za skoro dvojnasobek.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic jsem tím nechtěl říct jen jsem tím řekl (napsal) to co jsem napsal, nic víc nic míň... a potrefená husa nejvíc kejhá, jak se říká a pěkně se to tu ukázalo  :kol-47:  (to neplatilo samo na tebe) ... chce to článek dočíst až do konce (je krátký) a názor si může udělat každý sám...

 

mimochodem, o spotřebě a metodice určování se tady psalo až až... není to metodika výrobců a je jiná pro EU,mimo EU, USA (v rámci USA i pro Kalifirnii), Japonsko atp....

 

takže metodika je daná a tedy exaktně lze metodiku a její výsledky ověřit ... což nejspíš ministerstvo udělalo .... to že je skutečnost jiná je fakt, který ale nikdo nezpochybňuje a těžko se v reálném provozu dá jezdit za téměř laboratorně stanovené podmínky oné metodiky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k tom kritizovanému Hyundai od Hravce, myslím že z této značky bude mít Koncern VW a ostatně i jiní výrobci bolehlav v brzké době. Těžko se bojuje s konkurencí která ve své mateřské zremi má nejvíce Ing. na počet obyvatel na světě, kde děti chodí do školy od 8 hod do 20 hod a bylo nyní zákonem zakázané doučování po 23 hodině. Dále kde dělníci jsou naprosto věrní zaměstavateli a dejchali by soro za něj. Protože Hyundai dělá od špendlíku přes loděnice až k vesmírnému pogramu tak s takovým kolosem a jeho finančníma možnostma je do budoucna přetěžká konkurenční bitva. Protože je Hyundai velice směřovanej na Ameriku tak proto bude dělat velice dobré výrobky které zamotaj hlavu i Japonsku. Předpovídámn mu lídra na trhu během několika příštích let.

Osobně můžu dělat srovnání s kvalitou jejich výroby a naprosto nemám s tím problém a vyrovná se Evropské kvalitě a to v mém případě je auto pět a půl roku v provozu. Od té doby se kvalita a technická řešení ještě více zlepšily.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pleteš jabka s hruška a nedočetl až do konce, zařekl jsem se že s tebou nebudu komunikovat, jako se tu zařekli jiní a tebe to možná přestane bavit a půjdeš na jé forum blít ty své sračky... takže opravdu končím a nereaguj ani na mé příspěvky byť se budeš cítit jako ta potrefená husa a budeš nejvíc kejhat, abych neměl nutkání na ty sračky odpovídat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wolfspitz: Osobne si myslim, ze v Evrope nemaji sanci. I kdyz bych si to velmi pral, protoze prevalcovani konkurenci je jediny mozny zpusob jak donutit Skodovku zmenit soucasnou debilni cenovou a vybavovou politiku. Problem je v tom, ze v Evrope proste lidi chteji trochu jine auta nez v US, kde Hyundai/KIA nema problem a Skodovka tam radeji ani neprodava a VW take nejak zvlast neexceluje.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, souhlas a s tou kvalitou to u Hnůjdaje také není žádná sláva. Mám dost známých v jejich autorizákách a jejich auto by si nekoupili, jezdí ve Škodovkách a VW. Nedávno jsem posílal do lakovny kamaráda s Nissanem na rozleštění poškrábaných dveří. Šéf mu to udělal a povidal mu, že kdyby přijel s Hnůjdajem nebo Kikiou, tak na to ani nešáhli, pač by byli hned na plechu, jak mají malou vrstvu laku. Jinak díly jsou u Korejců nekřesťansky drahé, na všechno se čeká, kvůli každé blbosti je potřeba rozdělat půl auta. Navíc jejich design je stále korejsky hnusně kulatej. (v tomhle je na tom o chlup lépe Kia) a o motorech ani nemluvě.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...