Přejít na obsah

OIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Hravec moc slušnej nejsi, ale to mě nevadí. Stejně jsi tady psal že Tvoje OIII je již stará bába protože je jedna z prvních a že se těšíš na jinou po modernizaci. Takže ani dlouhodobě nevyzkoušíš jak je to se současnou kvalitou.

Laky u aut šly do kopru v prví fázi po zavedení vodouředitelných barev a dále během krize díky úsporám ve výrobě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hravec: Tak to mas evidentne jina auta. Kvalita byla dle vsech testu i mych zkusenosti u Skodovky vzdy podprumerna, v posledni dobe stoupla na prumer. Jeden model (tusim Roomster) byl ted posledni rok dokonce v mirnem nadprumeru.

Hyundai byl na tom jeste hure. Tez se ted v posledni dobe zlepsil, ale porad byva az za Skodovkou.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou "superkvalitou" vodou řaditelný lakový chemie chca nechca musím s Vlkošpičkou souhlasit - je to haňba blut, dokud se lakovalo aspoň akrylátem, tak to ještě drželo (nemluvě o starejch dobrejch nitrokombinacích a vypalovačkách), ale co se přešlo na tu zasranou takzvanou ekologii, jde všecko do píče - nový se to blejská jak psí gule, ale po pár letech nebo nedej pámbu po nějakým mechanickým poškození je celej lak totálně ve sračkách...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Běž se léčit chlapče, už ti to leze na mozek.

 

ok, jdu se léčit, lhal jsem, auto stojí v servisu častěji než je zdrávo, všechno odpadává, nic nedolíhá, lad matní, plasty se loupou, motor žere až hrůza, převodovka přeskakuje a řazení je nepřesné, víc mě nenapadá, tak mě taky nenapadej  pojď se léčit se mnou, uvidíme kdo se vyléčí, protože pokud to máš dědičné těžko to půjde vyléčit  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou "superkvalitou" vodou řaditelný lakový chemie chca nechca musím s Vlkošpičkou souhlasit - je to haňba blut, dokud se lakovalo aspoň akrylátem, tak to ještě drželo (nemluvě o starejch dobrejch nitrokombinacích a vypalovačkách), ale co se přešlo na tu zasranou takzvanou ekologii, jde všecko do píče - nový se to blejská jak psí gule, ale po pár letech nebo nedej pámbu po nějakým mechanickým poškození je celej lak totálně ve sračkách...

Tochceš tvrdit, že například lak na Š120ce je kvalitnější a vydrží lesklý a vzhledný dýl. TO jsi snad vážně nemyslel. A to se nebavím o vrstvě laku, která se nanáší nyní  a nanášela dřív. Tchán má 120cu nuceně dvě sezony venku a je to na přelakování.... Oproti tomu i 15 let stará Fabia co stála den co den venku je ready...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hravec: To ze nic neodpadava, prevodovka nepreskakuje a razeni je presne neni znamka kvality, ale naprosta samozrejmost. Kvalita je, ze po 150000km ma auto stale vsechny dily podvozku puvodni, puvodni vyfuk, nic nerezavi, nikde nic neklepe a nevrze atd. Promin ale toto lze rict opravdu o naprostem minimu Skodovek. Sam ji mam, koupil bych si nejspise i dalsi, ale nechapu iluze nekterych zdejsich prispevovatelu o jeji kvalite.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trochu si pleteš pojmy, co je kvalita, to co píšeš ty je životnost ...

 

dovolím si trochu teorie a osvěty:

  • Pojem kvalita sám o osobě neznamená nic, je prázdným pojmem, který získává smysl jen ve spojení s jiným pojmem, označujícím určitou hodnotu věci nebo jevu. Intuitivně byla kvalita chápána již ve starověku rozlišováním „dobrého“ a „zlého“ na základě životních zkušeností, tedy subjektivních kritérií.
  • Nejstarší známé vymezení pojmu najdeme u Aristotela, a to ve smyslu tázání se po vlastnosti určité věci a hledání odpovědi na otázku „Jaký?“. Pojem kvalita je tedy odvozen od latinského tvaru tohoto tázacího zájmena „Qualis?"
  • Středověká scholastika rozlišovala primární kvality (vlastnosti objektivní), které jsou ve věci (in res – tedy reálné), a sekundární (nahodilé, subjektivní) kvality, které vznikají vnímáním věci. Novověká věda se snaží tyto nahodilé kvality nahradit měřitelnými veličinami a kategoriemi, což je až dodnes předmětem odborné diskuse, ovlivňované především hodnotovými prioritami lidské společnosti.
  • Akademický slovník cizích slov definuje kvalitu jako „souhrn užitných vlastností výrobku nebo služby, souhrn typických, zpravidla kladných vlastností“.
  • Joseph M. Juran definuje kvalitu jako „způsobilost k užití“.
  • Philip B. Crosby definuje kvalitu jako „soulad s požadavky“.
  • Armand Vallin Feigenbaum definuje kvalitu takto: „Kvalita výrobku je souhrn všech jeho konstrukčních a výrobně technických charakteristik, které určují úroveň, jakou produkt naplní očekávání zákazníka.“
  • Norma ISO 8402:1986 definuje kvalitu jako „Schopnost produktu uspokojovat zákazníkovy potřeby“.
  • Norma ISO 9001:2000 definuje kvalitu jako „Stupeň splnění požadavků souborem inherentních (obsažených) znaků“. Přičemž požadavky jsou dle normy očekávané (např. zákazníky) nebo závazné (např. dle normy).

... z toho tedy plyne že kvalita je subjektivní a je na každém z nás co je pro něj kvalitní...

 

... přeneseno na sex, někdo považuje za kvalitní sex to, že se udělá bez ohledu na partnerku/partnera (4 %) nebo si to nechá udělat a někdo se snaží aby tu kvalitu pocítila i partnerka/partner - někomu stačí orál, jiný požaduje jiné praktiky a množství praktik a délka ještě neznamená že sex byl kvalitní ...

 

pro někoho je prostě kvalitní TO, pro někoho jiného ONO

 

omlouvám se za slovní průjem, ale nedalo mi to....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kvalitu můžu hodnotit po delším užívání a třeba u O1 první závada loni po 14 letech kdy odešel altík, ale to je běžná závada. Bylo to při 180 Tkm. Přední brzdy jsem měnil při 160 Tkm a zadní při 85 Tkm. Jinak je auto původní a to znamená že je kvalitní. Hlavní předpoklad je dobré zacházení s autem a pak jen záleží jaká byla péče věnovaná konstrukci a při výrobě. Takže uvidíme až bude OIII pět let a více v jaké bude kondici a kolik vydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hravec: To ze nic neodpadava, prevodovka nepreskakuje a razeni je presne neni znamka kvality, ale naprosta samozrejmost. Kvalita je, ze po 150000km ma auto stale vsechny dily podvozku puvodni, puvodni vyfuk, nic nerezavi, nikde nic neklepe a nevrze atd. Promin ale toto lze rict opravdu o naprostem minimu Skodovek. Sam ji mam, koupil bych si nejspise i dalsi, ale nechapu iluze nekterych zdejsich prispevovatelu o jeji kvalite.

mozem potvrdit origo vyfuk !, tlmice prevodovka, kasna , interier f1 2001 74kw 180000, benál+lpg - jeden maitel , aj ked s pár muchami a svietiacimi kontrolkami hehehe...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kvalita jde ruku v ruce s životností. Když mi kotouče a desky vydržely 160 tkm tak je to kvalita a třeba zadní kotouče od Feroda slouží od 85 Tkm až do dnešních 188 Tkm a jsou stále velice dobrý. Jsem zvědavej jestli tohoto kilometrovýho výkonu dosáhnou nyní tyto díly u OIII i když se zohlední styl jízdy. Kvalita je tedy když je minimum servisních nákladů při dlouhodobém používání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechci nikoho dráždit, ale doufám že na tom nebudu nikdy tak špatně, abych se toho musel dožít, tedy abych se to dozvěděl.... u aut jsem prostě promiskuitní a s novým modelem (už čekám na FL) starý jde z domu.... bez kompromisu...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o spolehlivosti tu zatím nebyla ani čárka, tedy se pleteš, žádný zcestný pohled to není - psalo se tu jen o kvalitě a životnosti.... spolehlivost není otázka dlouhé životnosti, spolehlivost je i to, když pojedeš se zcela novým autem s rodinou do Chorvatska !!!

 

hoši, doplňte si vzdělání a pak třeba nebudete nuceni mít auto co vydrží a budete si moct užívat častějších novinek a nemusíte řešit co to vydrží.... kolik na tom tratím, kam ještě dojedu a podobně!

 

zajisté chápu, že pro někoho je to téměř celoživotní výdaj, koupit si řádné auto a tedy auto drží co může, moji rodiče taky měli 25 let trabanta a 20 let měli tatramatku atp. ale jak jsem tu již psal, zvolili jsme si v listopadu 1989 žít ve spotřební konzumní společnosti a výrobci se podle toho chovají... prostě to tak je a nikdo to nezměníme, je potřeba to vzít jako fakt že není zájem dělat auta co vydrží 0,5 mil. km a/nebo 25 let t provozu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hoši, doplňte si vzdělání a pak třeba nebudete nuceni mít auto co vydrží a budete si moct užívat častějších novinek a nemusíte řešit co to vydrží.... 

 

Co to má společného se životností, spolehlivostí apod.? (doplnit si vzdělání)

Editováno: , autor: Voice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha asi jsi to nepochopil, ale to hoši doplňte si vzdělání patřilo k tomuto:

 

... psalo se tu jen o kvalitě a životnosti.... 

 

... spolehlivost není otázka dlouhé životnosti, spolehlivost je i to, když pojedeš se zcela novým autem s rodinou do Chorvatska !!!

 

to co je psáno dál jen to, že to nebude třeba řešit, tu životnost, samo sebou kvalitu a spolehlivost ano! už jsi pochopil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hravec až bude stát nový auto pár desítek tisíc tak to beru jako normální spotřebák. Jenže situace je jiná, před 15 lety stála moje O1 SLX dobře vybavená 610 TKč a od té doby se ceny až tak moc nezměnily. Rozdíl je ale v životnosti, já za 15 let jsem velice spokojenej, jenže je otázka zda současná produkce taky tolik vydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud budu jezdit stejně tak jak teď, tak mi auto 15 let nevydrží. To by mělo najeto něco okolo 675 tis. km. Co jsem najel za tři roky, tak někteří jedinci nenajedou za celý život.

Za tři roky jsem najel 150 tis. km. Moje současná Fabia jezdí bez poruch a zásadních výměn, pokud nebudu počítat výměnu rozvodového řemenu + příslušenství podle požadavku projetých km výrobcem. Tak tedy mohu říci, že moje Fabka je kvalitní vozidlo a jiné než zn. Škoda bych nechtěl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...