Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ja už pol roka mam tento problém s tym blikanim .. ked som kupil auto tak v pohode ale bola strašne hnusna ta expanzna nadoba že som kupil druhu .. po čase mi začala svietiť ta kontrolka .. čistenie systemu nepomohlo tak som kašlal na to ale videl som že mam mastnu vodu... no a 13.1. som objednany v servise na vymenu tesnenia pod hlavou :D .. + nova nadoba :)

Vloženo

Hlavně to nech nekolikrat proplachnout! Mne to po vymene tesneni pod hlavou zacalo zase pipat, protoze ten olej v hadicich vymenou nadobky a novym tesnenim neodstranis. Koupil jsem na to primo cistic (cistic chladici soustavy) a nechal to proplachovat asi 6x a az od te doby mam klid... 

Vloženo

no len pochybujem že sa mi v servise budu chcieť s tym hrať .. každopadne ak sa mi bude dať tak pridem domov a sam si to vyčistim .. už mam aj ten čistič len som to už nečistil ked viem že to tesnenie je v prdeli .. a tu nadobu si asi tiež vymenim doma, necham len to tesnenie spraviť a vymenim olej .. podla najazdu by som to mal potom meniť asi vo februari (2 mesiac) a to bude snehu poko .. vela .. .:D . mam doma rampu ale sneh tam odhadzovať nebudem ... uvidim na vysledok ;)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

před rokem jsem měl stejný problém s blikající kontrolkou hned po nastartování

když jsem nádobku vypláchl byl klid tak na 2 týdny a znovu to začalo (v nádobce byla mastnota)

 

po výměně těsnění pod hlavou byl klid

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

tak isto hned po nastartobani mi blika kontrolka chladenia, prestartnem este raz a prestane, expanzka je čistá, ale dnu vidno taký jemný olejový film, mám nabehane len 73000 km to je dosť malo na to aby som menil tesnenie pod hlavou, zas mam čip od cimbu tak to zrejme trosku "pomohlo"

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Dobrý den,

u Fabie po nastartování za studena začne po chvilce blikat výstraha „teplota, množství chladicí kapaliny“. Je třeba vypnout motor a znovu nastartovat. Poté již nedochází k varovnému upozornění. Hladina chladicí kapaliny je dostatečná a chladící ventilátor je funkční. Po připojení diagnostiky nalezena chyba 16502  Snímač teploty chladicí kapaliny -
- příliš velký signál. Jedná se o závadu snímače? Teplota chladící kapaliny motoru za studena načtená pomocí diagnostiky je 42°C okolní teplota 19°C. Děkuji za odpověď.

Vloženo

Ak mas expanzku spinavu ze nevidis pomaly na hladinu tak to ciflo co je v nej je ko. Ak ti to vadi s vies ze ti nikde neunika tak vytiahni konektor a jednoducho ho prepoj kablikom a mas pokoj uz sa neozve.

  • o 7 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Omlouvám se za nadpis tématu. :kol-32:

Zdravím, pipá a poté se rozvítí teploměr na přístrojovce. Dle jiných rad jsem dal novou chldící kapalinu a vymněnil expanzku. Problém přetrvává., skusil jsem i propojit dráty z expanzky, stav se nemnění. Když vymněním čidlo na termostatu, myslíte že to pomůže? Dokonce mi spadla i ručička ukazatele paliva. Ručička teploty vody je po zahřátí normálně nahoře. Není problém  náhodou v budících?

Děkuj za radu.

Jára

Editováno: , autor: Jaroě
Vloženo (editace)

Nejsem si jistý, zda je svazek rozmotaný. Kouknu se na to, je tam ale brbý přísup. Jedná se o Fábii 1,4 Mpi.

Díky za upřesnění.

Editováno: , autor: Jaroě
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Svazek je odmotaný, navíc za studen po startu, (ne pokaždé) jde chvíli na tři válce. Vag neudává žádné chyby.  V servisu si neví rady. Zítra  s tím jedu do jiného, jsem zvědav co se vyskytne. Svíčky vyměněny a jestli to je zapalovací lištou to bude oříšek.

Vloženo (editace)

Zdravím, zítra budou nové budíky.Jen mně ještě vrtá hlavou jak zjistit který vstřik blbne? Zapalovací lištou to není, měl jsem jednu půjčenou a blblo to taky.

Editováno: , autor: Jaroě
  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Ahoj, potřebuji radu, taky mám problém s kontrolkou, za studena pípá, když ujedu cca 15 km auto vypnu, znovu nastaruji tak je vše o.k., Auto má najeto 110.000 km, koupil jsem jej před 3 měsící,kdy kontrolka již hlásila chladící kapalinu,od předchozího majitele jsem dostal novou nádobku a 1 l chladící kapaliny, vyměnil jsem a vše bylo v pořádku cca měsíc, když jsem se díval do nádobky je čistá,myslíž že to není na výměnu těsnění pod hlavou, konektor v nádobce mi moc nedrží nejde zacvaknout, jde lehce nandat i vytáhnout, nádobka je zřejmě origo, může někdo poradit, děkuji

post-5962-0-25240200-1460288640_thumb.jp

post-5962-0-50531500-1460288667_thumb.jp

post-5962-0-05148500-1460288733_thumb.jp

post-5962-0-13683900-1460288775_thumb.jp

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...