Přejít na obsah

Problém s ventilem N75


Tibor2

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

potřeboval bych poradit, mám Octavia 2, 2,0 TDI, rok výroby 2005, stav tachometru 225000 Km, motor BKD, 103KW.

 

při jízdě na dálnici při rychlosti 128 Km/ hod mi vyplo turbo a spadlo mi to do nouzáku.

Po načtení chyb ve Wagu mi no napsalo, překročen max. tlak než je přípustný.Chyba ventilu N75.

Jenže mám motor BKD a samostatný ventil bohužel nemám, jen na chcípací klapku a ten druhý jsem nikde nenašel ani ve dvou knížkách na Octavii2 a ani po sundání deklu a hadice na přívodu vzduchu.

Kolega ho má hned za motorem kde je krásně vidět.

Ale mám jeden zde níže foto jak by měl vypadat:

 

http://i.ebayimg.com...f)L!~~60_35.JPG

 

označení na krabičce je:  6Q0131075, bohužel nikde jsem nenašel nový k mání, kde ho sehnat?

 

 

zde je uspořádání věci pod kapotou, nalezeno na internetu, zítra hodím pravou fotku, ale je to totožné

 

http://www.google.cz...49&tx=124&ty=86

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vyměněn díl za sice použitý,ale na zkoušku, uvidím jestli je to opravdu tento problém foto vyměněného bloku ventilů je v příloze.

Blok je použit z Octavia II 1,9 TDI a po včerejším projetí vše zatím OK na 180Km/hod  se to dostalo bez problémů a  mělo to snahu jít ještě s výkonem dál.Takže hned to šlo poznat jak to krásně jede.

Jinak blok těchto ventilů dělají jen prvovýrobu ve škodovce, jinde jsem to nesehnal a cena?? necelých 4500 kč, takže pokud se ověří že to je tento blok, takže si radši zajdu na vrakáč s octávkama kde to bude jistě levnější.

Včera mi kolega ještě vyčistil hadici přívodu vzduchu do turba a málo oleje tam taky bylo v hadici nakapáno, ale intercooler byl čistý, takže ještě že tak.

 

post-84164-0-27726300-1375336122_thumb.j

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak EGR ventil je vyměněn závada zůstává,za hranicí tachometru 130 km spadne do nouzáku, se z toho pos..u, pak už mě napadá jen turbo které mi teda čistili ale závada mohla být asi někde jinde ( uvnitř turba ), motor je BKD a nalítáno má 245000 km. Co vy na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak problém vyřešen,

rozhodl jsem se pro výměnu turba a kápl jsem na hlavní příčinu padání do nouzového stavu.

Předal jsem auto zkušenému chlapíkovi, který se tímto problémem zaobírá.

Po vyndání turba a jeho rozebrání mi ukázal že mi chybí všechny konce lopatek a regulace nefunkční vše zatuhlé.

Sehnal mi jiné turbo které mělo najeto cca 80 000 km a namontoval, Od té doby se vše chová tak jak má, táhne to neskutečně pěkně.

Cena použitého turba 5000 kč, práce 3000 kč

Pokud budete chtít na něj někdo číslo rád předám.

Jméno p. Hubálek, Okres Chomutov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...