wizaard Vloženo 26. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2016 @Sprite: Ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czeczo Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 (editace) Zdravím, nedávno jsem pořizoval Superba II s 1.8 TSI 118 kW a proto bych se chtěl zeptat, jestli se ten problém s výměnou pístních kroužku, atd. doopravdy děje jen u motorů CDAA, nebo se s tím už někdy někdo setkal i u BZB (mám v něm BZB)? Navíc jsem chvíli po koupi v autě při +/- 110 000km nechal vyměnit olej a teď jsem zhruba po 6 600 najetých km musel dolít přibližně litr, tak bych taky rád věděl, jestli je to už nějaký náznak možných budoucích problémů, nebo mám být prozatím v klidu? Editováno: 21. Listopad 2016, autor: Czeczo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wizaard Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 (editace) @czeczo: Pokud to vezmu cistě oficiálně, pak jsi v normě (až 500 ml na 1000 km). Jak je to s BZB a spotřebou oleje, nevím - pokud vím, netrpí na to. Ale jistě se vyjádří někdo zkušený... Editováno: 22. Listopad 2016, autor: wizaard Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 před 18 hodinami, Czeczo napsal: Zdravím, nedávno jsem pořizoval Superba II s 1.8 TSI 118 kW a proto bych se chtěl zeptat, jestli se ten problém s výměnou pístních kroužku, atd. doopravdy děje jen u motorů CDAA, nebo se s tím už někdy někdo setkal i u BZB (mám v něm BZB)? Navíc jsem chvíli po koupi v autě při +/- 110 000km nechal vyměnit olej a teď jsem zhruba po 6 600 najetých km musel dolít přibližně litr, tak bych taky rád věděl, jestli je to už nějaký náznak možných budoucích problémů, nebo mám být prozatím v klidu? Myslím, že ano - uvidíš po první výměně, ale očekávám, že spotřeba poroste velmi rychle, když už teď dáváš litr na 6000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 Jestli někdo brutálně nezanedbal oleje tak ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 Když to čtu, jde mi mráz po zádech. Mám 1.8 TSI CDAA najeto 173000 a musím říct že mi to nebere ani kapku oleje. Tak to musím zaklepat. A to to mám na LPG a všichni říkali jak to bude na prd. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 A aky olej pouzivas? Interval vymeny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 (editace) Ono je důležité, ze kdy to CDAA je, měsíc a rok, když už ne číslo motoru a bude jasné, proč to nebere Hanys má tutově ze začátku 2009, ještě před pokusama u VAG ... Editováno: 23. Listopad 2016, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 (editace) Hele datum první registrace 3.2009. Upřímně mám auto půl roku. Ale na každým autě co jsem měl jezdím v lednu na výměnu všech filtrů a náplní. Nikdy jsem neřešil jestli už mám interval nebo ne. Prostě jsem to udělal. Každý rok v lednu. Ale vždy to bylo při nájezdu menším než 15k. A kdybych věděl kde najdu číslo motoru, klidně bych se podíval. Olej mi mění bratr, jaký tam dává, netuším. Editováno: 23. Listopad 2016, autor: Hanys.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 (editace) Na horním deklu rozvodů je štítek s číslem a datumem výroby motoru. Takže máš asi štěstí a písty BK z BZB, p2p má takovou zkušenost. Já to zatím nikde jinde nedohledal, VW má strašný bordel v ETKA, prej dohledatelnost v automotive ... BK jsou naposledy uvedený pro BZB k 1.10.2008, CDAA má všude uváděný od začátku jen BS, skutečnost je ... A když to tedy má fix servis, co tam konkrétně lijete, zeptáš se? Editováno: 23. Listopad 2016, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 Zeptám, zítra bych tam měl jet tak snad nezapomenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 Tak jen tak pro zajímavost. podle štítku 10.2.2009 03:22 (CDA 025226) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 Buď tomu pomáhá ten plyn nebo to už někdo před tím předělal na new písty a kruhy.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czeczo Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 (editace) omlouvám se za lehký offtopic jde nějak zjistit, kdy přesně (aspoň měsíc/rok) se konkrétní auto vyrobilo? zajímá mě to, protože já mám oproti Hanysovi první registraci "až" 4/2009, ale mám v autě ještě BZB, pokud štítek nekecá UPDATE: si asi v té době ve Škodovce házeli kostkou, jestli tam dají BZB nebo CDAA, vyrobeno 16.4.2009 Editováno: 25. Listopad 2016, autor: Czeczo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 Zkus aplikaci MyŠKODA. Máš tam vše popsané.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xarias Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 (editace) Jak je to prosim s treti generaci 1.8 tsi 132kw? Kod motoru CJSA. Vite nekdo jestli je problem s pistnimi krouzky poresen nebo je to porad nachylne? Mam Octu s timto motorem vyrobenou 06/2013. A zajimalo by me, jestli me to pravdepodobne take nekdy ceka. Zatim to olej nezere, ale najeto jen 54t. Jezdim hlavne mesto. Diky Editováno: 18. Květen 2017, autor: Xarias Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 Ja mam CDAA 4/2009 DSG najeto 245.000km. Mam to od novoty, vymena oleje cca kazdych 28.000km a nikdy mi to nebralo ani kapku oleje az ted pred posledni vymenou jsem musel dolit asi litr, protoze se rozsvitila kontrolka oleje. Od te doby si na to davam bacha, najeto 25.000km a skutecne mi to ted trochu olej zere, asi litr na 20.000km. Oleje davam Fuchs Titan GT1 PRO C3 5W-30. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 Tak ve 250K km litr oleje na 25K mi přijde dost OK. Škoda kdyby jsi měnil po 15 v pevném intervalu, věřím že to do ted nebere nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 před 10 minutami, 5icz napsal: Ja mam CDAA 4/2009 DSG najeto 245.000km. Mam to od novoty, vymena oleje cca kazdych 28.000km a nikdy mi to nebralo ani kapku oleje az ted pred posledni vymenou jsem musel dolit asi litr, protoze se rozsvitila kontrolka oleje. Od te doby si na to davam bacha, najeto 25.000km a skutecne mi to ted trochu olej zere, asi litr na 20.000km. Oleje davam Fuchs Titan GT1 PRO C3 5W-30. Taky si myslím, že 1l na 20tkm je uplně v normálu. Stejně by mě ale zajímalo, kdyby se udělal nějakej přehled, kterejm CDAA to bere a kterejm ne. Máš 4/2009 a přestože si o tom každý myslí svý, tak v ETKA nejen pro AUDI A3 tak Škodovky se stále ještě nechá dohledat, že až do 10.5.2009 tam frkali vysoký stíráky 06J198151E s prořezy a proto to tedy olej nemůže brát jako když se ucpou nízký a jen vrtaný kroužky. A to, že to teď bere olej nemusí souviset s kruhy, jak vypadá odlučivač na krytu hlavy, máš stále původní? Případně turbo ale to snad ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 Nic jsem nemenil, ani rozvody, ale ty uz asi vymenim, koukal jsem a je tam stary napinak na 5tem zubu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 No na ty km to není vůbec špatný, ale dál bych nečekal, ten napínák je zrádnej. Až to vyměníš, hodíš sem foto s detailem rohatky na napínáku a toho zajišťovacího protikusu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 Jestli mi ho servis da, nafotim to sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdens123 Vloženo 19. Květen 2017 Sdílet Vloženo 19. Květen 2017 Nemali by s tym mat ziaden problem. Moj napinak mal pekne zniceny ten zajistovaci protikus. A to auto malo len 80t km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 21. Květen 2017 Sdílet Vloženo 21. Květen 2017 V 5/18/2017 na 11:33, rayx napsal: Přestože si o tom každý myslí svý, tak v ETKA nejen pro AUDI A3 tak Škodovky se stále ještě nechá dohledat, že až do 10.5.2009 tam frkali vysoký stíráky 06J198151E s prořezy a proto to tedy olej nemůže brát jako když se ucpou nízký a jen vrtaný kroužky. Jinak tohle je dost zajimava informace, zil jsem v tom, ze mam rizikovy motor, ale podle toho, co mam na motoru a vzhledem k tomu, ze s olejem nemam problem, je mozne, ze jsem mel o 10 dni stesti.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 (editace) No nikdo to nechce potvrdit, ale ta informace je dosud v ETKA, odkud už dávna vyřadili čísla dílů k problémovým pístům i kroužkům, a navíc ty km na LL, to nemůže být náhoda Rozebírat motor pro ověření ale nemusíš Na ty km si myslím bude třeba vyměnit jen vrchní separátor/odlučovač, kde bude podle mě na tuty ta membrána už hin, tím srovnáš spotřebu oleje a jezdíš dál Jak to na krytu hlavy kolem PCV vypadá, sucho? Škodovka a ještě podrobnější info od audi i s časovým obdobím, kdy tam ty umělci měli frkat stíráky 1,5mm na BS pístech ... A to, jak VAG / LexCom udržují ETKA pravdivou ukazuje třeba použití posledních trojdílných stíráků 06H198151J u každý ze značek ... No jsou to prasata ... Editováno: 22. Květen 2017, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.