Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj zdravím,

prosím o radu, mám Octavii Combi 1,9 77 kW typ BXE najeto 222 500 km

Dnes začal motor hlasitě klepat a při akceleraci auto škube (jako když brzdíte a máte zvlněné kotouče), pokud vyřadím na neutrál tak se

klepaní utiší ale nepřestane úplně.

Shodou okolností jsem byl v autorizovanym servisu a na výpisu z diagnostiky je pouze slabá baterka jinak nic víc. Rovněž jsem doplňoval olej, který byl na spodní rysce.

 

Prosím poraďte

 

Díky

asi prodrene zdvihatko a nebo praskle vahadlo, muze toho byt vic, sundej viko a hned vis na cem ses

zhodte veko ventilov a skontrolujte vačku a zdvihátka...aký to je ročník/MR? ..tá strata oleja bola v akom časovom úseku?? ..ešte by som skúsil zhodiť hadicu na sacej strane turba a pozrel či nie sú poškodené lopatky turba,poprípade zvýšená vôla na hriadelke

 

EDIT:tak Jakub bol rýchlejší :D

Upraveno od libero

  • Autor

Oběma moc diky. Nicméně auto přestalo jet uplně. Skončil jsem cca 200 m od domova. Zitra přijede znamej s plaťakem a veze do dílny..

napišu sem co s tím bylo až to zjistíme..

Upraveno od MatteoRadl

  • Autor

Ještě doplnění pro libera, ztrata oleje byla po 5500 km.. A jinak je to 2009.

to len boh vie  andílek

  • 2 týdny později...
  • Autor

Takže hlásím, že motor je zadřený na klice :-(  nicméně jsem sehnal nový a teď se akorát dostrojuje, takže od příštího týdne bych měl auto mít opět v pohodě. 

takže zasa BXE  :help:  ...vieš aj v ktorých miestach/na ktorom válci?

  • Autor

Na tehle fotce je to videt asi nejlip. Je to na druhe a treti.

post-84555-0-01277600-1378193155_thumb.j

hmmm...nepríjemné  :kol-26:

Zdravim, nieco podobne trapi aj mna, tak hladam nejaku radu od odbornikov...

Octa 2 1.9 Tdi, BXE, 4x4 , 320 000 . Menil sa zotrvak so spojkou, lozisko. Po tom ako som sa vracal dom zo servisu, pri rychlosti tak cca 80 km/h, autom zacalo ako keby trhat, stracalo vykon, po chvilke sa rozvietila cervena kontrolka oleja. Odtstavil som auto na okraj, zhasol motor a uz sa nedalo nastartovat. Kedze to bolo kusok od domu, prisiel brat a odtiahol ma domov, este som skusil a auto normalne nastartovalo, no nechcel som riskovat, tak sme sli na lane... Po prichode domov som pripojil auto k VCDS a podme citat chyby. V motore bola jedna chyba vid nizsie, zmazal som ju. Auto normalne nastartovalo, tak som skusal pridavat plyn, auto normalne zvysovalo otacky, no od cca 2700 otacok auto zacalo trhat (strati vykon), ale poriadne, celkom pekne je to vidiet dole na grafe ako skakaly otacky. Vidim, ze turbo tlaci viac ako ma, no auto nedymi......

Prilozeny je obrazok s grafom a textak s logom, prva chyba je ta, ktora bola zapisana ked som prisiel domov, dalej su hodnoty vstrekov a turba (ak to teda hovorim spravne) a na konci je chyba ktora sa zapisala pocas diagnostiky...

Nejaky napad? Kazda rada dobra, samo ze to pojde do sevisu, len chcem vediet na com asi som, chcem predist tomu, ze mi v servise vymenia pol auta a to stale nepojde ...

log.txt

post-24769-0-62150300-1378480181_thumb.p

Upraveno od Martttin

snimac otacek G28, tam bych videl problem. Ta olejnicka se ti rozsvitila protoze zdechl motor. Muze byt problem v kabelazi poradne to zkontroluj a mrkni se do pojistek v motoru obcas to tam zelana

Můj dotaz nepatří přímo sem, ale chtěl bych se vás zeptat: před několika dny jsem tu na fóru v diskusi našel odkaz na porovnání olejů, byla zde tabulka včetně technické specifikace olejů, a nemohu ten přehled za žádnou cenu najít, můžete mě někdo sem odkaz přehrát.

Díky.

  • 2 týdny později...

Zdravim, nieco podobne trapi aj mna, tak hladam nejaku radu od odbornikov...

Octa 2 1.9 Tdi, BXE, 4x4 , 320 000 . Menil sa zotrvak so spojkou, lozisko. Po tom ako som sa vracal dom zo servisu, pri rychlosti tak cca 80 km/h, autom zacalo ako keby trhat, stracalo vykon, po chvilke sa rozvietila cervena kontrolka oleja. Odtstavil som auto na okraj, zhasol motor a uz sa nedalo nastartovat. Kedze to bolo kusok od domu, prisiel brat a odtiahol ma domov, este som skusil a auto normalne nastartovalo, no nechcel som riskovat, tak sme sli na lane... Po prichode domov som pripojil auto k VCDS a podme citat chyby. V motore bola jedna chyba vid nizsie, zmazal som ju. Auto normalne nastartovalo, tak som skusal pridavat plyn, auto normalne zvysovalo otacky, no od cca 2700 otacok auto zacalo trhat (strati vykon), ale poriadne, celkom pekne je to vidiet dole na grafe ako skakaly otacky. Vidim, ze turbo tlaci viac ako ma, no auto nedymi......

Prilozeny je obrazok s grafom a textak s logom, prva chyba je ta, ktora bola zapisana ked som prisiel domov, dalej su hodnoty vstrekov a turba (ak to teda hovorim spravne) a na konci je chyba ktora sa zapisala pocas diagnostiky...

Nejaky napad? Kazda rada dobra, samo ze to pojde do sevisu, len chcem vediet na com asi som, chcem predist tomu, ze mi v servise vymenia pol auta a to stale nepojde ...

 

Zdravim,

takze problem je zda sa vyrieseny, len som nemal cas pisat skor... Hned na druhy den prisiel mechanik co menil spojku, vyzeralo to, ze ide na istotu, zhodil vzdyhovy filter a pod nim je snimac, ktory mal roztrhnuty kablik (zlty), spojil ho a islo sa na testovaciu jazdu, no auto malo po zohriati stale rovnake priznaky. Diagnostika vyhazdovala snimace G28 (snimac otacok klukoveho hriadela) a G40 (snimac otacok vackoveho hriadela) - ak som si to teda dobre zapamatal... Potom niekde zavolal, auto zobral do dielne a o dve hodiny bolo na spat a funkcne... Zial nemohol som byt pri oprave a jedine co mi povedal bolo ze "bol uvolneny a zaoxidovany snimac na prevodovke, tak sa ocistil a upevnil tak ako ma byt" ... jedine co ma napada je, ze to mohol byt ten G28, aj ked ten je podla mna na rozhrani prevodovky a motora... tiez ma prekvapilo, ze sa vyriesila zavada s cuvacimi svetlami, ktoru som popisoval vo vlakne nizzie, aj ked neviem posudit, ci sa odstranila ked sa menila spojka, alebo az tou druhou opravou... Kazdopadne auto zatial slape, uvidime co dalej :)

Odkaz na problem s cuvacimi svetlami:

http://forum.skodahome.cz/topic/5813-parkovaci-senzory/page-27#entry1801320

Ahoj lidi, prosim o pomoc. Jsem v Italii 1000km od domova a vyskocila mi na Octavii II 1.9 TDi 77kW rv: 2004 chybova hlaska "emise do dilny" a zustala svitit kontrolka motoru. dojel jsem s tim cca.200 km po dalnici a neco malo po meste. Auto v zaberu skube, nebo jakoby lehce vynechavalo v zaberu. na volnobeh lehce vibruje v nepravidelnem intervalu motor. Chyba vsak nebyla vazna, po startu vyskoci oznamovaci hlaska, ktera zmizi a ani neproblikava, je jen v logu na maxidotech. 

 

Co by to mohlo byt? EGR ventil? je lehce poblity od oleje a mozna je i citit smrad z oleje po zahrati motoru. Co se s tim da takhle na rychlo udelat abych s tim dojel?

 

Dekuju moc za rady, mam sice asistenci v zahranici zaplacenou, ale posledni co chci je abz se mi nejaky levoruky Ital hrabal v motoru =D

základ je napojenie na diagnostiku..od nej sa bude odvíjať ďalší postup

Já bych odpojil váhu vzduchu (konektor), tím pošleš auto do režimu defaultních hodnot, přestane to poslouchat čidla. Takhle bych dojel domu a řešil doma!(bude to mí t logicky trochu vyšší spotřebu)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.