jindrous Vloženo 24. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2015 (editace) mě drnčí subwofer nebo možná nějaký plast poblíž toho, když to dám něco přes půlku v hlasitosti, ale nemám s čím srovnávat. Kdo Má Canton? Díky za postřehy Editováno: 24. Listopad 2015, autor: jindrous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nixberg Vloženo 24. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2015 od subu drnčí uchycení zadního světla Opět pomohlo oblebit plech okolo antivibračním materiálem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
o3viki Vloženo 24. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2015 Nevrže nic. Asi málo mrzne. Diky bohu za to že u mě nic nevrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 24. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2015 U mě taky nevrže jen ten subwofer když to dám víc nahlas :-) nixberg - prosimtě dal bys návod jak jsi to udělal? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nixberg Vloženo 24. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2015 Musíš sundat tapec v kufru okolo subwooferu, drží ho lišta pod nákladovou hranou a pár šroubků (v liftbacku). Pak odmontuješ subwoofer z uchycení aby ses dostal i za něj na vnější plech a ten celej viz foto polepíš nějakým antivibračním materiálem, třeba stp anticor. Můžeš tím polepit i stěny subwooferu ... http://www.imgup.cz/image/uL7 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 24. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2015 Zatím nic nedrčí a nevrže a to Canton využívám hodně hlasitě basy na +7 mám je rád! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2015 To přijde. Záleží na kolech, na podvozku a na silnicích.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 24. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2015 No ale u RSa po 40ti km nic a tam je podvozek jěště tvrdší než u klasického sportovního. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2015 No mě vadí každej malej pazvuk, každému něco najdu. I brácha tvrdil, že mu nic nechrastí, jen do doby, než jsme se s ním svezl v autě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 25. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2015 Zkusím nejdříve to drnčení u subwoferu reklamovat - když to ohulím tak se to projeví, třeba s tím něco udělaj :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spirito Vloženo 25. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2015 Clint: Tak v každým autě je možné zaslechnout nějaký pazvuk. Jde o to, jestli se to projevuje pravidelně nebo ne. Nedávno jsem se hádal s manželkou, komu vrže sedačka. Nakonec si ji dala o malinko výš a bylo po problému, asi drhla kůže o plast. Druhý den jsem se strašně rozčílil, protože tu prohlašuju, že žádný pazvuky mi auto nevydává a od dveří spolujezdce něco drnčí. Se slovy "tak promiň, já si tu kabelku dám jinam" to přestalo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nixberg Vloženo 25. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2015 moje přítelkyně nesmí na cestách vozit petky v těch kapsách ve dveřích to je peklo 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 25. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2015 Petky jsou fakt pekelný, to je fakt.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 7. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2015 Tak mi po 50tis začalo něco nechutně drnčet/rezonovat v okolí středového panelu. Zdá se mi, jakoby to bylo někde u výdechů. Projevuje se to v rozmezí 1300-1500 ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 (editace) Zkus rádio....mě to kolem 2tis ot. rezonuje taky a zjistil jsem, když se dotknu černého lesklého rámečku v horních rozích kolem displaye Amundsena, tak to přestane. Měli jsme to vyndaný, jsou tam 4 kovové packy, zatím jsem nepřišel na to, proč to dělá.....Příští tejden jedu znovu do servisu a budeme bádat dál, jak to odstranit. Editováno: 12. Prosinec 2015, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2015 (editace) Tak jsem zřejmě dnes vyřešil ty rezonance při cca 2tis otáčkách. Mohl za to panel Amundsenu, musel ven a problém byl v uchycení těch 4 kovových drapáků, co jsou na panelu (pacek se zoubky), které se po zastrčení - zacvaknutí panelu do palubky samy vychýlí a zapřou zezadu o plast palubní desky. Muselo se měkkou lepenkou právě oblepit zezadu ty styčné plochy, kde se packy panelu dotýkají o plast. A zdá se, že je klid U benzínu k rezonancím nedochází, ale u nafty je to problém.... Editováno: 21. Prosinec 2015, autor: Clint 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 29. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2015 (editace) Možná se mi to zdá, nevím... ale jako bych občas slyšel nějaký zvuk ve dveřích v uchycení skel na nerovnostech, má někdo zkušenost? Editováno: 29. Prosinec 2015, autor: jindrous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RSRB Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 (editace) Zdravím Vás pánové, nemáte někdo podobné nepříjemné zkušenosti s rezonováním u RS 2.0 TSI. Při nájezdu kolem 5tis jsem si občas všiml při rozjezdu hlasitého rezonování z pravé strany interiéru, jako by zevnitř palubní desky, nebo oblasti podběhu. V současné době mám najeto 10tis. a začalo to rezonovat v podstatě až na světlé vyjímky bez přestávky. Nejzřetelnější je to na jedničku a dvojku při 2500 otáčkách. Dělá to i na trojku a čtyřku, ale se zvyšujícím se aerodinamickým hlukem se to přehluší. Rezonování má kovový zvuk, nezdá se mi že to by to dělal nějaký plast. Rezonuje to jak za jízdy tak i při stání. Kdy to nedělá vůbec je po nastartování a několik desítek sekund po něm. Pak se to z ničeho nic ozve. Snažím se zdroj rezonancí určit sám, neboť servisu v tomhle příliš nevěřím, zatím však bez výsledku. Pokud by měl někdo nějaké poznatky předem mu děkuji. Editováno: 11. Únor 2016, autor: RSRB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek_proksa Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 Ahoj, měl jsem něco podobné, všiml jsem si to při brzdění motorem, kolem 2000,mam 1.4 benzín... Mechanik tvrdil hned že ví, prý kdesi v motorovém prostoru trubka klimatizace o nějaký šroubek... Prý známá věc.... Auto je ještě v servisu... Řeší ještě něco jiné, ale tvrdil že to je odstraněné...tak pak dám vědět.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RSRB Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 Ahoj, měl jsem něco podobné, všiml jsem si to při brzdění motorem, kolem 2000,mam 1.4 benzín... Mechanik tvrdil hned že ví, prý kdesi v motorovém prostoru trubka klimatizace o nějaký šroubek... Prý známá věc.... Auto je ještě v servisu... Řeší ještě něco jiné, ale tvrdil že to je odstraněné...tak pak dám vědět.. Při brždění motorem je to rezonování nejvíce patrné, mě to dělá v rozmezí 2200-2700otáček. Při 2500ot. je to nejhlasitější. Dej vědět jak jsi dopadl, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek_proksa Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 (editace) tak auto jsem vyzvedl a...a rezonuje to furt i po, jak mechanik řekl "změně trajektorie vedení trubky klimatizace"...jinak ohnutí..a přesně jak píšeš, jakoby spod palubní desky vpravo, anebo ze dveří, ale spíše že spodní části, uvolněný svazek, nebo něco podobné? plast se nezdá...vůbec netuším... při jízdě, i při stání, kolem 1000 otáček tak jemně, nejvíc kolem 2000, a při brždění motorem...pěkně mne to štve.. obecně jsem z auta znechucen, mam od 5/2015, ted řeším mimojiné hluk od P kola při zatáčení a akceleraci...prý homok. kloub, ale zničil jsem ho sám, bo mam 0,5 stupně odchylku mimo normu v jedné hodnotě geometrie..super, mam 11 000 km... Tak jsem se zeptal že když to zaplatím a nebude závada odstraněna , co bude pak, jestli dostanu zpátky peníze nebo tak nějak, odpověď jsem nedostal...a to neříkám různé hluky zevnitř, mlátící střechovice hned u nového auta, neustále svítící kontrolku airbagu, pokaždé vymazáno, prý vše OK... kdyby byla možnost vrátit, vracím okamžitě...sorry za off topic.. Editováno: 12. Únor 2016, autor: marek_proksa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RSRB Vloženo 13. Únor 2016 Sdílet Vloženo 13. Únor 2016 (editace) Tak to mě mrzí, že ti to neodstranily. Svitla mi malá naděje, že by to u mě mohl být podobný problém. Vypozoroval jsem, že když zhasnu motor stačí na pár minut a znovu nastartuji rezonování ustane. Začne to opět dělat po ujetí cca.200 metrů. Mám pocit jak kdyby někde v nějaké trubce poklesl nebo se naopak zvýšil tlak a mělo to s tím souvislost. Jinak co se auta týče zatím jsem spokojen, krom tohohle rezonování žádný problém. Mizerné odhlučnění a aerodinamický svist kolem zrcátek je myslím všeobecně známej. Editováno: 14. Únor 2016, autor: Pawouk Pravidla fora nedovolují citovat bezprostředně předcházející příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek_proksa Vloženo 13. Únor 2016 Sdílet Vloženo 13. Únor 2016 Přijde mi že to mám úplně přesně stejně... Uvidím, budu řešit ten homokinetak...a teda už ví že to rezonuje furt, zatím se k tomu stavi že to chtějí zjistit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malochovic Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 (editace) octavia III combi 1,2 tsi 77 kw .... never more Majitel od 10/2014, nyní cca 60 tis km. Prakticky od 11/2014 řeším interierové zvuky auta, takže moje "povinná výbava" vedle lékarničky a trojúhelníku je koupelnový silikon a wd40 :-( vystříkal a podlepil jsem prakticky již vše co se dalo: palubka a výduchy ventilace (chromové rámečky opravdu kvalita zpracování), B sloupky, všechny dvěře (stříbrné lišty versus plastové výplně dvěří opravdu paráda)....auto jarov: "co chcete, máte škodovku, to je normální". Ono není čemu se divit, podvozek vymýšlel asi nějaký idiot, neskutečně tvrdý, takový žebřiňák....každých 10 tis. km je znát, komfort jízdy po ČR silnicích "čím dál lepší". nepatří to do této kategorie, ale dnes návrat ze servisu...komplet výměna rozvodů, naštěstí stíhačka do 2 roků v záruce, slabina v podobě napínací kladky vačky...pokud by se neodhalilo v záruce (bez ohledu na najeté kilometry), tak to jde do majitele...rozvodová sada s praci na tsi cca 22 tis. Kč.... děkuji pěkně, kde je do prčic problém?, slítal jsem octavia I 1,6 i benzín (200 tis km) - bez problémů a octavia II 1,2 tsi 77 kw 150 tis. km - bez problémů. Nevím no, ale současná generace octavia III. je neskutečně ošizená na materiálech, dílenském zpracování, motorové technice.... Přidávám se k Marek_Proksa, vrátit a jít o autosalon dál... Editováno: 16. Únor 2016, autor: malochovic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 Ty pazvuky mě serou taky a podvozek, že je tvrdej, to tu píšu stále dokola, ale nikdo mi nevěří.....Jinak to jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.