Napalm Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 Já už jdu příští týden do servisu, tak tady pak poreferuju... přístrojovka je ze dvou kusů (na rozdíl od OII), takže jde nahoře odělat, nemusí to celé rozebrat, takže by to snad mělo jít bez následků.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sighart Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Tak dej vědět jak dopadlo. Snad se nebudou u ničeho kroutit a dají to všechno dopořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 Jsem si jistý, že palubka je z jednoho kusu (z větších dílů jdou sundat schránka, kryt pod volantem, boční kryty. Pak budíky, rádio...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 Podle mě je ten horní kus (začíná nad výduchy vzduchu) samostatný, aspoň když zatlačíš do té spáry, tak jsou to jakoby dva kusy... ale sundané jsem to neviděl.... A pokud vím servisní příručka na interiér zatím na OIII nikde ven "neunikla" , takže težko říct... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 V Etce je palubní deska jako jeden díl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lajosek2 Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 Mám OIII r.v. 7/2013, motor 2.0 tdi 110kw, kupoval jsem jí při 19.tis.km, teď mám cca 28 000km. Asi při 22. tis. km mi začalo něco chrastit směrem od spolujezdce, přesně jak tu už bylo několikrát psáno - někdy jo, jindy zase ne. Největší pech je, že když jsem to dával na první garančku, tak jsem jim o tom říkal, ale jak už tu někdo psal, prostě zrovna když s tím jel technik, tak nic... Když jedeme s manželkou, zkouší zatlačit na výdech u spolujezdce a na chvíli to přestane. Ale opravdu jen na chvíli.. Pak jsem si ještě všiml, že když dám do dveří u spolujezdce pet - lahev, tak po otevření lahve se oddělí víčko a na lahvi zůstane takovej ten kroužek - před otevřením součást víčka a právě ten kroužek taky super chrastí. Taková blbost, ale člověka to dokáže krásně znervozňovat při jízdě. Teď mne čeká cesta do Francie a docela se na ní netěším, jen díky tomu hroznému chrastění... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 jj, kroužek na PET lahvi je docela známá věc - kdysi mě kvůli tomu málem šlehlo, jak jsem zběsile hledal, co vydává ten příšerný chrastivý zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 V Etce je palubní deska jako jeden díl. pal.JPG Tak to se už teď děsím jak to chlapci budou opravovat... protože jak píše Lajosek2, když na palubku zatlačím zhora, v místě těch středových výdechů, tak to přestane...., bude to spojení, něčeho s něčím uvnitř.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nixberg Vloženo 15. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2014 Já už jdu příští týden do servisu, tak tady pak poreferuju... přístrojovka je ze dvou kusů (na rozdíl od OII), takže jde nahoře odělat, nemusí to celé rozebrat, takže by to snad mělo jít bez následků.... Trošku obnovím toto téma, jak jsi dopadl v servisu s tou vrzající palubkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 15. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2014 (editace) No řekl bych, že jsem dopadl klasicky, jak se dalo čekat .... vzhledem k tomu, že se jedná o reklamaci, poslali nejprve dotaz do ŠA co jako s tím... což se mi při drnčení v palubovce, které může být v podstatě čímkoliv... jeví jako věštění na dálku z křištálové koule... V ŠA jim poradili, že to mají vystříkat nějakým sprejem na plasty, který zabraňuje vrzání... takže mě chlapci postříkali i vše okolo, včetně předního okna (naštěstí to jde setřít) a po 5 hodinách slavnostně předali auto... já jsem z větou: "Abych byl úpřímný, tak tomu nevěřím..." usel a odjel... a samozřejmě ještě na výjezdu ze servisu se mě ten zvuk zase ozval... , měl jsem sto chutí se otočit, ale bylo před zavíračkou a už tam stejně byl jen přejímací technik... Včera jsem seděl v jiné OIII RS, co má taky Canton a při klepání na palubovku tam ten drčivý zvuk nebyl, dle mě je tom opravdu něco uvolněného (u toho "repráčku").... možná nějaký kovový úchyt... Editováno: 15. Říjen 2014, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 15. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2014 (editace) V Etce je palubní deska jako jeden díl. pal.JPG Jinak je ta palubka opravdu z jednoho kusu, takže mám obavy, že aby se dostali pod ní, musejí jí celou sundat a do toho se mě upřímě nechce, to je tam nechat auto celý den...a výsledek může být ještě horší.... Editováno: 15. Říjen 2014, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiricekHacicek Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 Nevite nekdo jak se demontuje tapec v prednich dverich? Rezonuje a drnci v nich pri prejezdu nerovnosti a silene to leze na nervy, tak premejslym, ze se na to kouknu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nixberg Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 odcvaknout madlo, pod ním jsou 2 torxy. Aby ses k nim dostal musíš na straně řidiče vycvaknout panel ovládání oken a na straně spolujezdce tlačítko ovl.oken. Dole v tapecu je umělohmotný šroubek, který pootočíš o 90°. Pak už tapec drží jen na takových plastových čuráčcích po obvodu tapecu. Prý je to stejné jako na O2, na ni jsem tu návody někde našel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 19. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2014 Tak po více jak 20tis. km něco začalo nehorázně vrzat jakoby zepředu od spolujezdce, hledal jsem, zkoumal, vozil se s manželkou, demontoval kastlík (mimochodem demontáž je otázka 20 vteřin bez použití nářadí) a na nic jsem nepřišel, pak jsem si povšiml že když více opřu nohu o dveře spolujezdce tak to přestane, tak jsem přibouchl mezi dveře a palubku list papíru a bylo po vrzání, prostě se to tam někde dotýkalo a vrzalo. Stačilo obě ty plochy jakoby přeleštit silikonovým olejem a je vyřešeno a ticho, uvidíme na jak dlouho ale ono to občas stříknout a otřít by nebyl problém. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 19. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2014 (editace) Na to existují lepší přípravky, než je silikonový olej, taky jsem ho použival na gumy ve dveřích, ale životnost tohoto zásahu byla vždy tak 2-3 týdny.... a navíc je to pak mastné, takže se na to lepí další nečistoty... Někdo to tady psal, ale už nevím kdo... taky bych si to koupil, tzv. pro jistotu... našel jsem jen toto (takže informace bez ověření): http://www.oleje.cz/p/liqui-moly-lestenka-na-pristrojove-desky-200-ml--1822 Editováno: 19. Listopad 2014, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter.s Vloženo 19. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2014 (editace) Tak po více jak 20tis. km něco začalo nehorázně vrzat jakoby zepředu od spolujezdce, hledal jsem, zkoumal, vozil se s manželkou, demontoval kastlík (mimochodem demontáž je otázka 20 vteřin bez použití nářadí) a na nic jsem nepřišel, pak jsem si povšiml že když více opřu nohu o dveře spolujezdce tak to přestane, tak jsem přibouchl mezi dveře a palubku list papíru a bylo po vrzání, prostě se to tam někde dotýkalo a vrzalo. Stačilo obě ty plochy jakoby přeleštit silikonovým olejem a je vyřešeno a ticho, uvidíme na jak dlouho ale ono to občas stříknout a otřít by nebyl problém. malo by to spôsobovať vzájomné osadenie obloženia dverí a boku palubnej dosky. v škoda systéme je už zverejnený postup riešenia, len ma to nenapadlo uložiť, keď som mal zaplatený prístup. ale bolo tam v postupne povolenie obloženia dverí, posunutie, zatiahnutie ... Editováno: 19. Listopad 2014, autor: peter.s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Pokud to po čase zase začne vrzat tak koupím něco lepšího, ale nic jsem zrovna jiného neměl tak jsem to přetřel tím silikonem jako okamžité řešení ale výsledek perfektní a stále ticho. Možná by ten plast stačilo přejet nějakým obyčejným přípravkem na palubku a bylo by to taky OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiricekHacicek Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Tak po více jak 20tis. km něco začalo nehorázně vrzat jakoby zepředu od spolujezdce, hledal jsem, zkoumal, vozil se s manželkou, demontoval kastlík (mimochodem demontáž je otázka 20 vteřin bez použití nářadí) a na nic jsem nepřišel, pak jsem si povšiml že když více opřu nohu o dveře spolujezdce tak to přestane, tak jsem přibouchl mezi dveře a palubku list papíru a bylo po vrzání, prostě se to tam někde dotýkalo a vrzalo. Stačilo obě ty plochy jakoby přeleštit silikonovým olejem a je vyřešeno a ticho, uvidíme na jak dlouho ale ono to občas stříknout a otřít by nebyl problém. Muzes prosim te popsat jak jsi demontoval kastlik bez sroubu?Ja ho vyndaval cely povolenim 6 torxu. Spis kdyby mel nekdo navod nebo napad jak vytlumit a odrezonovat kastlik,muzu podlepovat mekkyma samolepicima podlozkama z Obi na kterychkoli mistech a porad pri prejezdu nerovnosti bzuci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 21. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2014 Kastlík demontuješ strašně jednoduše, otevřeš ho a na boku od dveří vidíš takové táhlo které ho drží a přibrzďuje, otočíš s ním tak aby vypadlo, když se na to podíváš hned to pochopíš, ono spadne jakoby dovnitř ale tím se nezabývej. Potom trochu na kastlík rukou klepneš zespodu a on vypadne z pantů kde je jenom nastrčený a je venku. Zpět nejprve nasadíš to táhlo a co nejvíc ho vytáhneš, nastrčíš zpátky do pantů a táhlo zacvakneš. Buď prsten pokud ho máš tenký nebo do něj strčíš třeba tužkou aby se zacvaklo. Nemá cenu to nějak moc popisovat, když se podíváš tak na to přijdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan94 Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 Dobry den. Chcel by som Vam napisat jeden problem: Pri jazde autom sa vyskytuju vibracie a taky zvuk ako ked sa nieco trasie. Tento zvuk je pocut len pri jazde a je jedno ci na trojke, stvorke, .... Zistil som, ze tento rusivy zvuk, vibracie su len pri otackach 17 - 19 max. 20 za min. Otacky pod 17, nad 20 su v pohode, vtedy je pekne ticho v aute. Vibracie, taky trasuci zvuk ide z miesta - vid priloha foto. Ak trochu na to miesto pritlacim, bud zvonka, ci zvnutra, tak sa tieto rusenia pominu. Takze nieco je tam zle spravene. Preto by som sa vas popytal, ci ste mali tiez takyto problem, resp. ako ste to vyriesili alebo ci by som mal skusit rozobrat tento panel a poprezerat, co to tam je, resp. lepsie namontovat atd.. Pokial mate snad aj postup - navod ako rozobrat tento panel, tak mozete poslat. Druhy problem rovnako vibracie je tento: Strana spolujazdca. A ako je bezpecnostny pas, tak ten plast - to krytie plastove sa tiez sem-tam oziva. Ale nie pravidelne, tam som si nevsimol nejaku suvislost s rychlostou,.... Tam ked pocujem ze sa ten plast otrasie, tak do toho plastu trochu buchnem a je klud zase na nejaku dobu. Tam tiez ako keby bol volny. Viete aj s tymto poradit? Da sa to rozobrat a lepsie namontovat? Pozriet zapadky atd.??? Dakujem vam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan94 Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 Ups, pardon, pokial to cita aj admin, tak nech mi moj prispevok asi prehodi do oddelenie interier. Prepacte, nevsimol som si... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 Přesunuto, a možná bys mohl doplnit, jaký máš motor. Třeba ty vibrace/drnčení souvisí s nějakou konkrétní motorizací, jako třeba tady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan94 Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 2 tdi, jul 2013. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2014 OK, nakonec jsem to sloučil s podobným tématem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinek79 Vloženo 27. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2014 rezonance - obložení A sloupku spolujezdec -u styku s palubkou a rezonance z překrývajících se plastů středového panelu!!! najeto 2000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.