Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím pánové už jsi nevím rady:(.Snad tedy poradíte? Když točí auto 2300 a sešlápnu plynový pedál při zahřátém motoru tak auto jako když se dusí a cuká.A dělá to i když jedu 120Km/h na pátý převodový stupeň tak auto taky točí 2300 otáček a pořád jako by v něm škube né tedy tak znatelně jako při přidání plynu ale malinko ano :( Opravdu jsem bezradný.

Nalil jsem čistič palivové soustavy TEC-2000. 

VAGína, ta by mohla ukázat, čím to je...

Palivový filtr vyměněn?

Tipl bych to na zasranej EGR ventil .... kdys ho naposled čistil ? zda-li vůbec

  • Autor

Palivový filtr vyměněn. EGR ventil by prý bylo,že by to jelo porád pomalu :(Ale pravda je že čištěn asi nebyl snad nikdy . Já ho tedy rozhodně nečistil.

To ti řekl kdo za indženýra,m že kdyby byl EGR zasrany, žeby to jelo pomalu ? :-) Skus ho vyčistit a uvidiš :-) Nic natom nejde zkazit když ho vymontuješ standardní cestou :-) A budeš zase o krok popředu a mužeš to vyloučit :-)

To by musel mít hodně zajebaný sání od toho EGRu, aby to nejelo. Rovnou bych ho i zaslepil...

Já jsem skoro přesvědčen, že EGR to není....

Chyba bude někde v palivovém nebo výfukovém systému (např.vstřiky, naft.čerpadlo, lambda,apod.)

Tohle by měla ukázat diagnostika

  • Autor

No vstrikum bych se chtel zatim vyhnout. )-:. No necham udelat ten egr. Kdyz to nepomuze budem laborovat dal. Vstriky mam az jako posledni moznost.

Ale opravdu to dela jen kdyz se toci 2300 otacek a seslapne se plynovy pedal. Starty v normalu spotreba taky o.k. ale aspon vim kde hledat dal. Lambda,cerpadlo.

Já se budu opakovat. Co chceš jako laborovat????

Nejdřív prostě udělej diagnostiku

Tohle prostě nechápu :kol-32:

  • Autor

o.k :) Příští týden se udělá EGR a když to nepomůže tak se to hodí na diagnostiku a uvidíme :)

trochu obrácený pořadí ne, kdo chce kam.....

  • Autor

Uvidím no. Mám tip na ten EGR. tak to nechám udělat a poznáme.

to je v pohodě, vyčištěnim egru určitě nic nezkazíš, hlavně jestli si to ještě nedělal, někam jsem tady i dával foto jak to vypadá před a po, jen nechápu pořadí, prvně bych to píchnul na diag, kde ti to řekne jakou cestou se máš vydat, než to zkoušet na slepo, vyčištění egru můžeš udělat i když to bude něčim jinym, za prvé je to zadarmo, když si to uděláš sám a za druhé tim autu jedině pomůžeš, ale ta diag je základ, třeba mě to psalo zpětné vedení výfukových plynů a hned jsem věděl, že je to egrem, takhle to myslim, že nerozumim pořadí ve kterym postupuješ

  • Autor

Tak pánové. EGR vyčištěn. Cuká stále. Auto napíchnutu na diagnostiku-diagnostika mlčí. Ale co to nejspíš odneslo a dělá to cukání při těch otáčkách je TURBO.Protože prý při těchto otáčkách se přenastavují lopatky v tuurbu a tady boužel to nedávají nebo to nějak prokluzuje. Takže týden bez auta.

Za týden budu moudřejší

tak tedy vyndat turbo a zkusit pročistit a rozhejbat ty lopatky, jestli ti to dělá nějakej známej tak to nejdřív zkuste takhle, a jestli to máš v autorizáku, tak počítej, že ti řeknou nový turbo za 25

  • Autor

Nee mám to u známýho co mi dělá servis na autě.A někam to odveze takže jsem týden bez auta právě že :( V autorizáku je mi jasný,že by se s tím nesrali a rovnou dali nový :D

Uvidíme jak to dopadne ortel budu vědět středa nebo čtvrtek :)

  • Autor

Takže vážení. TURBO to není,EGR to není.Vstřiky to taky nejsou diagnostika nic nehlásí. Čerpadlo naftový to taky není. Sací koš to taky není. Tak kurňa co to může být :(

Upraveno od czechmichael

naftu bereš kde ? Jinak kdyz se dostanes na cca 2800 otáček tak je to vpohodě ?

  • Autor

Naposled jsem tankoval na Shell. jinak jsem tankoval tady u nás na OMV. Jj když se to dostane nad 2500 tak je to v pohodě zádrhel je na 2300-2400 a jen při teplém motoru.Ani mechanik už neví kudy kam. 

Pytel dobrejch mechaniků .....přijeď vyřešíme

  • Autor

Tak zase na něj fakt házet špínu nechci. Fakt je to klučina šikovnej. No do pátku má čas. Říkal když na to nepříjde tak mi to v pátek vrátí :( . Tak uvidíme. Pak mám eště známého co dělá v Německu v autoservisu tak to pak hodím jemu asi.

 

když i tam budou bezradný tak dorazím :).

jak už jsem jednou psal, vzhledem k tomu, že jste nikde mechanickou závadu nenašli, tak to bude nejspíš v nastavení motoru a právě nějaká úprava, neříkám nutně chipovat, možná bude stačit přehrát origo soft, buch ví co stim dělal předchozí majitel, ale když už bych tam byl, tak si to nechej trochu poladit, hlavně tě to dle mého názoru zbaví toho problému u těch 2300-2400 otáček, ale to už motorpoweru určitě přijdou

  • Autor

Tadle varianta taky napadala . Přehrát origo soft. Uvidíme. 

Pokud to nedělalo hned od koupi a začlo to později tak to asi softem nebude ne ?

  • Autor

Právě no :(Že to začlo až teď pár dní z5. A auto už mám rok. Nevím nevím nevím. Ale na netu jsem toho četl tolik. A může to dělat fakt mraky mraky věcí. :(

  • Autor

Tak myslíte ,že by to mohlo být převodovkou a nebo olejem v převodovce ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.