kosumberak Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 Dobře kluci, díky za nápady. Dnes jedu na výlet, takže zkontroluji teplotu, spotřebu na pětku apod.. v noci jsem ještě přemýšlel: natankoval jsem plnou - 38 litrů.. nejsem ani v půlce nádrže (ještě jeden dílek do půlky) a mám najeto 350km... kdybych na těch 38 litrů najel 700km, tak je spotřeba 5.4l kdybych najel náhodou 800km tak je spotřeba 4.8l možná si začínám myslet, že jste měli pravdu a PP se opravdu zbláznil. No co, ženu jsem připravil na investici 10 000, tak ty rozvody, filtry apod. stejně vyměníme Kdyby to bylo opravdu tím PP, tak dá se nějak zkalibrovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 Kalibrace se dá udělat, ve škodovce to udělají, nebo někdo tady z fóra pokud je blízko tebe a vlastní kabel VAG, tak to jde v pohodě Co mám zkušenost, tak když dám plnou, nádrž Fabie 45 litrů, a ujedu 800km tak mám spotřebu tak 5,5l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosumberak Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 tak teplota se zastavila na 90 stupních po pár km jízdy (cca 8minut) a pak se ani nehla... spotřeba při volnoběhu - za studena 1.1l po ohřátí skákala mezi 0.7-0.9 při rychlosti 5 - 100km/h byla spotřeba asi 7-8l... samozřejmě pokud sešlápnu pedál na podlahu, tak tam najednou skáče 14-18l/100km.. mám pocit, že to bude tím PP... počkám až udělám ty rozvody, vyměním všechny filtry a olej... nechám asi vyčistit váhu vzduchu a ERG (to jsem se tu dočetl na foru) a pak uvidím jestli bude změna... ale dle natankovaných litrů a ujetí km mi to zatím vychází spotřeba kolem 5 litrů a ne 8.5 dle PP :-) jinak není tu někdo z okolí liberce kdo má VAG a nějaké zkušenosti s diagnostikou? abych věděl, na koho se potom obrátit... Děkuji všem za rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Asi ti to fakt blbě ukazuje Každopádně tím servisem nic nezkazíš, aspoň budeš mít klid že to máš hotovo spotřeba na volnoběh sedí, to je v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Ty hodnoty máš spíš lehce vyšší, je mi spíš divný, že ti to ještě tak kolísá. Zahřátý stav u mne je 0,5 (0,7 je u studenýho pár minut po startu), pětka plnej kolem stovky je 13 litrů a s narůstající rychlostí pomaličku klesá až asi k 10 litrům při 180... Nejsem si jist, ale odcházející váha udělá opak, místo 13 by tam teklo třeba 10. Takhle od stolu první co mě napadlo, tak porovnat teplotní čidlo pro palubní desku, které ti funguje správně, s teplotním čidlem pro motor, který je možná špatný a motor si myslí, že je studený, spotřeba by na to seděla. Chtělo by to připojit na diagnostiku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 tak já mám při studeném motoru 0,9 při ohřátém 0,7, při klimě 1,1 při studém a při ohřátem 1,0-0,9l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 Jak jsem psal, jsou spíš vyšší než má většina, ale nemusí to hned znamenat, že to je rozbitý, je mi spíš divný, že mu to ještě kolísá v rámci dvou desetin, mi to občas přeblikne o deci na 0,4, takže vlastně poloviční spotřeba. To samé při stovce 7-8 znamená buď akceleraci, nebo jízda do celkem prudkého kopce, který třeba na kole už sakra cítíš a to samé je mi divný, že mu to kolísá, když zadupne plný, aby se hodnota měnila o 4 litry je sakra hodně. Navíc jestli si dobře pamatuji, tak tříválce žerou těch 13, jako je tomu u mne. Já totiž takhle diagnostikoval motor když jsem kupoval, neměl jsem sebou pc a ty hodnoty co má, by znamenaly, že tohle raději ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosumberak Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 Jak jsem si tu stěžoval na vysokou spotřebu, tak je to opravdu pouze chyba PP. Dlouhodobou spotřebu mi to díky jeho nesmyslům ukazuje kolem 8 litrů, ale díky tankování jsem zjistil, že spotřeba je po ujetých cca 1000km 5.2l - což je hezké - v zimním období - do práce samá křižovatka apod.. otázka tedy zní - jak lze poladit ten PP, aby ukazoval přesně? Ladí se to na základě nějakých odhadů, nebo to lze sladit celkem přesně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 Ahoj potřebuješ k tomu VAG Kdyžtak zajeď do ŠA, měli by ti to upravit, ale netuším za kolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosumberak Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 DObře díky za info už jsem napsal mail do škoda v Liberci, tak uvidím... jelikož vidím, že se to nastavuje po procentech, tak se právě bojím, aby to šlo vůbec nastavit korektně... z čeho budou vycházet? řeknu jim, že mám spotřebu 5.2 ... PP ukazuje 7.8 tak prostě ukazatel sundají o 35%? snad na to mají nějakou lepší techniku určování :-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 Podle mě podle toho co tam je nastaveno teď, a od toho něco odečtou, těžko říct, ale určitě se pak poděl o zkušenost :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosumberak Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 Tak jsem jen ze zvědavosti napsal technikovi do Škoda Auto Liberec, jestli je možné seřídit PP, aby ukazoval správně spotřebu a napsal mi toto: "Dobrý den, je možné že máte PC nastaven na míle.. Přijeďte a provedeme diagnostiku. Jinak jiné nastavení PC nelze. Můžete mít třeba i vadnou lambda sondu-zvětší spotřebu paliva." Sakra, vždyť už i já díky tomuto foru vím, že se tam dá upravovat spotřeba v rámci %.. Co ta lambda sonda, jaký na to máte názor? Většinou tu čtu váha vzduchu, EGR... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.